Montezemolo tvrdi da je Alonsov karakter jedan od tri razloga zašto nije osvojio naslov s Ferrarijem

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Montezemolo tvrdi da je Alonsov karakter jedan od tri razloga zašto nije osvojio naslov s Ferrarijem

Ante Vetma

Bivši Ferrarijev predsjednik Luca di Montezemolo kaže da je karakter Fernanda Alonsa jedan od tri razloga zašto nikad nije osvojio naslov s Ferrarijem.

Alonso je bio u Ferrariju od 2010. do 2014. godine i tri puta je završavao sezonu na drugom mjestu (2010., 2012. i 2013.), ali su s vremenom frustracije rasle kako je bilo sve jasnije da će naslove nastaviti osvajati Red Bull, odnosno Mercedes.

Montezemolo je bio u Ferrariju tijekom većine Alonsovog stinta u istoj ekipi, a iako tvrdi da je Španjolac imao nesreću što se našao u momčadi baš kad nisu bili kompetitivni – također tvrdi da njegov karakter ne liči karakteru Michaela Schumachera ili Nikija Laude.

“Prva stvar – iskreno, bio je u Ferrariju u periodu kad je Red Bull radio nešto slično što je Ferrari radio 2000-tih godina.”

“Druga stvar – ne volim ovo, ali moram to reći – nije imao sreće. Izgubio je prvenstvo 2012. u Brazilu kad se Sebastian u prvom krugu sudario sa Sennom. Ili, kad je ekipa 2010. napravila veliku pogrešku. Bilo mu je dovoljno da završi na 4. mjestu, a taj dan smo svejedno izgubili naslov u zadnjoj utrci.”

– Luca di Montezemolo

“Treća stvar – njegov karakter. Najveća razlika između njega, Michaela i Nikija je u tome što je on bio Alonso – a ne Alonso i Ferrari.”

“Kada pobjeđuje – sretan je. Kad ne pobjeđuje – to je problem ekipe, on nije sretan. Bio je manje blizak ekipi od Michaela i Nikija, pogotovo u teškim trenucima. Lako je biti blizak ekipi u dobrim trenucima.”

– Luca di Montezemolo

Montezemolo tvrdi da je Alonso bio “vrlo dobar” vozač, rame uz rame s Vettelom i Hamiltonom kao najbolji vozač moderne ere, te “vrlo blizu” Michaelu Schumacheru sa svojim predstavama u utrkama.

“Alonso je u utrci fantastičan vozač. Bio je, i još jest. Izgubio je prvenstva, ali ne zbog svojih grešaka. U normalnim uvjetima, bez grešaka ekipe 2010. godine i bez Vettelove velike, velike sreće u zadnjoj utrci 2012…”

“Da je osvojio jedan naslov – danas bismo pričali o nečem drugom. Pričali bismo da je Alonso osvojio naslov bez obzira što nije imao najbolji bolid.”

– Luca di Monzezemolo

Alonsov nasljednik u Ferrariju, četverostruki svjetski prvak Sebastian Vettel, također još uvijek nije donio naslov u Maranello. Montezemolo je potpisao dolazak Vettela, ali je otišao iz ekipe prije nego se to ostvarilo. Nije puno komentirao Nijemca, ali je spomenuo da “nije dovoljno hladan u nekim trenucima”.

“Moj osjećaj izvana, a izvana ponekad možete biti u krivu, jest da je on brz vozač, dobra osoba, voli Ferrari i zna svoju odgovornost.”

“Ali, mislim da možda ponekad nije dovoljno jak.”

– Luca di Montezemolo

Podrži nas

Zadnji donatori:
Ibarac00
avalentic

Top donatori:
wapi
Jester
Crash

F1puls autori su dosad napisali 9512 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3823 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

53 komentara

  1. Sebastian Vettel 5 dzalac Prikaži

    Alonso je bio u Ferrariju od 2010. do 2014. godine i dva puta je završavao sezonu na drugom mjestu (2012. i 2013.)

    I 2010 je bio drugi



    5

    0
  2. Fernando Alonso 14 alonso5 Prikaži

    Kakve veze karakter ima s ne konkurentim bolidima koje je Ferrari pravio u Alonsovoj eri!?
    Pa da nije bilo njega i njegovih maestralnih voznji bili bi tada u rangu danasnjeg Williams cist dokaz je Massa i sta je on napravio u tih par godina s tim istim autom. I onda dodje Montezemolo i prica o karakteru.



    8

    14
    • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

      Karakter se savršeno pokazao u Abu Dhabiju 2010. Da sam bio šef Fiata tada niti on niti Domenicali niti Montezemolo na povratku ne bi bili dio Ferrarija.



      6

      3
      • Wapi 2010 u zadnjoj utrci je Renault isprobao f duct za veci max speed koji je jako lijepo funkcionirao. Kod SC je vozac renaulta dobio gume da ide do kraja, a Ferrari radi gresku koji pokriva Webbera koji je ocesao ogradu i ide u boks po novi set guma i time Alonso pada iza vozaca renaulta koji na ravnom je bio brzi i jednostavno ga na ravnom nije mogao uloviti bez obzira sto mu je po zavojima visio na repu vise od pola utrke. Alonso je tu najmanje kriv.



        7

        1
      • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

        Ja mu zamjeram da nije dovoljno pokušao. Probao je jednom, nije uspjelo i onda je odustao. Pa kad je ulog toliki ideš i nerezonski jer što imaš za izgubiti. U toj utrci je trebao biti Max Verstappen, a on je bio Alain Prost.

        Ja sam nakon utrke bio bijesan na sve u Ferrariju, a ponajviše na Alonsa..

        A Ferrari nije imao kako oblatiti jer je odluka da uđe u boks bila njegova pa bi dakle napadao sam sebe. Žap mi je što tada nije cijeli team radio bio otvoren kao danas.



        8

        2
      • Fernando Alonso 14 alonso5 Prikaži

        @wapi sto je se karakter pokazao u Abu Dhabiu 2010? Auto mu je bio prespor na pravcima, s pitwalla su sj*bali sve i sad je kao on trebao ic glavom kroz zid. Da je pametan bio samo je trebao parkirati sa strane i izaci iz bolida. Cak je par puta i probao kao sto si ti rekao nerezonski ali vidjeli smo kako je to ispalio.


        0

        1
      • Fernando Alonso Lux14 Prikaži

        Već smo vodili ovu raspravu. Mislim da je završila sa agree to disagree.
        Ni ja ni ti ne znamo za sigurno je li Alonso odustao od borbe. Ja mislim da je stiskao, isto je bio primjetio i James Allen, a činjenica je da je Alonso završio 3 desetinke iza Petrova. Alonso1983 je naveo dobre razloge zašto Alonso (po mojem i njegovom mišljenju) nije mogao proći Petrova. Hamilton je imao isti problem s Kubicom. A ni Webber nije prestigao Alonsa.
        Također, zašto bi Alonso namjerno odustao od borbe za naslov 2010 i kaznio Ferrari, da ne bi zucnuo riječ protiv njih nakon utrke (a znamo da se on ne libi toga) i da bi 2011 (nakon što je Ferrari bio još dalje od RB) produžio ugovor s njima i 2012 odvezao možda i najbolju sezonu u svojoj karijeri?

        A Ferrari nije imao kako oblatiti jer je odluka da uđe u boks bila njegova pa bi dakle napadao sam sebe. Žap mi je što tada nije cijeli team radio bio otvoren kao danas.

        https://www.racefans.net/2010/11/17/alonsos-role-in-ferrari-strategy-revealed-in-pit-messages/
        Kriv je što je rekao OK. Jel Alonso trebao iz kokpita pitati gdje su Petrov i Rosberg? Nisu li to trebali vidjeti stratezi? OK, možda su računali da će ih Alonso prestići bez problema. A kako su se onda McLarenovi i Vettelovi stratezi sjetili da ostave bolide vani duže kako ne bi upali u iste probleme? Ili su se možda Button i Vettel sami dosjetili toga iz kokpita?
        Sve u svemu, Abu Dhabi je po meni bila greška Ferrarijevog pit walla. Je li bilo grešaka Alonsa tijekom 2010? Itekako. Je li trebao dobiti otkaz? Po meni nije. Al poštujem mišljenje kolege.



        1

        0
      • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

        Agree to disagree. Ja sam u toj situaciji neobjektivan. Možda bi trebao sad kad mogu ponovo pogledati tu trku pa bi imao drugi dojam. Govorim na osnovu dojma i ogorčenja koje je ostalo u meni te nedjelje navečer prije 8 i pol godina.

        Sigurno je moje sjećanje iskrivljeno emocijama. Ne znam. Mene je nasekirao temeljito i on i Stefano i Luca….
        Da li bi danas to mislio da pogledam trku? Vjerojatno ne bi jer znam kako je završilo. Tada su očekivanja bila ogromna, a završilo je katastrofom….

        Dakle, priznajem vam svima da emocionalno pretjerujem. Budem pogledao utrku na F1TV, pa ću sljedećom prilikom biti pametniji.

        Danas sam ako ništa drugo 8 i pol godina mudriji :)



        4

        0
      • Lando Norris 4 AMG Prikaži

        Wapi drago mi je zbog tebe i tvog priznanja, na dobrom si putu u klub rijetko objektivnih navijaca Ferrarija :)



        2

        0
      • Fernando Alonso Lux14 Prikaži

        @wapi :thumbs:
        Falit će mi ove rasprave oko Alonsa, s vremenom postanu ko hobi :rofl:



        3

        0
    • Pa nemozes bas reci da su bili nekonkurentni. I ja sam navijao za njega ali 2010 i 2012 je RB bio bolji ali tek krajem godine. Bilo je tu djelova kada je Ferrari bio bolji , pa i McLaren itd. Cak je uspio i williams upisati pobjedu. RB je u obje te sezone kraj godine odradio bolje. Za 2010 je iskljucivo kriva ekipa a u 2012 svasta pomalo od Alonsa do momcadi. Uglavnom nekonkurentan bolid je danas Renault ili Hass. A to Ferrari tih godina nije bio i moglo se do titula. Cinjenica je da si je RB izbio hrpu bodova sam u borbi Webbera i Vettela . Nazalost 2012 su kamikaza Grosjean i dodir s Kimijem u Japanu izbrisali Alonsovu prednost u poretku. A da nisu bili konkurentni ne bi sigurno do spa mogli imati 46 bodova prednosti.



      7

      0
      • Fernando Alonso 14 alonso5 Prikaži

        @Alonso1983 ono sto je Ferrari pravio je sve bilo osim konkurentnog, mozda jedino je onaj F10 nesto vrijedio a ovo ostalo tuga teska. Imali su najboljeg vozaca u svom timu i umjesto da napravi zvijer od auta da osvoje sve sto se moze osvojit, oni su se natjecali izgleda da svake godine sto losiji auto naprave.Usporedi Alonsove i Massine rezultate pa vidi koliko je zaista bio dobar taj Ferrari svih tih godina.


        0

        3
      • Vidio sam da Alonso i Vettel ostave Kimija podjednako. Isto tako sam vidio da Alonso u nekonkurentnom McLarenu nemoze nista. Ferrati je bio dobar a Alonso odlican dok massa nakon povratka nije bio ni sjena nekadasnjeg vozaca. RB je bio bolji , no ni blizu tako kako ti to pokusavas prikazati. Isto tako je imao i utrka za zaborav. 2012 zadnja utrka u brazilu , kisa , vettel zadnji a on nije ni konkurirao za pobjedu buttonu . Isto tako je bilo utrka gdje RB nije prinjusio pobjedi u te dvije godine.


        0

        0
    • F1puls Portal Sarma Donator Prikaži

      Čuj, u rangu današnjeg Williamsa. :facepalm:
      Tipično nerealni navijač Alonsa.



      17

      3
  3. Fernando Alonso 14 Lukica Prikaži

    Nisam znao da se ” loš bolid ” moze isto nazvati “karakterom” , zanimljivo…



    4

    11
  4. Mclaren KERS Prikaži

    Bilo kao bilo zanimljivo je procitati misljenje LDM-a…bit ce rasprave u komentarima :)


    0

    0
  5. Daniel Ricciardo 3 synystera7x Prikaži

    Ocito je da i Vettel ima los karakter posto jos nema naslov sa Ferrarijem kao ni Alonso, imaju vec dugi niz godina kvalitetne vozace, ali ne love rezultate, pokrijte se po glavi,sutite i napravite konkurentan bolid vec vam je vrijeme



    11

    2
    • Ili da mozda malo potplate sudacku ekipu i dovedu vozaca koji neizljece u reklame i neradi 5 pirueta po sezoni. Zadnje dvije godine je Ferrari itekako konkurentan bio, no Vettelov potez u njemackoj i singapuru 2017 su stvari koje su lomile sezone. Naravno , bio je merc bolji ali bio im je i vozac bio za 2 koplja bolji.



      7

      5
      • David Croft Frantic Donator Prikaži

        Singapur 2017. jeste prelomio sezonu (mada i da se nije to desilo, Lewis bi strpao titulu u džep).
        Međutim, ono što mene fascinira je to što se uporno piše o tome da je Vettel načinio neku grešku!!
        Kakvu, molim lijepo (po 100. put)?
        Startao je, bolje od Maxa, lošije od Kimija (ali još uvijek je bio ispred Kimija).
        Krenuo zatvarati Maxa, došlo do kontakta između Maxa i Kimija (a ne Maxa i Vettela), Max zabaci Kimija na Vettela (ne krivim Maxa, da mi sada ne repliciraju Maxoljupci, iako je skrenuo u Kimija, kao da ga uopšte nema tamo).
        Desi se krš, trkaći incident, na žalost. Vettel ostane bez vjerovatnih 25 bodova.
        Opet podvlačim da se nije Vettel zbog toga izgubio titulu. Samo vjerovatno ne bi bila odlučena u Meksiku.

        Isto tako, nije je izgubio ni zbog izlijetanja prošle godine u Njemačkoj.
        To jeste njegova greška, iako su ga jednim dijelom mutavci sa pitwall zayebali što nisu naredili Kimiju da ga pusti, pa je par krugova usporavao Vettela, zatim da je Lewis adekvatno kažnjen za guranje bolida na kvalama kao i za “zbunjenost” kod ulaska/ne ulaska u box. :facepalm:
        Ali opet, titula nije izgubljena zbog Njemačke, već zbog loših nadogradnji i trka u Singapuru, Rusiji i Japanu.



        12

        5
      • Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

        Imas volje @Frantic, ne moze se prigovorit


        0

        0
      • Mclaren LH44 Donator Prikaži

        Joooj kad mi Vettelovu grešku opravdavate s time što ga ekipa nije odmah pustila kad je se našao ispred Kimija.
        To nema nikakve veze sa izlijetanjem. I da, titula jeste izgubljena zbog 3 trke i loših nadogradnji, kao i Vettelovih konstantnih vozačkih grešaka kroz sezonu sa kojima je prosuo jedno 70 bodova :chill:

        Singapur 2017 je trkaći incident, iako Seb nije morao ići baš tako agresivno prema Maxu, no otkud je znao da je Kimi imao start karijere.



        4

        3
      • David Croft Frantic Donator Prikaži

        Gdje si ti pročitao da ja opravdavam Vettelovu grešku u Njemačkoj? :facepalm:
        Pažljivo pročitaj rečenicu….. :chill:
        Ili bilo koju drugu Vettelovu grešku iz 2018. (koje nisu ni pomenute)?



        2

        1
      • Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

        Haha “Da je Lewis adekvatno kažnjen za guranje bolida.” Kao da nije dovoljno kažnjen kvarom bolida. Jel bi ti odgovaralo 3 utrke zabrane? Ili oduzimanje bodova? Pitam čisto iz znatiželje.



        1

        3
      • David Croft Frantic Donator Prikaži

        Ne vidim razlog za smijeh. :facepalm:
        Što se tiče kazne, kao što rekoh, odgovarala bi mi adekvatna kazna (tj. kazne). :chill:
        I za guranje bolida, kao i za ono sa boxom.
        Ništa više, ali ni ništa manje.
        Otprilike kazne koju bi popušili tamo neki Perez , Grosjean ili XY vozač.
        Ili Schumacher (vjerujem da bi on popušio adekvatnu kaznu).
        Daj si mašti na volju…..
        I kakve veze ima kvar bolida i sa čim?
        Je li ga neko tjerao da gura bolid, dok su durgi prolazili sa 150-200km/h pored?
        Na kraju, ne bi to ništa promijenilo poredak na kraju sezone, možda samo bodovnu razliku između prvaka i drugoplasiranog.



        2

        0
  6. Fernando Alonso Tab F1 Prikaži

    Ante bi propao u zemlju da ne komentira Alonsa. Slušao sam cijeli intervju i od svega što je Luca rekao naš Ante izvuče Alonsov karakter o kojem svi već sve znamo. Nadam se da si pozorno slušao i dio o napšem Vettelu pa si vjerojatno čuo, kad nije znao šta bi rekao da Vettel nema, pa je udario šakom od stol. To si ljepo preveo da nije dovoljno jak, a moglo se i drugačije. Mišljenja sam da Luka zna šta znači engleska riječ “strong”. Bilo je tu još puno zanimljivih stvari, ali bitno da je za sve kriv karakter… Bravo Ante!



    8

    4
  7. Dobre je kompleske nabio Alonso, i kad ga nema prica se o njemu.



    4

    3
  8. Kaze stara narodna “za dobrim konjem (cak i prikladno, konj – Ferrari), prasina se dize”. Mogu sada o njemu pricati sto hoce, ali cinjenica je da bez njega Ferrari ne bi bio ni priblizno di je bio tih sezona.

    A dok oni pricaju o proslosti, za to vrijeme “konj” dize prasinu u WEC-u, Daytoni, uskoro u Indy 500, mozda i u Formuli Renault sa svojim timom, a po zadnjim fotkama i u Dakaru…



    7

    3
  9. nisam ničiji advokat ali mislim da fanovi alonsa bez razloga napadaju vetmu jer je navodno iz “svega lucinog” izdvojia samo ono “negativno” . izgleda da neki nisu baš dobro ni pročitali ni shvatili napisano . luca sve ( sebe ka tadašnjeg “šefa” , ferrari i alonsa ) “posipa pepelom” . jer kaže “Prva stvar – iskreno, bio je u Ferrariju u periodu kad je Red Bull radio nešto slično što je Ferrari radio 2000-tih godina.” , a znamo šta je ferrari radija 2000ih godina . nadalje kaže da FA nije ima ni sriće te priznaje da je EKIPA ( ne apostrofira fernanda ili nekog drugog , govori o timu kompletno ) 2010. napravila grešku . izgleda da fanovi FA ovo nisu vidili nego su se uvatiti samo onog o karakteru španjolca . meni osobno dosta izjava , osmjeh fernanda je nekako djelova simpa ali kako se odnosija unutar tima , kakav je karakter pokaziva znaju samo oni koji su bili neposredno tj na licu mista . a luca je tu bija . valjda zato zna da su MS/NL bili i ferrari i u svim usponima i padovima , a alonso je bija samo alonso “bez” ferraria jer za uspjehe nikad nije zaslužan samo vozač , a za neuspjehe kriv samo tim . pogledajmo zadnjih 5 sezona … je li za uspjehe zaslužan samo LH ( i jednom rozberg ) ili je uspjeh posljedica sinergije vozača i tima ? odnos vozača unutar tima je vrlo važan , kritika je OK ali iza “zatvorenih vrata” jer ne treba probleme stavljat na dispoziciju “neprijatelju” . virujem da ni MS nije bija zadovoljan događanjima u mercedesu ali nikad makar javno nije kritizira tim šta je npr fernado radija i u ferrariu i u McL . frustracije su normalne ali ih treba kriti od suparnika . meni je primjer seb lani … javno je nekoliko puta pokaza frustriranost šta je LH pametno koristija . znam da ću naljutit fanove FA ali mišljenja sam da je usprkos svemu 2010. treba ići na “nož” zadnju trku . riskirat do kraja jer i da u tom riziku nije završija trku završija bi prvenstvo ka 2 . bar bi ima satisfakciju da je pokuša , da sve od sebe . isto tako 2012 . kad je seb “propa” na začelje . u 2 . krugu seb je bija 20 . , alonso 3 . i umisto da juri na pobjedu ( ka npr i massa 2008. ) ) on je nakako ziheraški vozija po mokroj stazi jer je možda mislija da u takvim uvjetima seb nema šanse za nekakav boli plasman tim više šta je RB bija i oštećen . ali desilo se neočekivano i … jbga . karakter je tek treća i zadnja “stavka” ( par po prenesenom ) koju luca spominje ali fanovi su se baš nje uhvatili ka krucijalne …. ako pogledamo da za takvog top vozača nije javno ( šta se događalo iza kulisa možemo špekulirat) interes nije pokaza ni RB ni mercedes možda je ipak nekakav pokazatelj karaktera alonsa kad je u timu , a koji ne poznaju ni fanovi ni “nefanovi” ali ga znaju šefovi .



    3

    0
  10. …Zbog karaktera…???
    …ako vozač koji (očigledno) ima “jak” karakter zbog toga ne osvaja utrke/ “championshipe” to puno govori i o kompletnom sportu kao takvom… ?
    …ne kužim samo kak’ su onda drugi vozači “jakih karaktera” (Vettel, Ham…) pobrali sve te naslove spomenutih “sezona”, njima karakter nije smetao ?!?! ?
    …lik nije imao “kolica” za naslove dok je vozio za Ferrari (pogotovo u finishima sezone), a bio je u borbi do samog kraja, barem tri puta- PAMETNOM DOSTA…
    ?



    3

    0
  11. Realno 2010 i 2012 godine Ferrari nije imao ni izbliza bolid koji bi mogao biti u borbi za naslov, taj bolid je tih godina u najboljim trenucima bio drugi najbrži, najčešće treći a nekad čak i četvrti ili peti te su Alonsove pobjede u tom bolidu isključivo plod sreće, kvarova drugih bolida, rivalstva u njima i onog najbitnijeg Alonsovih sjajnih vožnji tih godina jer on je stvarno izvlačio više od maksimuma iz njih te je večinu svojih pobjeda uzeo ili po kiši ili kad se maestralno sa niže startne pozicije probio do vrha zato stvarno nema smisla osporavat čovjeka koji je bolid koji nije ni izbliza trebao biti u konkurenciji za naslov to debelo bio dok npr. sad zadnje dvije godine Ferrari je imao bolid koji je bio za borbu za naslov ali zahvaljujući onome koji ga vozi nije bio.



    3

    2
  12. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    Da je bio drukcijeg karaktera bi li Renault bio sporiji na ravnini? Da je bio drukcijeg karaktera bi li Ferrari donio bolje nadogradnje od Red Bulla? Da je bio drukcijeg karaktera bi li onda osteceni Red Bull nizao najbrze krugove u Interlagosu ili bi mozda drukciji karakter sprjecio Schumachera da propusti Vettela ili cak mozda Grosjeana da ne uradi suicidalni potez u Belgiji? Sto bi Montezemolo ili bilo tko drugi rekao da je Schumacher nakon ‘99 otisao iz Ferrarija bez ijednog osvojenog naslova? Sva ta pitanja su jednako glupa kao i bi li Alonso bio prvak da je bio drukcijeg karaktera…Da je drukcijeg karaktera to onda ne bi bio Fernando Alonso, dvostruki prvak, covjek s 310 utrka u jednim od najboljih timova Formule 1 s ostvarenih 97 podija, 32 pobjede i 1899 bodova kada je u samo 5 sezona mogao osvajati vecu kolicinu bodova (po novom sustavu bodovanja). Za neke je bio i ostao prolazna silueta u Formuli 1, za neke je ispunio djetinjstvo. Da nije toga karaktera nebi bilo ni takvog covjeka.



    5

    0
  13. Odslusao ceo intervju,slazem se sa svim sto je rekao,odnosno moje misljenje je identicno, kako za Seba ,Alonsa tako i za Sumija i Laudu sve sto je rekao ,dobar intervju bas.



    1

    0
  14. Kad se već spominje Alonso koji nije došao do naslova u Ferrariju zbog Ferrarija ja se samo pitam zašto ga nije osvojio u McLarenu


    0

    0