Smedley: Ekipe bi trebale vjerovati svojim vozačima oko najbržeg kruga

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Smedley: Ekipe bi trebale vjerovati svojim vozačima oko najbržeg kruga

Ante Vetma

Tehnički savjetnik Formule 1 Rob Smedley kaže da bi ekipe trebale imati više povjerenja u svoje vozače, te da bi im trebali dopuštati hvatanje najbržeg kruga i dodatnog boda u završnom stadiju utrke.

Podsjetimo, Valtteri Bottas je na prvoj utrci ove sezone osvojio 26 bodova jer je uz pobjedu na kraju zaradio i bod za najbrži krug. Međutim, Toto Wolff je nakon utrke otkrio kako je dogovor unutar ekipe bio da njegovi vozači ne idu po tu dodatnu nagradu.

Smedley je radio kao trkaći inženjer u Williamsu i Ferrariju i kaže da bi on u tom scenariju Bottasu rekao da slobodno pokuša.

“Mislim da zaboravljamo koliko su ti dečki zapravo dobri. Ljudi poput Valtterija nisu početnici. On zna što radi i neće učiniti ništa da ugrozi svojih 25 bodova. Oni su preveliki profesionalci za to.”

“Kad radite s vozačima tijekom utrke morate ih pustiti da se ponašaju kako znaju u području koje najbolje poznaju. Morate vjerovati njihovim sposobnostima. Ako vozač misli da to može učiniti – učinit će.”

“Skoro mogu garantirati da će profesionalni vozač iskreno reći da je nemoguće ako vidi da nešto nije moguće. Bit će direktni oko toga. Ali, ako mogućnost postoji – definitivno će pokušati.”

– Rob Smedley

Smedley također očekuje da će ekipe ubuduće biti sklonije riskirati i odlaziti po novi set guma ako imaju dovoljno prostora na stazi:

“Mislim da će top ekipe definitivno to pokušati. Ako osvojite sve dodatne bodove – to je kao još jedna pobjeda tijekom sezone. Što se tiče konstruktora – to je kao da imaju dodatnog vozača u ekipi.”

“Svaki put kad nešto napravite u utrci – to je rizik. Puno puta sam bio u poziciji da biram želim li besplatno zaustavljanje u boksu i mogu reći da to nije crno/bijela odluka. Da, dodatno zaustavljanje možda može biti od koristi, ali time uvodite dodatnu varijablu koja prije nije postojala. Postoji rizik, a upravljanje utrkom se svodi na procjenu rizika.”

– Rob Smedley

“Ako imate 25 bodova na stolu, želite li dodatno zaustavljanje zbog još jednog boda? Rizik je mali, ali je svejedno tu. Nešto bi moglo poći po krivu i mogli bi izgubiti tih 25 bodova, završiti na drugom mjestu i ispustiti 6 bodova. To je odluka koju će ekipe na vrhu morati donositi, a sve to mora biti balansirano s istom željom konkurentske ekipe.”

“Je li njihova utrka ograničavanje štete i onda im taj 1 bod koristi da ublaže poraz? Hoćete li im uzvratiti samo da ih isfrustrirate? Hoće li i drugi igrači pokušati isti trik ako je manja šansa da im se rizik isplati? To su strateške odluke koje će ekipe morati donositi od utrke do utrke.”

– Rob Smedley

Podrži nas

Zadnji donatori:
wapi
Vordas
zekohonda

Top donatori:
wapi
Jester
Crash

F1puls autori su dosad napisali 9487 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3814 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Više o temi: #Smedley

Komentiraj

2 komentara

  1. Mclaren AlkY Donator Prikaži

    Mozda ekipe vjeruju vozacima ali ne vjeruju bas 100% ekipi u boxu , ili aparaturi u boxu. Tko ce ga znat



    3

    0
  2. Fernando Alonso 14 Marci Prikaži

    Wolff se bojao da Bottas na novim gumama ne skine Hamiltona, a onda se Bottas zainatio i to napravio bez promjene guma



    5

    0