Marcus Ericsson, rezervni vozač Alfa Romea koji se do kraja prošle sezone natjecao u Formuli 1, dao je svoje mišljenje o utrkivanju u IndyCaru i Formuli 1.
Šveđanin se od ove godine natječe u američkoj seriji za momčad Arrow Schmidt Peterson Motorsport, a dosad je odvozio dvije utrke od kojih je jedna bila na stazi Circuit of the Americas gdje se voze utrke Formule 1.
Ericsson je preko Twittera odlučio prokomentirati vijest o uvođenju treće DRS zone za ovotjednu VN Bahreina. Smatra kako to nije najbolja odluka zbog činjenice da u IndyCaru, u kojem uopće nema DRS-a, svjedoči puno boljem utrkivanju.
“Nisam baš siguran oko ovoga. Jedna od odličnih stvari koje sam dosad otkrio u IndyCaru je činjenica da nemamo DRS, što znači imamo puno više pravih borbi na stazi, kotač uz kotač i od zavoja do zavoja.”
“Ne čekate DRS zonu kako bi pretjecali, već jednostavno pokušate kad vidite priliku.”
“DRS možda omogućuje više pretjecanja, ali omogućuje li stvarno više pravih borbi na stazi – ono što vjerujem da želimo vidjeti? To je samo moje mišljenje.”
– Marcus Ericsson
F1 je za ovu sezonu uvela promjene na bolidima kako bi pokušala poboljšati utrkivanje. Prednja krila su pojednostavljena kako bi se omogućilo lakše praćenje bolida, dok je otvor DRS-a povećan, čime bi trebalo doći do lakših pretjecanja. Ericsson je izjavio da preferira IndyCarov push-to-pass – sustav kojeg na određeno vrijeme svi vozači mogu koristiti u svakom trenutku utrke kako bi dobili više snage.
“Ne kažem da imam rješenje. Samo znam da iz vozačke perspektive morate biti agresivniji i krenuti u napad kad dobijete priliku, bilo gdje na stazi, umjesto da čekate DRS zonu i odradite pretjecanje na ‘siguran’ način.”
Dodao je kako staza u Bahreinu “ionako ima dovoljno prilika za pretjecanje” te je stoga skeptičan oko uvođenja nove DRS zone.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imaju i karting serije bolje utrkivanje od F1.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne kazem da je DRS nesto katastrofalno lose , ali mislim da fanovima ne znace puno ta “umjetna” preticanja.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije katastrofalno ali je jako lose :)
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sa ovakvim bolidima bila bi puno veća katastrofa da nema DRS.
80% utrka bi se pretvorilo u Monte Carlo.
Moraju se prvo promijeniti konfiguracije i veličine bolida pa tek onda pričati o ukidanju DRS-a
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Konfiguracija i velicina su katastrofalna :)
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U pokusaju da naprave bolje utrkivanje u F1, upleli su se u mrezu pozitivnih i negativnih promjena, a pravoga rjesenja nemaju. Bilo je vremena kada nije bilo DRS-a pa je utrkivanje bilo super, bilo je vrijeme s DRS-om i opet je utrkivanje bilo dobro sto znaci da su s pravilima za 2014. prvo oduzeli prednost Red Bullu i dali jos vecu Mercedesu, 2017. pokusali ispraviti to i napravili nista, a ovi pokusaji pravljenja guma iz 2005. su samo dodatno zakomplicirali stvari. Vozac moze pritiskati vise, no ne moze prolaziti…Zar nismo onda opet naisli na isti problem kao prije par godina odnosno kako je Michael Schumacher rekao : voziti par sekundi sporije zbog guma zna biti dosadno tako da me sad i zanima je li zanimljivije voziti 90% utrke iza nekoga.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Je , ali kad bi ti došla ponuda za vozačko mjesto u F1 , mislim da ne bi puno razmišljao gdje bi otišao…
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
štošta je bolje u indycaru za (minimalno) desetinu f1 budžeta.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
F1 bolidi imaju previše downforce-a. Mogu kočiti kasnije a time se smanjuje prilika za napade na kočenju. Govori se već godinama da su se F1 staze “smanjile”. Jesu, zbog brzine bolida i tehnološkog razvoja. Jedino uzbuđenje i priliku za pretjecanje donosi promjena guma. Da li overcut ili undercut… Vratite nadolijevanje goriva. Q3 nek se vozi sa gorivom i gumama za utrku. Pa da vidiš taktiziranja i pretjecanja na stazi. Pravila za 2021. će smanjiti downforce, omogućiti da se bolidi prate lakše a time i lakše preteknu… Nekako sam skeptičan.
Treba sačekati Bahraina da se malo bolje vidi utjecaj pravila ove godine tj. na lakoću praćenja bolida ispred a time i više pretjecanja.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imaju li i u Indycaru toliko beskorisnih PR izjava kao i u f1! ?
2
0