F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Racing Point će koristiti Mercedesov zračni tunel

Luka Jurić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Racing Point će početi koristiti zračni tunel od svog dobavljača motora Mercedesa u svrhu razvoja bolida kasnije ove sezone.

Momčad koja je bila prethodno poznata kao Force India je koristila Toyotin zračni tunel u Kölnu od 2015.

Još uvijek nije poznato hoće li iznajmiti vrijeme u Mercedesovom trenutnom tunelu koji koristi modele koji su 60 posto dimenzija pravog bolida, ili njihovu stariju verziju koja koristi modele od 50 posto. Međutim, s obzirom da je momčad prethodno koristila šezdeset postotni tunel, najveći dozvoljeni tunel prema F1 pravilniku, malo je vjerojatno da su spremni preći na manji model.

Racing Pointov glasnogovornik je rekao kako ih privlači ideja korištenja Mercedesovog zračnog tunela jer je blizu njihovoj bazi u Silverstoneu, kao i mogući dobici u učinkovitosti i rezanju troškova.

Međutim, ta selidba bi mogla izazvati spekulacije kako se momčad želi pomaknuti bliže tome da postane Mercedesov „B-tim“ po uzoru na Haasov dogovor s Ferrarijem.

Haas u potpunosti koristi pravila koja dopuštaju momčadima da nabave „navedene dijelove“ od suparničkih momčadi te nabavlja motor, mjenjač i ovjes od Ferrarija. Racing Point već nabavlja motor, mjenjače, elektroniku i hidrauliku od Mercedesa, ali dizajnira i radi vlastiti ovjes.

Prema pisanju portala RaceFans, Racing Point će početi koristiti Mercedesov zračni tunel u drugoj polovici ove godine kad započne s razvojem bolida za novu F1 sezonu 2020.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Luka Jurić
Pulsmedia autor
149 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

3 komentara

  1. Smak svijeta će preživjeti samo dvije stvari – žohari i Force India (Racing Point)

    Nevjerojatno je kakav su tim, koliko u sebi imaju sportske kompetitivnosti i kakve rezultata nude uz mali budžet. Svaka čast na žilavosti i borbi, a pripomoći će i Strollov novac.



    14

    0
    • Stefan Bellof pigmalion Prikaži

      Bez sarkazma,…. imaju taj pravi natjecateljski, sportski F1 duh.
      Duh Jordan ekipe je još uvijek prisutan kod ove momčadi drugog naziva i drugog vlasnika. Malo me podsjećaju na ekipu Lotus iz 1970 – tih. A malo i na Minardi iz 1980-tih.



      1

      0