F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Horner: Gaslyjevo ispadanje u Q1 zbog „savršene oluje“

Luka Jurić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Red Bullov šef Christian Horner je negirao nagađanja kako je momčad pogriješila sa strategijom Pierrea Gaslyja u kvalifikacijama za VN Australije. Rekao je kako je Francuza iznenadila „savršena oluja“, tj. urnebes koji se dogodio na samom kraju prve kvalifikacijske runde.

Gasly je imao užasne kvalifikacije, prve za svoju novu momčad te će tako utrku započeti sa 17. pozicije, nakon što je eliminiran u prvoj kvalifikacijskoj sesiji.

Ovo je prvi put da je Red Bull ispao u Q1 još od Monaka prošle godine kad Max Verstappen nije mogao ni sudjelovati u kvalifikacijama radi sudara koji je imao na trećem slobodnom treningu.

Momčad je za Francuza planirala da Q1 prođe koristeći samo jedan set guma tako da odradi brzi krug, jedan krug hlađenja kako bi napunio baterije u bolidu te onda drugi brzi krug.

Međutim, okolnosti su dovele do toga da je Gasly morao odraditi dva kruga hlađenja između brzih krugova te kao rezultat toga, njegov drugi brzi krug nije popravio vrijeme koje je postavio u prvom.

Dok se Gasly vratio u garažu, bilo je prekasno da stavi novi set guma.

„Bilo je to frustrirajuće za Pierrea. Njegov prvi krug je bio jako dobar, odradio je 1m23.0s te je bio desetinku brži od Maxovog prvog kruga. Mislim da je bio četvrti najbrži u tom trenutku te smo očekivali kako će mu drugi krug biti još brži.

Pierre nije uspio poboljšati svoje vrijeme, kao što je Max učinio, za dvije i pol desetinke. U međuvremenu se staza ubrzala s tim da su druge momčadi očito uzele drugi set guma.

Naš cilj je bio proći kroz ovaj krug kvalifikacija koristeći jedan set guma kako bismo dobili prednost u druga dva.

To je tragično. To je bila jedna od onih situacija.“

– Christian Horner

S druge strane, Red Bullov savjetnik za motosport Helmut Marko je sugerirao odmah nakon kvalifikacija kako je momčad napravila stratešku pogrešku te da duguju Gaslyju ispriku. Dok je Horner rekao da nije tako jednostavno.

“Imao je problem na komandnoj ploči vezano za punjenje njegove baterije nakon što je odvozio prvi brzi krug.

Poanta je ta da dok smo mu iskomunicirali kakva je situacija, bila su potrebna dva kruga da napuni baterije da budu spremne da započne svoj posljednji brzi krug, međutim nažalost nije poboljšao svoje prethodno vrijeme.

U međuvremenu je staza napredovala brže nego što smo očekivali. Tako da je to bila skoro savršena oluja. Gledajući retrospektivno, lako je reći ‘Da, trebali smo uzeti dva seta guma’, ali možete se nositi samo s onime što znate u tom trenutku.

Nakon što je odvozio drugi brzi krug, nije bio u mogućnosti vratiti se u boks po novi set guma i odvoziti još jedan krug.

Istovremeno, staza se dosta ubrzavala te smatram da to nitko nije očekivao. Čak je i Sebastian bio veoma blizu da mu se dogodi isto. Očito se radi o tijesnoj situaciji, što je frustrirajuće za njega u prvim kvalifikacijama za momčad, ali sam siguran kako će jako dobro odvoziti utrku s te pozicije.”

– Christian Horner

Podrži nas

Naš zadnji donator je:   Jester.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Luka Jurić
Pulsmedia autor
159 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

3 komentara

  1. S jedne strane se sutra moze vidit dal se Red Bull moze probijat kroz grid brzo pa uzet penale i vise od tri pogonske jedinice(znaci ne radi nepouzdanosti vec radi toga da se moze vozit na visim postavkama) svejedno Gasly nece dugo izdrzat u RB,nezz zasto ispada mi preneozbiljan neznam,Max je s 17 izgledo sigurnije,kad pogledam Leclerca i Gaslya ono velika razlika,nezz mozda grijesim al moj Gasly zamijenjiv si,Torpedo will be back!!!



    2

    1
  2. Kamui Kobayashi Multi 21 Prikaži

    Dobar test praćenja bolida. Koliko god da je dobar RB naspram drugih, teška je ovo bila staza za pretjecati.



    2

    0
  3. Jim Clark Vettel-Ferrari Donator Prikaži

    Malo mi ga je žao, jer kao da se već teško nosi s pritiskom, a s Maxom u ekipi i podrškom koju ima to je itekako teško.

    Ne znam uopće šta u Red Bullu očekuju od njeg, ma da mislim da je u sličnoj situaciji kao što sam nedavno pisao za Bottasa. Treba biti dovoljno dobar da se bori protiv ostalih, a ne bi trebao nikad biti prijetnja Maxu kad ima čist vikend, što će teško biti za izbalansirati. Njemu još više jer je drugačijeg karaktera od Bottasa, a Bottas ima sve izglednije bolid s kojim se protiv ostalih i nije teško izboriti.



    1

    0
HrvatskiEnglish