Izdvojeno

Red Bull otkrio razlog loše forme u Bahreinu

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 13 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Max Verstappen kaže da je pogreška u mehaničkom setupu bolida kriva za lošu formu na prošlom GP vikendu u Bahreinu gdje je Nizozemac u kvalifikacijama bio samo 6 tisućinki ispred Haasovog Kevina Magnussena.

“Puno smo toga shvatili na testiranju [u Bahreinu]. Također, pronašli smo pogrešku na setupu koju smo imali tijekom cijelog vikenda, nažalost.”

“Tako to nekad ide. Dobro je da smo sad shvatili.”

– Max Verstappen

Verstappen nije pojasnio o čemu se konkretno radi, ali je rekao da se radi o “velikoj mehaničkoj” pogrešci, te da su je imala oba bolida Red Bulla.

Vjeruje da su mogli biti bliže Ferrariju i Mercedesu da im je setup kojim slučajem bio pogođen.

“Da smo mogli pronaći dobar balans u bolidu definitivno mislim da smo se mogli bliže boriti. Tada bismo, naravno, završili na trećem mjestu u Bahreinu.”

“Bilo je vjetrovito tijekom cijelog vikenda. Nikako nisam bio sretan s balansom. Konstantno sam ga pokušavao dobiti, ali nikad nisam. Ono što smo saznali na testiranju nam je pomoglo shvatiti zašto nismo mogli pronaći balans.”

“Ako je nešto na setupu pogrešno, kao što je bilo kod nas, možete činiti bolidu što god želite i uvijek ćete imati isti problem.”

– Max Verstappen

Verstappen dodaje kako ta spomenuta pogreška nije konkretan uzrok problema na mekšim gumama, te da bi se u Kini to moglo “jednostavno riješiti”.

Na upit novinara je li ovogodišnji RB15 najteži bolid u njegovoj karijeri po pitanu pronalaska optimalnih postavki, Max odgovara:

“Iskreno, nije. Osjećam se ugodno u bolidu i vozim ga najbrže što mogu.”

“Recimo, u Australiji smo napravili dobar posao i bili smo 4. u kvalifikacijama. Čak sam i u Bahreinu bio zadovoljan 5. mjestom.”

– Max Verstappen

“Trenutno jednostavno bolid nije dovoljno brz. Ali, kao što sam već rekao, u Bahreinu smo imali određenih problema.”

“Osjećam se ugodno, nema problema s time. Osjećam se bolje u ovom bolidu nego u prošlogodišnjem.”

– Max Verstappen

Komentiraj

13 komentara

  1. ”velika mehanička greška’ , a milo dijete…ko kad žena ide reć šta je bilo u mehaničara.



    8

    11
  2. A možda djeci fali DR da im složi auto? :D



    3

    1
  3. A kad ste dobili Ferrari u Australiji niste bas bili objektivni i rekli da je to zbog Ferrarievog kiksa… sad kad Vama ne ide onda imate opravdanje…



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni