Izdvojeno

Racing Point će koristiti Mercedesov zračni tunel

Piše: Luka Jurić

Prije 3 godina, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Racing Point će početi koristiti zračni tunel od svog dobavljača motora Mercedesa u svrhu razvoja bolida kasnije ove sezone.

Momčad koja je bila prethodno poznata kao Force India je koristila Toyotin zračni tunel u Kölnu od 2015.

Još uvijek nije poznato hoće li iznajmiti vrijeme u Mercedesovom trenutnom tunelu koji koristi modele koji su 60 posto dimenzija pravog bolida, ili njihovu stariju verziju koja koristi modele od 50 posto. Međutim, s obzirom da je momčad prethodno koristila šezdeset postotni tunel, najveći dozvoljeni tunel prema F1 pravilniku, malo je vjerojatno da su spremni preći na manji model.

Racing Pointov glasnogovornik je rekao kako ih privlači ideja korištenja Mercedesovog zračnog tunela jer je blizu njihovoj bazi u Silverstoneu, kao i mogući dobici u učinkovitosti i rezanju troškova.

Međutim, ta selidba bi mogla izazvati spekulacije kako se momčad želi pomaknuti bliže tome da postane Mercedesov „B-tim“ po uzoru na Haasov dogovor s Ferrarijem.

Haas u potpunosti koristi pravila koja dopuštaju momčadima da nabave „navedene dijelove“ od suparničkih momčadi te nabavlja motor, mjenjač i ovjes od Ferrarija. Racing Point već nabavlja motor, mjenjače, elektroniku i hidrauliku od Mercedesa, ali dizajnira i radi vlastiti ovjes.

Prema pisanju portala RaceFans, Racing Point će početi koristiti Mercedesov zračni tunel u drugoj polovici ove godine kad započne s razvojem bolida za novu F1 sezonu 2020.

Komentiraj

3 komentara

  1. Smak svijeta će preživjeti samo dvije stvari – žohari i Force India (Racing Point)

    Nevjerojatno je kakav su tim, koliko u sebi imaju sportske kompetitivnosti i kakve rezultata nude uz mali budžet. Svaka čast na žilavosti i borbi, a pripomoći će i Strollov novac.



    14

    0
    • Stefan Bellof
      pigmalion Prikaži

      Bez sarkazma,…. imaju taj pravi natjecateljski, sportski F1 duh.
      Duh Jordan ekipe je još uvijek prisutan kod ove momčadi drugog naziva i drugog vlasnika. Malo me podsjećaju na ekipu Lotus iz 1970 – tih. A malo i na Minardi iz 1980-tih.



      1

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni