Mercedesov tehnički direktor James Allison priznaje kako su u Bahreinu imali sreće što su pokupili toliko bodova nakon što je Lewis Hamilton pobijedio, a Valtteri Bottas završio na drugom mjestu. Hamilton je preuzeo vodstvo od Charlesa Leclerca u Ferrariju koji je vodio većinu utrke i izgledalo je da će odnijeti sigurnu pobjedu nakon što je njegova momčad dominirala cijeli vikend. Međutim, u tome su ga spriječili problemi na motoru.
„To je rezultat ogromnih razmjera za nas. Uz to je i veliko olakšanje u vikendu, u kojem nismo bili konkurentni, uzeti toliko bodova.“
„Nismo samo dobili bodove nego i jasne indikacije o tome što trebamo učiniti, odnosno kako trebamo dalje razvijati bolid da ne bismo više imali iste probleme kao u Bahreinu.“
„I naravno, cilj nam je da poboljšati bolid do te mjere, da čak i ako se malo spotaknemo i dalje ostanemo naprijed. Odlučni smo u tome i uspjelo nam je i prošlih sezona.“
– James Allison
Allison kaže kako se W10, koji je dominirao na Velikoj nagradi Australije, u Bahreinu od početka ponašao potpuno drugačije.
„Drugačije staze s potpuno drugačijim karakteristikama, a mi smo od početka imali bolid koji je bio pomalo neprikladan.“
„Tamo gdje je u Melbournu išao kao po loju je u Bahreinu bio pomalo nervozan na stražnjem kraju, što je škodilo gumama, koje su se, pak, pregrijavale.“
„Sve to je značilo da jednostavno gubimo desetinku tu, desetinku tamo u odnosu na Ferrari, koji je u Bahreinu imao ono što smo mi imali u Australiji.“
– James Allison
Allison tvrdi da ih je forma u Australiji iznenadila.
„Najjednostavniji odgovor na to je da je ovo jako, jako težak sport, gdje sve morate savršeno posložiti da biste imali vikend kakav smo mi imali u Melbourneu.“
„Bili smo neizmjerno jaki i sve nam je išlo na ruku. Očekivali smo puno slabiji rezultat u Australiji. Nakon zimskih smo testiranja očekivali da ćemo morati čak loviti Ferrari. Umjesto toga smo letjeli na svakom treningu, u kvalifikacijama, u utrci, bez puno muke smo došli do vodstva i ostvarili odličan rezultat.“
„Zatim smo došli u Bahrein i bili u zaostatku.“
– James Allison
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nadam se što skorijem povratku Laude.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Čisto radi opičenih izjava :D
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I ja isto, ali mislim da će ove godine biti na malo trka. Ima on godina, a presađivanje pluća je nešto složenije od ugradnje trepavica i noktiju, pa mislim da se treba navići da ga ne bude više uz stazu.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
James Allison je jedan od rijetkih iz Mercedesa koji mi nije mrzak jer ne sandbagga kao Toto(iako je i on znao izjaviti koju glupost), nego se jasno iščitava iz njegovih izjava snaga i razvoj Mercedesovog bolida kojeg će biti jako teško dostići u svim poljima.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zato ga i rijetko puštaju da javno govori :)
17
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Istina, istina kolega @wapi :)
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nije direktno vezano za temu, pa nek mi administratori oproste… Još uvijek se s velikom nostalgijom prisjećam VN Bahraina 2012, kada je virtuoz James Allison sa relativno slabih startnih pozicija doveo Lotus Renault do druge i treće pozicije, na par koraka do vodećeg Sokić Renaulta. Takav poredak i nagli uzlet Lotusa nitko nije očekivao. Ovoga puta dogodio se nagli uzlet McLaren Renaulta, kojeg ponovo nitko nije očekivao. I takva neočekivana F1 mi je nedostajala. Nadam se da nije u pitanju samo kratki bljesak. Uz svo poštovanje za Mercedes i Ferrari, sanjam nepredvidljivu i uzbudljivu F1, gdje se neće natjecati isključivo samo dva tima s uvijek istom završnicom, gdje i šestu godinu za redom pobjeđuje Mercedes. Renault, moja Sokić Honda, McLaren Renault, Haas Ferrari ili netko peti imaju težak zadatak. Razbiti monotoniju F1 i pokazati kvalitetu dostojnu vrha poretka.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zanima me tko je “gazda” u Mercu što se tiče električnog pogona bolida, jer su se u Mercu, izgleda složili da Ferrariju na ravnom osjetno kasnije nestaje sape u odnosu na Merc, a to je bio slučaj i prošle godine. Nemogu a ne sjetiti se riječi pokojnog Charly-ja kako jedino Ferrarijev software vidi dvije baterije a ne jednu ali je potpuno u redu. To je “izvalijo” i nakon toga nitko ne govori ništa (bar nisam do danas ćuo nikakav komentar), a posebice Merc, kojem bi to trebalo faliti jako (raspoloživa snaga MGU-K). Možda netko zna nešto više o tome?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Andy Cowell
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Dijagram energije u motoru
Kao što se vidi:
1. baterija može pospremiti 2x više energije nego MGU-K smije požnjeti u jednom krugu.
2. MGU-H nije ograničen niti po tome koliko energije skuplja niti po tome koliko energije predaju u bateriju niti po tome koliko enrgije predaje MGU-K kad radi ko motor. MGU K i H mogu napajati i druge sustave, ali tamo ne smije biti značajna baterija (kJ u odnosu na MJ), ali energija koja se troši nije ograničena.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@wapi-thanks za ovu shemu. Možda ipak nije kapacitet ES-a u pitanju (ES je čini mi se normiran), ali bi se moglo poraditi na brzini punjenja jer je očito više od 4Kj na raspolaganju ali je normirano max. 4KJ! Softverskom simulacijom dvije baterije moguče je pretpostaviti varijantu 2x4KJ max.. Činjenica je da su tih 4KJ izgleda jako usko grlo i ujedno moguča (loophole). Ali ovo ipak nije mjesto da idemo dalje u detalje. Hvala ti puno.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bila je nekakva priča pred par mjeseci da bi Binotto iz Ferrarija mogao u Mercedes, a Allison je u tom slučaju imao otvorenu ponudu Renaulta da se vrati kod njih.
To se događalo u trenutku kad se još nije znalo da li će Binotto zamijeniti Arrivabenea i ostati.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne sjećam se da je takva priča bila.
Sjećam se da je neko iz italijanskih medija pustio priču, da je druga ekipa zainteresovana za Binotta. Niko nije izjavio koja.
Iz Mercedesa je zvanično stigla izjava da nisu zainteresovani za njega, a MA je također rekao nešto (ne mogu sad se tačno sjetiti šta) u smislu da to nije istina.
Ovo je bio nečiji spin, ja mislim da je pušten zbog jačanja pozicije unutar ekipe.
Na kraju je došlo do jačanja pozicije, a još uvijek se ne zna koja je to ekipa nudila Binottu posao :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Frajer je blefirao i prošlo mu je.
Ja mislim da je Ferrari taj spor trebao drukčije riješiti. Popustiti pučisti je jako loš primjer i razvija lošu korporativnu kulturu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Najbolji start u zadnjih šest godina.
2
0