Iza nas je tek jedna utrka, a Carlos Sainz se već nalazi na rubu kazne zbog promjena dijelova pogonske jedinice.
McLarenov novi vozač nije imao nimalo bajan početak karijere u novoj momčadi – u kvalifikacijama je ispao već u Q1 te je startao tek 18., dok je njegov momčadski kolega Norris prošao u Q3 i startao osmi. Utrka za Španjolca nije prošla ništa bolje, odustao je već u 11. krugu nakon kvara na pogonskoj jedinici.
Taj je kvar napravio nepopravljivu štetu te je Sainz već za drugu utrku sezone morao uzeti posljednji dozvoljeni MGU-K, što doduše nije teško s obzirom na to da su dozvoljena samo dva tijekom cijele sezone. Jednako ograničenje vrijedi i za bateriju te kontrolnu elektroniku, dok je za motor, MGU-H i turbopunjač dozvoljena jedna promjena više.
Sainz je rekao da je Renault već na testiranjima imao probleme s MGU-K te se nada da će isti uskoro biti riješeni.
“Nadam se da analiziraju to [Renault, op.a.], pregledavali su to zadnjih nekoliko dana. Nadam se da su pronašli uzrok problema.”
“Donijeli smo određena rješenja za ovu utrku [VN Bahreina], a hoće li ona raditi moramo vidjeti. Istina je da smo imali nekoliko kvarova tijekom testiranja, stoga je to slaba točka bolida.”
“Moramo nastaviti raditi kako bismo osigurali da više ne bacamo bodove, zato što smo u Australiji odbacili njih nekoliko. Pogonska jedinica je snažna na pravcu. Napravili smo korake unaprijed u pravom smjeru, i to definitivno pozdravljam, ali stići do 11. kruga nije dovoljno dobro.”
– Carlos Sainz, McLaren
Unatoč nezadovoljstvu pouzdanošću, Sainz smatra podatke o brzini vrlo ohrabrujućima.
“Činilo se da imamo dobru snagu u oba segmenta – i u utrci i u kvalifikacijama. Prošle smo godine na svakim kvalifikacijama u najvećoj brzini kasnili 10-12 km/h, a ove godine mislim da kasnimo samo 2-3 km/h. To je zbog downforcea, ali i zbog poboljšanja motora.
“Nažalost, što se tiče pouzdanosti, ne zanima me je li brzina dobra ako ne možemo proći 11. krug u prvoj utrci sezone, stoga se nadam da to možemo popraviti.”
Daniel Ricciardo također nije imao najbolji start sezone u novoj momčadi. Australac je nakon starta s 12. pozicije na domaćoj utrci već u prvom zavoju ostao bez šanse za dobar plasman nakon što je prelaskom preko grbe na travi ostao bez prednjeg krila. Uspio je stići do boksa i nastaviti utrku, ali je nakon 28 krugova ipak odustao.
Kako bi osigurali da nema preostale štete na bolidu, u momčadi su odlučili dati potpuno novu šasiju za VN Bahreina Danielu Ricciardu.
Također, Renault je za Bahrein pripremio promjene na stražnjem krilu u nadi da će uspjeti doći bliže vrhu sredine poretka, gdje su ih mnogi očekivali. Podsjetimo, u kvalifikacijama su oba vozača ispala u Q2, dok je Nico Hulkenberg u utrci ipak osvojio bodove sedmim mjestom.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Brzi su sa nadogradnjama, ili su kasnile za australiju? ?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ovaj vikend će biti trenutak istine za prvi dio sezone, do Barcelone, kako za Renault, tako i za ostalih 7 momčadi. Mercedes i Williams znaju otprilike gdje su.
Poslije Barcelone ćemo opet vidjeti gdje je tko, do ljeta.
0
0