Vijesti

Raikkonen: Sad je lakše slijediti druge bolide

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Kimi Raikkonen kaže da je promjena tehničkog pravilnika za 2019. godinu dovela do toga da se bolidi mogu lakše slijediti u uvjetima utrke.

Raikkonen je u Australiji završio na 8. mjestu, a u Bahreinu na 7., odmah iza Landa Norrisa u McLarenu. Iako je u završnom stadiju utrke Kimi bio brži, nije pronalazio načina za pretjecanje, a onda ga je u toj namjeri omeo i sigurnosni automobil.

“Da, mislim da je utrkivanje bliže. Još uvijek je nezgodno na izlascima iz zavoja, ali se na kraju zavoja možeš više približiti.”

“Spori zavoji su još mučenje, ali možda su uvjeti u Bahreinu negativno utjecali na to. Možemo se približiti. Pretjecanje je još uvijek teško, ali mislim da su šanse veće.”

– Kimi Raikkonen

Ross Brawn kaže da je utrka u Bahreinu dokaz da su nova pravila imala pozitivan efekt:

“Efekt novih aero pravila je donekle primijećen u Australiji, ali je više vidljiv bio u Bahreinu.”

“Rekao bih da tek vidimo prve znakove, ali ohrabrujuće znakove. Utrkivanje je zbog njih bilo zanimljivije, pogotovo u Bahreinu. Ne radi se samo o novim pravilima, ali zabava u prve dvije utrke zaista me čini optimistom oko ostatka sezone. U Kini ćemo vidjeti hoće li se to ponoviti.”

– Ross Brawn

Lewis Hamilton je također komentirao nove bolide, ali nije bio toliko oduševljen, upravo suprotno:

“Slijediti drugi bolid je isto kao i prije. Novi pravilnik nije donio apsolutno nikakvu razliku, još uvijek je očajno.”

– Lewis Hamilton

Komentiraj

2 komentara

  1. Rekao bi da Rajko ima puno više iskustva u preticanju i slijeđenju drugih ove godine nego Lewis. Pa bi mu ovaj puta dao za pravo.



    12

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni