Izdvojeno

Hülkenberg: Nema smisla “udarati” po odjelu za motor

Piše: Jelena Benger

Prije 3 godina, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Od odustajanja Nice Hülkenberga na Velikoj nagradi Bahreina je prošlo samo nekoliko sekundi dok nije odustao i njegov momčadski kolega iz Renaulta Daniel Ricciardo. Oba su vozača imala problem pogonske jedinice, ali drugačije vrste.

Kako piše britanski Motorsport, šef je momčadi Cyril Abiteboul te probleme ocijenio kao „neprihvatljive“. Međutim, Nico Hülkenberg smatra da je važno da se momčad drži zajedno i se međusobno podržavaju, a ne da se bavi svaljivanjem krivnje na pojedince, jer im to neće pomoći.

„Teško se pomiriti s tim. Ne samo meni, nego svima u momčadi. U takvim situacijama se vidi da je Formula 1 momčadski sport.“

„Ekipa koja se bavi motorom u Viryju, a i svi drugi će biti slomljeni i tužni. Dakle, nema smisla po njima udariti zbog toga.“

– Nico Hülkenberg

Renault je imao probleme s motorom i u utrci u Australiji kod Carlosa Sainza u Mclarenu kojemu je otkazao MGU-K. Na kvalifikacijama u Bahreinu su problemi s motorom Hülkenberga koštali ulaska u Q2.

 „Nije prvi put da imamo ovakve probleme i želimo ih riješiti čim prije.“

– Nico Hülkenberg

Iako je razočaran odustajanjem u završnoj fazi utrke, Hülkenberg je ohrabren pokazanim tempom u utrci s obzirom na to da je do odustajanja bio na poziciji najboljeg od ostalih. A uz poboljšanja bi Renault mogao ondje biti stalno.

„Konstantno sam imao osjećaj da se možemo umiješati. Mi smo u sredini poretka. Možda je ponekad Haas brži, ali i mi smo ondje ili blizu. Jako je stisnuto.“

„Vjerojatno ovisi i o stazi, ali od početka imam osjećaj da im nismo daleko, te da smo čak na vrhu sredine poretka. Mislim da je još uvijek jako gusto.“

„Kao što ste vidjeli, McLaren nije bio daleko, a ni Alfa, dakle, samo mali čimbenici čine razliku. U svakom smo slučaju u dobroj poziciji, ali moramo se nastaviti razvijati i poboljšavati bolid da ostanemo tu gdje jesmo.“

– Nico Hülkenberg

Rezultati VN Bahreina 2019.
1. slobodni trening
2. slobodni trening
3. slobodni trening
Kvalifikacije
Utrka

Komentiraj

5 komentara

  1. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Zrtvovanje pouzdanosti zbog performansi uobicajena je u Formuli 1. Mercedes, za koji se navodi da razvija motor od 2010., natjerao je druge timove na takve taktike jer jednostavno i nakon 5 punih sezona (evo sesta je u tijeku) i dalje imaju najsnazniju i najpouzdaniju pogonsku jedinicu. Cak i ako nisu razvijali V6-icu od 2010. za pretpostaviti je da bi imali svakako dobar motor jer kroz povijest su se pokazali kao jedan od najboljih motora. Renault je s druge strane zapeo u jednoj situaciji vec par sezona gdje se neocikivano javljaju problemi razlicitih vrsta, no sve dok napreduju u podrucju snage i nemaju probleme poput Honde u pocetcima dobro je. Vjerujem da ce vec u Kini vikend proci bez problema barem na podrucju pogonske jedinice.



    7

    0
  2. Definitivno se vidi da je Renaultov motor snažniji nego prošle godine, što je jako ohrabrujuće i još da tu pouzdanost riješe i eto sexa. I Renault i McLaren su bili jako brzi u Bahreinu i da nije bilo problema i glupavih taktika kao u Ricciardovom slučaju mogli su hladno i jedni i drugi završiti odma iza Maxa, a Sainz čak i ispred.



    8

    0
  3. Prošle godine su bili pouzdani, ali i bitno sporiji. Pretpostavio sam da bi moglo biti problema sa pouzdanošću i po tome što bolid nema baš nikakve veze s prošlogodišnjim po pitanju novih komponenti, ali i po tome što su još prošle godine uvidjeli da jednostavno moraju više riskirati po pitanju razvoja ako žele naprijed, tako da su sad brži, ali imaju i određenih problema, nadam se da će ih ubrzo riješiti.



    6

    0
  4. Williams
    Montoya Prikaži

    Mislim da se to zadnji put desilo pred 20 i kusur godina kad su oba Tyrrella stala na ciljnoj ravnini u istom krugu. Neka klasična staza je bila, Silverstone ili Imola, ne mogu se sad točno sjetit koja, a bogami ni godine. Negdje 96/97



    7

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni