Vettel: Imamo razloga vjerovati da ćemo biti jači u Bahreinu

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Vettel: Imamo razloga vjerovati da ćemo biti jači u Bahreinu

Ante Vetma

Sebastian Vettel tvrdi da Ferrari ima razloga vjerovati da će u Bahreinu imati bolju utrku nego u Australiji, a novinarima je otkrio i nekoliko dojmova o novom SF90.

Na pitanje je li Ferrari izgubio svoju prednost u maksimalnoj brzini, Vettel odgovara:

“Gubili smo na svim dijelovima staze. Kad to kažem – mislim i na pravce. Ne bih izvlačio previše zaključaka. Prošle godine smo imali vrlo efikasan bolid, a možda je samo pred kraj godine nedostajalo malo downforcea, što znači da možete biti brži na pravcima.”

“Mislim da je ovaj novi bolid jako brz po zavojima, pa je možda malo sporiji na pravcima. Daje nam osjećaj da je vrlo brz bolid. Mislim da još nismo imali dovoljno vremena na stazi, nismo imali dovoljno utrka da napravimo pravu procjenu.”

– Sebastian Vettel

Vettel je izbjegao pitanje o komentaru Helmuta Marka koji je rekao da je Ferrari imao problem s hlađenjem:

“Pa, uvijek ovisi kako se uspoređujete s drugima. Mislim da nismo bili drastično različiti od ostalih. Nakon utrke smo u avionu smo se lijepo nasmijali, a Helmut je spavao pa ne znam odakle mu njegova analiza!”

– Sebastian Vettel

“Bolid je na testiranjima radio ono što želim i nisam imao puno razloga za plakanje i prigovaranje…”

Stvari koje su napravili između Australije i Bahreina daju im nadu da će ovog vikenda pokazati kudikamo bolju formu, što Nijemac također predviđa:

“Ključna stvar je da mi se bolid na zimskim testiranjima zaista svidio i osjećao sam se dobro u njemu. Radio je ono što želim i nisam imao puno razloga za plakanje i prigovaranje. Došli smo u Australiju i – bolid nije bio tu.”

“Imamo neke odgovore za performanse u Australiji, ali tamo više nećemo voziti ove sezone. Nećemo dobiti prave odgovore dok se ne vratimo iduće godine.”

“Uvijek možete naučiti neke lekcije. Neke su bile oko postavki bolida, neke oko konfiguracije staze. Ako sve to iskombiniramo – imamo razloga vjerovati da ćemo biti jači u Bahreinu, ali ne želim pričati o brojevima.”

“Mercedes je bio kompetitivniji nego smo očekivali, a mi smo bili manje kompetitivni nego smo očekivali, što objašnjava veliki zaostatak.”

– Sebastian Vettel

Podrži nas

Zadnji donatori:
Ibarac00
avalentic

Top donatori:
wapi
Jester
Crash

F1puls autori su dosad napisali 9512 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3823 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

24 komentara

  1. Alpine Alpine Prikaži

    Jači ćete biti, ali bilo bi dobro za vas da budete puno jači, jer ako ne budete onda ne samo da ćete imati problem sa Red Bullom nego će vam i Haas disati za vratom, a onda ćete se možda i zapitati zašto mu prodajete čak 70% svog bolida…..



    3

    14
    • Covjece sta si ti napisao.. Usporedit haas sa ferrarijem je vise nego neozbiljno



      26

      0
      • Alpine Alpine Prikaži

        Da malo pozornije čitaš tada bi vidio da ne uspoređujem Ferrari i Haas. Jedino što sam mislio je bilo to da je Haas, u prošloj utrci bio bliže Ferrariju nego što je bilo za očekivati. Gdje će biti ovaj vikend ne znam, nisam vidovit.

        A pričamo o Haasu koji 2/3 bolida kupuje od Ferrarija, a ostatak, 1/3 (šasiju) mu prodaje i razvija Dallara u Italiji, (radi šasije i za Indy), koja pošto Haas nema ni aero stručnjake ni zračni tunel, svoje šasije testira u Ferrariju, Maranello, od strane “posuđenih” Ferrarijevih inženjera. Dakle, posredno im Ferrari i aerodinamiku razvija. Sami uglavnom ne rade previše toga iz jednostavnog razloga jer – ne znaju. Kupuju gotovo sve.



        2

        0
      • Honda zekohonda Donator Prikaži

        haas ima svoj zračni tunel…koliko sam proguglao nabrzinu, ne koristi ga za svoj f1 tim, ali tunel postoji. ;)
        https://www.windshearinc.com/


        0

        0
  2. David Croft Frantic Donator Prikaži

    Pa valjda ćete imati bolju trku.
    Jer ako ćete imati lošiju trku, zapravo lošiji tempo (lošiju trku uvijek možeš imati u smislu nekog kvara, kontakta, izlijetanja – dakle odustajanja), nego u Australiji, ili biti na istom rastojanju u odnosu na Benz, možete mal`te ne početi pripremati bolid za slijedeću sezonu, bez obzira na 19 trka do kraja. :mrgreen:
    Naravno, nadam se da to neće biti slučaj.
    Ako se spuste na 0,3s zaostatka, dobro je.
    Ako zaostatak bude i manji, super.
    Vidjećemo :kokice:



    4

    3
    • Ayrton Senna Beethoven87 Prikaži

      Meni je sve ispod “al pari” s Mercedesom razocarenje, odn. spuštanje kriterija, s kakvim protiv ovakvog Merca nemaju nikakve šanse…
      Taman posla da se sad zadovoljim sa “samo” +0.3 zaostatka…



      5

      0
      • Jim Clark Vettel-Ferrari Donator Prikaži

        Meni također…

        Sa +0.3 zastatkom se moglo nekako ne biti razočaran u Australiji, u Bahrainu nipošto, ako se i dalje ima u planu osvajanje titule/titula, jel. Ako ne, onda se može biti zadovoljan jedino s činjenicom da je Ferrari zasad barem ispred Red Bulla, vjerojatno.



        2

        0
  3. Mclaren AlkY Donator Prikaži

    Helmut glumi da spava u avionu , prisluskuje i onda poslije lupa izjave , lukavo :D



    18

    0
  4. Mclaren KERS Prikaži

    Valjda jedino Lewis putuje sa svojim avionom…imam osjećaj da ce u Bahreinu biti prava utrka..



    2

    0
  5. Ko navijač se nadan da je Australija bila samo loš vikend i nadan se kompetitivnijen Ferrariju na idućin utrkama.
    Odlična slika, ko Smogovci su se poredali :D .



    4

    0
  6. Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

    Laganini 1-2..



    1

    0
  7. Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

    Toliko sam članaka pročitao ovih dana da ne znam šta da mislim više.
    Ja očekujem Ferrari da će biti jači i da će biti blizu, ali ne mislim da će biti brži od Mercedesa.
    Moja pretpostavka je negdje 0.2 sec.


    0

    0
  8. Mercedes QFlash82 Donator Prikaži

    Ferrari je radio na bolidu ovih 10 dana, bas kao i svi ostali na gridu.

    Osim Wiliamsa naravno jer je Claire rekla da je sve u redu samo treba jos malo gurnit sic prema volanu.



    47

    0
  9. Da će Ferrari biti bolji u Bahrainu nego u Australiji to bih uzeo gotovo kao potvrđenu činjenicu. Naprosto gotovo da je nemoguće da u regularnim kvalifikacijama i utrci ostave podjednako loš utisak kao u slučaju od prije dvije nedjelje. Sve što smo mogli pročitati od GP Australije u osnovi se svodi na to da je prva utrka sezone bila svojevrsna entropija gdje su brojni novinari i stručnjaci pokušavali iz različitih uglova dokučiti šta je stvarni razlog posrtanja tima iz Maranella.
    Rekao bih da nije pitanje da li je izdanje Ferrarija iz Australija izuzetak, nego prije u kojoj mjeri je australijska predstava odstupanje, ekstrem od pravog naličja ovogodišnjeg bolida SF90.
    Novinar Michael Schmidt (Auto motor und Sport) u članku “Istina o Mercedesovoj pobjedi” od 26.03.19. iznosi niz pretpostavki(nagađanja) o problemima Ferrarija, no jedan segment njegove analize je posebno uvjerljiv: Ferrari je posebno slab u sporim zavojima, dok je Mercedes naročito dobar u tom segmentu bar prema riječima Valltteri Bottasa. Uzevši tu premisu u obzir novinar pretpostavlja da je forma Mercedesa bila “zamagljena” na stazi koja obiluje dugim i brzim krivinama kako je to slučaj u Španiji, dok je u isto vrijeme staza naglasila prednosti Ferrarijevog bolida. Kao argument za tvrdnju uzeo je najbrže krugove iz Barcelone Vettela i Hamiltona.
    U prvom sektoru sastavljenom od tri brze krivine Vettel je imao prednost od 0.124 s, u drugom sektoru koga čine dva spora zavoja, jedan srednji, jedan brzi i pravac Vettel je popravio vrijeme za dodatne 0.272 s, no u trećem sektoru gdje vozači prolaze kroz pet sporih zavoja, jedan srednji i jedan brzi Hamilton je bio brži od Vettela za 0.313 s. Treći sektor ponajviše je sličan stazi u Australiji pa je se poenta analize namaće kroz formulaciju da i na stazi koja je uzeta kao svijetao primjer efikasnosti Ferrarijevog auta taj auto je pokazao slične boljke koje su tako tako mnogo koštale Ferrari na otvaranju sezone.

    Šta možemo očekivati od Ferrarija dobrim dijelom vidjećemo u subotu i nedjelju jer jer staza u Bahrainu bliža po svojstvima Albert Parku nego stazi u Barceloni.
    Rekao bih da nije mudrost ostati na konstaciji, bar za sada, da ni tim iz Maranella trenutno ne zna kako stoji u odnosu na Mercedes. Stoga bilo kakvo nagađanje o stvarnoj brzini Ferrarija, bar prije subote, i nema mnogo smisla.

    Vrijedi naglasiti da Sebastian nastavlja davati smislene i prizemljene izjava što treba pozdraviti. Nema malodušnosti i ne otriva praktično ništa više od onoga što smo i sami mogli vidjeti.
    Link na članak na koga sam se većim dijelom osvrnuo u postu:

    https://www.auto-motor-und-sport.de/formel-1/gp-australien-2019-warum-ferrari-so-schwach/



    8

    0