Izdvojeno

U Mercedesu imaju jasne pokazatelje za daljnje razvijanje W10

Piše: Jelena Benger

Prije 3 godina, 15 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Mercedesov tehnički direktor James Allison priznaje kako su u Bahreinu imali sreće što su pokupili toliko bodova nakon što je Lewis Hamilton pobijedio, a Valtteri Bottas završio na drugom mjestu. Hamilton je preuzeo vodstvo od Charlesa Leclerca u Ferrariju koji je vodio većinu utrke i izgledalo je da će odnijeti sigurnu pobjedu nakon što je njegova momčad dominirala cijeli vikend. Međutim, u tome su ga spriječili problemi na motoru.

„To je rezultat ogromnih razmjera za nas. Uz to je i veliko olakšanje u vikendu, u kojem nismo bili konkurentni, uzeti toliko bodova.“

„Nismo samo dobili bodove nego i jasne indikacije o tome što trebamo učiniti, odnosno kako trebamo dalje razvijati bolid da ne bismo više imali iste probleme kao u Bahreinu.“

„I naravno, cilj nam je da poboljšati bolid do te mjere, da čak i ako se malo spotaknemo i dalje ostanemo naprijed. Odlučni smo u tome i uspjelo nam je i prošlih sezona.“

– James Allison

Allison kaže kako se W10, koji je dominirao na Velikoj nagradi Australije, u Bahreinu od početka ponašao potpuno drugačije.

„Drugačije staze s potpuno drugačijim karakteristikama, a mi smo od početka imali bolid koji je bio pomalo neprikladan.“

„Tamo gdje je u Melbournu išao kao po loju je u Bahreinu bio pomalo nervozan na stražnjem kraju, što je škodilo gumama, koje su se, pak, pregrijavale.“

„Sve to je značilo da jednostavno gubimo desetinku tu, desetinku tamo u odnosu na Ferrari, koji je u Bahreinu imao ono što smo mi imali u Australiji.“

– James Allison

Allison tvrdi da ih je forma u Australiji iznenadila.

„Najjednostavniji odgovor na to je da je ovo jako, jako težak sport, gdje sve morate savršeno posložiti da biste imali vikend kakav smo mi imali u Melbourneu.“

„Bili smo neizmjerno jaki i sve nam je išlo na ruku. Očekivali smo puno slabiji rezultat u Australiji. Nakon zimskih smo testiranja očekivali da ćemo morati čak loviti Ferrari. Umjesto toga smo letjeli na svakom treningu, u kvalifikacijama, u utrci, bez puno muke smo došli do vodstva i ostvarili odličan rezultat.“

„Zatim smo došli u Bahrein i bili u zaostatku.“

– James Allison

Komentiraj

15 komentara

  1. Mattia Binotto
    Har Kl Donator Prikaži

    Nadam se što skorijem povratku Laude.



    4

    0
  2. Mick Schumacher
    tifosoante novinar Prikaži

    James Allison je jedan od rijetkih iz Mercedesa koji mi nije mrzak jer ne sandbagga kao Toto(iako je i on znao izjaviti koju glupost), nego se jasno iščitava iz njegovih izjava snaga i razvoj Mercedesovog bolida kojeg će biti jako teško dostići u svim poljima.



    9

    0
  3. Nije direktno vezano za temu, pa nek mi administratori oproste… Još uvijek se s velikom nostalgijom prisjećam VN Bahraina 2012, kada je virtuoz James Allison sa relativno slabih startnih pozicija doveo Lotus Renault do druge i treće pozicije, na par koraka do vodećeg Sokić Renaulta. Takav poredak i nagli uzlet Lotusa nitko nije očekivao. Ovoga puta dogodio se nagli uzlet McLaren Renaulta, kojeg ponovo nitko nije očekivao. I takva neočekivana F1 mi je nedostajala. Nadam se da nije u pitanju samo kratki bljesak. Uz svo poštovanje za Mercedes i Ferrari, sanjam nepredvidljivu i uzbudljivu F1, gdje se neće natjecati isključivo samo dva tima s uvijek istom završnicom, gdje i šestu godinu za redom pobjeđuje Mercedes. Renault, moja Sokić Honda, McLaren Renault, Haas Ferrari ili netko peti imaju težak zadatak. Razbiti monotoniju F1 i pokazati kvalitetu dostojnu vrha poretka.



    7

    1
    • Lewis Hamilton 44
      Berislav Donator Prikaži

      Zanima me tko je “gazda” u Mercu što se tiče električnog pogona bolida, jer su se u Mercu, izgleda složili da Ferrariju na ravnom osjetno kasnije nestaje sape u odnosu na Merc, a to je bio slučaj i prošle godine. Nemogu a ne sjetiti se riječi pokojnog Charly-ja kako jedino Ferrarijev software vidi dvije baterije a ne jednu ali je potpuno u redu. To je “izvalijo” i nakon toga nitko ne govori ništa (bar nisam do danas ćuo nikakav komentar), a posebice Merc, kojem bi to trebalo faliti jako (raspoloživa snaga MGU-K). Možda netko zna nešto više o tome?


      0

      0
      • Dijagram energije u motoru
        Kao što se vidi:
        1. baterija može pospremiti 2x više energije nego MGU-K smije požnjeti u jednom krugu.
        2. MGU-H nije ograničen niti po tome koliko energije skuplja niti po tome koliko energije predaju u bateriju niti po tome koliko enrgije predaje MGU-K kad radi ko motor. MGU K i H mogu napajati i druge sustave, ali tamo ne smije biti značajna baterija (kJ u odnosu na MJ), ali energija koja se troši nije ograničena.



        2

        0
      • Lewis Hamilton 44
        Berislav Donator Prikaži

        @wapi-thanks za ovu shemu. Možda ipak nije kapacitet ES-a u pitanju (ES je čini mi se normiran), ali bi se moglo poraditi na brzini punjenja jer je očito više od 4Kj na raspolaganju ali je normirano max. 4KJ! Softverskom simulacijom dvije baterije moguče je pretpostaviti varijantu 2x4KJ max.. Činjenica je da su tih 4KJ izgleda jako usko grlo i ujedno moguča (loophole). Ali ovo ipak nije mjesto da idemo dalje u detalje. Hvala ti puno.


        0

        1
  4. Bila je nekakva priča pred par mjeseci da bi Binotto iz Ferrarija mogao u Mercedes, a Allison je u tom slučaju imao otvorenu ponudu Renaulta da se vrati kod njih.
    To se događalo u trenutku kad se još nije znalo da li će Binotto zamijeniti Arrivabenea i ostati.



    2

    0
    • Mattia Binotto
      Har Kl Donator Prikaži

      Ne sjećam se da je takva priča bila.
      Sjećam se da je neko iz italijanskih medija pustio priču, da je druga ekipa zainteresovana za Binotta. Niko nije izjavio koja.
      Iz Mercedesa je zvanično stigla izjava da nisu zainteresovani za njega, a MA je također rekao nešto (ne mogu sad se tačno sjetiti šta) u smislu da to nije istina.
      Ovo je bio nečiji spin, ja mislim da je pušten zbog jačanja pozicije unutar ekipe.
      Na kraju je došlo do jačanja pozicije, a još uvijek se ne zna koja je to ekipa nudila Binottu posao :)


      0

      0
  5. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    Najbolji start u zadnjih šest godina.



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni