Wolff: Uvijek morate balansirati pouzdanost i performanse

Vijesti

Ante Vetma

Prije 5 godina 2 min 20 komentara

Toto Wolff može biti ekstremno zadovoljan današnjim rezultatom jer početak vikenda nije sugerirao da će Mercedes biti na 1. i 2. poziciji na kraju utrke. Iako mu je jasno da je Ferrari bio brži, također zna da je bitna i pouzdanost:

“Prvenstvo je dugačko i uvijek morate balansirati performanse i pouzdanost. Osim toga imate i faktor sreće. Charles danas nije imao sreće. Imao je najbrži bolid i bio je najbrži vozač – trebao je pobijediti.”

“Lewis je ponovo imao sličan incident s Vettelom [kao u Monzi], ali je to naša snaga. Treba znati kad krstariti do kraja, makar na 3. i 4. mjestu. To možda na kraju donese naslove.”

Novinare je zanimalo što je ovog vikenda smelo Valtterija Bottasa koji je zaostao za Hamiltonom otprilike kao Lewis za njima pretprošlog vikenda:

“Kad bih shvaćao što se događa u glavi vozača – sve bi bilo puno lakše. Svaka staza je drukčija. Ovdje je potpuno drukčija konfiguracija, drukčiji asfalt…”

– Toto Wolff

Ferrari je opasno zaprijetio i pokazao da se može boriti s Mercedesom. Ako riješe probleme s pouzdanošću – vjerojatno će Mercedes ponovo imati pune ruke posla i za dva tjedna u Kini.

“Nedostaje nam brzine na pravcu i to će biti jako bitno u Kini. Trebamo razmisliti što možemo napraviti. Bolid je dobar to smo vidjeli u Melbourneu već, samo trebamo naštimati bolid što je bolje moguće.”

“Nisam siguran da imaju problema s temperaturom jer bi u tom slučaju sigurno malo štedjeli bolid u momentu kad je Charles imao 8-9 sekundi prednosti.”

– Toto Wolff

Rezultati VN Bahreina 2019.
1. slobodni trening
2. slobodni trening
3. slobodni trening
Kvalifikacije
Utrka


Odgovor

20 komentara

  1. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Javio se gospodin kiseli do 45 tog kruga.



    14
    -5

    19
    • Fia
      Trapgio Prikaži

      Javio se, ali sve im je dobro reko, nadam se da će ga i Vettel i Ferrari poslušat.



      17
      17

      0
      • Ferrari
        07drogo Donator Prikaži

        Iako ne volim njega, Hamiltona i njihove spletke ovaj put je u pravu…
        Da Ferrari ima 70posto njihove organizacije i srece bila bi to borba do zadnje utrke a ne ovo sta gledamo zadnjih godina



        6
        6

        0
      • Michael Schumacher
        ZJ11 Prikaži

        Ne kazem da nije tocno sto je rekao, al stvarno je vec poprilicno dosadan.
        Al vidilo se na njemu da mu je prvi put u 6 godina jasno da su sporiji od nekoga.
        Ispeglat ce ferrari pouzdanost nadam se ne prekasno i da ce odnosi brzine ostati pa da bude borba bez price o sreci



        2
        -2

        4
      • lukarak Donator Prikaži

        BIli su i prosle godine sporiji u Bahreinu, kakvih sad prvi put u 6 godina. Situacija se odigrala slicno kao i prosle godine u ove dvije utrke. Samo je prosle godine Vettel imao srece u Australiji, a ove godine je Hamilton imao srece u Bahreinu.



        1
        1

        0
    • Mclaren
      AlkY Donator Prikaži

      A eto smjeskat ce se ako njegova ekipa nije prva.
      Ali kad su Mercedesi obilazili Leclerca citav boks Merca je pljeskao sta nije bilo bas fer za vidjeti. Ali se bar Toto u tim situacijama ponio fer i nije nikakve emocije pokazivao. I na kraju utrke kad su uzeli 1-2 , kako inace grli sve oko sebe , sada je nabacio samo neki minimalni smjesak i to je to. Ipak je nesto dostojanstva pokazao.



      3
      3

      0
    • Lando Norris
      Zola Prikaži

      Gospodin kiseli je da ga jebes jedan od najpametnijih ljudi na gridu. Hladni realni svabo. Sve do sad sta je rekao imao je pravo.



      2
      2

      0
  2. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    Lako biti general nakon bitke



    3
    -3

    6
    • Master_F1 Prikaži

      On je već dugo general, voljeli mi njega ili ne. Ferrari je promjenio nekoliko generala pa opet ništa. General Toto bolje slaže figure na šahovskoj ploči od bilo koga drugoga u Formuli 1.



      13
      11

      2
      • Sebastian Vettel 5
        dzalac Prikaži

        znas ti dobro na sta sam mislio, da je charles zavrio prvo pilio bi on drugacije….sigurno u ferrariju nisu rekli eej idemo na all out power jebes pozdanost iako je najbitnija stvar skoro….znaju inzinjeri svoj posao( koji on ne zna i moze samo takve povrsne izjave i davat) , tako da cini mi se da ovakvim izjavama mijenja laudin posao, a tu je negdje i sa markovim komentarima nakon kojih mozes imat samo 2 komentara- ovaj lik je bolestan ili no shit sherlock



        1
        0

        1
  3. klikerbgd Prikaži

    Tacno. Ovo su besplatni saveti protivnika,ako nije u stanju Seb i Ferr da shvate neke stvari onda …..



    1
    1

    0
  4. Mercedes
    brmbrm Prikaži

    Citajte izmedju redova, malog su maltene zrtvovali tako sto su ga odvrnuli i igrali na kartu Vetela ali jbg sve se izjalovilo!?



    2
    -13

    15
  5. Audi
    Alonso1983 Prikaži

    Mislim da je ovo glupa tvrdnja o balansiranju performansi i pouzdanosti jer lani je Ferrari imao manje kvarova nego Mercedese tako da prije bi rekao da je nesto krivo napravljeno na ovom bolidu nego da je u pitanju pouzdanost. Nije crkao motor, otisla je mgu-h za obnovu enrgije. Koliko znam preko nje je dozvoljena snaga limitirana tako da se iz nje ni nemoze izvuci vise nego sto smiju po pravilima (zato su lani stvaljali senzore po Ferrarijevom bolidu). Tako da sumnjam da je to nesto preforsirano nastrub pouzdanosti. Da je nesto krepalo sto se moze vise forsirati kao nor motor, turbina itd onda bi bilo razumljivo, ovaj dio sa strujom nema smisla forsirati i izvlaciti vise kad nesmiju iz tog sustava dobivati veci broj ks od onoliko koliko je dozvoljeno pravilima ( 120/160ks… nisam siguran) . Ovi su jucer za vrijeme prijenosa pricali kako se radi o 120ks ali ja mislim da dobivaju iz struje malo vise, tj dosta vise.


    0
    0

    0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.