F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Binotto je jučer potvrdio da Leclerc smije ostati ispred Vettela u utrci

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Ferrari je medijima pojasnio svoj stav po pitanju timskih odredbi i potvrdio da je Charlesu Leclercu dozvoljeno završiti ispred Sebastiana Vettela.

Leclerc je u drugom dijelu utrke bio vidno brži od dva Ferrarija, ali je momčad odlučila da ostane iza Vettela. Mattia Binotto se jučer osvrnuo na svoju izjavu od prije početka sezone kad je rekao da će davati prednost Vettelu u određenim scenarijima:

“Charlesu je dozvoljeno ići brzo koliko god može. Može pokušati osvojiti pole poziciju, može pokušati ostati ispred i nećemo ga zaustavljati u tom naumu.”

“Ali, mislim da je važno da se dva vozača ne bore i ne riskiraju nešto ili se sudaraju. Nema sumnje da će Charles ostati ispred ako je ispred u prvom krugu, ako je na kraju utrke ispred da će tamo i ostati.”

– Mattia Binotto

Na upit da pojasni svoju izjavu oko međusobnih borbi, Binotto kaže:

“Idemo pričekati idućih par utrka pa ćemo vidjeti hoćemo li se naći u takvoj situaciji i kako ćemo reagirati.”

– Mattia Binotto

Osvrnuo se još jednom na situaciju iz Australije:

“Mislim da to nije bila teška odluka jer vozači već prije utrke znaju kako rješavamo takve situacije. Sebastian je bio ispred 10 krugova prije kraja, nismo ništa riskirali, zadržali su pozicije, mislimo da je to ispravan pristup. Oba vozača to znaju. Mislim da to nije bila teška odluka.”

– Mattia Binotto

Rezultati VN Bahreina 2019.
1. slobodni trening
2. slobodni trening
3. slobodni trening
Kvalifikacije
Utrka

Podrži nas

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput Pulsmedia portala koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naš zadnji Donator je: Har Kl.
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3132 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

21 komentara

  1. Narain Karthikeyan Narain Karthikeyan Prikaži

    Ste primjetili da Mclaren zvuci ko da ima v10motor



    8

    0
  2. Korektno, nema potreba žuriti sa šta bi bilo kad bi bilo.



    1

    0
  3. Charles Leclerc 16 senna66 Donator Prikaži

    Iskreno meni kao navijaču Ferrarija je svejedno dok god nema sudara između njih i dok god se svaki 1-2 iz kvala pretvori u 1-2 nedjeljom.

    Tko, kako i zašto je manje bitno jer na naslove oba prvenstva čeka se previše dugo da bi me brinulo tko je vozač br. 1 a tko broj 2.
    Leclerc je brz, jako jako brz. Možda podigne i Seba na novu razinu, a možda ga i rasturi. Svejedno.

    Daleko bolje izjave i razmišljanja od prethodnog šefa čija je politika bila “moji vozači nisu batleri” u trenutku kad Ferrariju očajno trebaju maksimalni mogući bodovi za ostanak u borbi. Sada to još samo treba provesti i na stazi.



    22

    1
    • Michael Schumacher ZJ11 Prikaži

      Potpuno se slazem. Ako ce imat priliku na pola utrka da budu 1-2 uzet ce oba naslova i na kraju nebitno koji od njih osvojio. U takvom omjeru snaga ce bit u situaciji da na barem 5 oszalih utrka bude barem jedan ispred hamiltona a tada ni on nije bezgresan i pocinje sa kuknjavom da je nesto osteceno na bolidu.



      5

      1
  4. Ako C.L bude sutra brzi i ispred nesmiju ga ni slucajno probati sjebati jer bi im se mogao dogoditi kontra efekt i da mali nakon sto vidi da nema sanse jednostavno padne u izvedbama. Vettel nece odustati ako bude iza sigurno a C.L bi to bila velika motivacija i pao bi mu ogriman kamen s leda. Nesmiju samo dozvoliti da riskiraju bilo sta na stazi da slucajno izgube neke bodove u medusobnum borbama.



    3

    1
  5. Ferrari sisavac Donator Prikaži

    Svidja mi se ova nova filozofija u ferrariju. Polako, strpljivo i jasno.
    Dogovori prije utrke i nema trcanja pred rudo.



    3

    0
  6. Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

    Samo da ne bude save fuel Charles.


    0

    0
  7. Valjda će naši komentatori shvatiti jednom da je on “Šarl Lekler”….



    3

    0
    • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      Leclerc je rekao da je u redu i jedna i druga varijanta. Ako je njemu u redu – i nama je.



      1

      1
      • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

        Pa da, ali vas dvojica za razliku od engleskih komentatora imate nešto opće kulture pa znate kako se to izgovara. Pa bi kao oni koji javno govore mogli poraditi na edukaciji nacije iako niste na javnoj nego plaćenićkoj tv. Dakle, hrvatska gramatika i pravopis su jasni u vezi toga, pa ne bi trebali baš u svemu slijediti ignorante kojima je prenaporno shvatiti da se na planeti govori još koji jezik osim engleskog.

        Dakle, ne budite krkani i izgovarajte njegovo ime kako treba. Inače možete početi i Hamiltona zbati Alojz



        10

        2
      • Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

        Pa Hamiltona izgovaraju kako se piše već dugo. Ne kužim ni vas. Bilo je još vozača tipa Ricciardo sa kojima su komentatori imali problema


        0

        0
      • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

        Moja poanta je ako Šarla prekrstiš u Čarlsa onda možeš i Lewisa nazvati Alojzem ili od milja Lojzekom.

        Opće poznato je kako se izgovara Jules i Charles za ljude s francuskog govornog područja. Znamo li nekoga tko bi rekao Čarls Aznavur ili Džuls Vern? Ja bi rekao da ne znamo, pa apeliram da ne degradiramo opću kulturu i hrvatski jezik radi intelektualne lijenosti iarogancije nekoliko, na žalost, utjecajnih novinara.



        6

        0
      • Ayrton Senna Beethoven87 Prikaži

        Hm, zanimljivo…
        Bez ikakovog nadovezivanja, naveo bi samo sto meni upada u uho kod engleskih komentatora…

        Meni vise smeta kad fulaju naglasak kao npr.
        Màtia (na A) umjesto Matìa (na i) Binotto, ili kad jos uz to i potenciraju krivo slovo uz slog kao kod npr Đìovinaci umjesto Đòvinàcci…

        A svima je nekako normalno da se nikad ne trude izgovorit npr. Schumijevo ime vise u duhu njemackog koje zvuci otprilike: Mihaa Šumaha…
        Jbga, Englezi su to…



        1

        0
      • Charles Leclerc F12000 Prikaži

        @wapi
        Potpis i naklon. I nemojte ovo shvatiti zlonamjerno nego samo kao dobronamjernu kritiku, praktički kao zamolbu radi javnog dobra.


        0

        0
  8. Sebastian Vettel ferarista Prikaži

    dozvolili su borbu za pole position, ali ne i za pobjedu nad Sebom, zeznut ce ga kroz boksove ako nikako drukcije, zna se ko je broj 1 u ferariju, odnosno ne zna po izjavama binotta tak da sve mirise na proslu sezonu.



    2

    2
  9. Honda zekohonda Donator Prikaži

    Držim te za riječ, mattia.



    1

    0
  10. Vrlo aktualna tema Vettel ili Leclerc. Moj stav je da SF treba postaviti kriterije da je Vettel prvi vozac i da se nametne sinergija da ne bi dolazilo do nesporazuma. Sve dok je Vettel u prilici osvojiti prvenstvo. Ukoliko bi se SV zaredali pehovi i CL bio u boljoj sansi, tada ide sva koncentra ija na njega.
    Ipak je on mladac, ima vremena za sve, mislim da niti za njega ne bi bilo dobro da bas odmah, prve sezone u jakoj momcadi, gotovo rookie, odma dobije prvenstvo, za to ipak treba truda i patnje. Kasnije bi govorili lako mu je bilo., odma u najbolji bolid ili sl. CL ce biti WC, u to nema sumnje, biti ce mu sladje ako malo teze dodje do titule i priceka
    Moj stav je da je momcad uvijek prva, navijam prvo za team, Ferrari, ili Mercedes, a tek onda za vozaca.
    Zato se pravila moraju znati, ne da mu stane u zadnjem krugu da ga propusti, nego da od pocetka utrke to bude momcadski rad. Zato SF mora prvu trecinu sezone biti jasno prvi vozac.


    0

    3
    • Neslazem se uopce s time. Sta je ovo? Pogodovanje Hamiltonu i Vettelu ili birba najboljih vozaca u F1? Trebaju vozacima dati sansu a ako mali se u istim uvjetima do odredene faze prvestva pokaze brzim onda se okrecu njemu ili suprotno od toga u slucaju da je Vettel brzi. Pa valjda mogu odraditi pola sezone bez pogodovanja ikome. Nesmiju samo dozvoliti sranje kao u momzi da u medusobnoj borbi za poziciju izgube od konkurencije mjesto i da rade kao Lewis i Bottas u francuskoj. Sendvic pa ti prodi ako mozes. Bitan je timaki rezultat i rad a tko na kraju bude u igri za naslove njega se forsira i amen kao i Kimi 2007 pa Massa 2008 . Nema smisla decka igranicavati u startu jer vidimo da vec u drugim kvalama je cisto dobio Vettela sto znaci da zna i moze. Mozda decko odradi prve sezone kao Lewis za McLaren. Ako moze biti bolji i brzi samo neka dere. Ferrariju je bitno da su tituoe njihove zajednickim radom a ne koji ce vozac biti u igri za nesto. Bitno je da dodu do naslova a s kime je apsolutno nebitno. Ako mali bude ispred Vettel si je sam kriv i morati ce izvlaciti vise a malog nema smisla stopati. Je vettel 4 prvak i definitivno ima neke privipegije no sto ako c.l se u iducim utrkama pokaze brzi? Stopat ga svaku trku? To nema smisla.



      2

      0