Pirelli očekuje utrke s jednim zaustavljanjem, ali s više akcije

Lovro Andraka

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Pirelli očekuje utrke s jednim zaustavljanjem, ali s više akcije

Lovro Andraka

Šef Pirellijevog odjela za motorsport Mario Isola predviđa nastavak trenda utrka sa samo jednim zaustavljanjem u boks i u 2019., ali očekuje više akcije na stazi.

Pirelli je za prošlu sezonu pripremio mekše komponente guma u odnosu na 2017. kako bi potaknuo momčadi na više ulazaka u boks. Međutim, dogodilo se suprotno – na većini utrka smo vidjeli samo jedno zaustavljanje u boksu jer su momčadi umjesto da odu po novi set guma i tako riskiraju poziciju na stazi preferirale veću štednju guma.

Na pitanje hoće li momčadi i ove sezone preferirati takvu strategiju, Isola kratko odgovara:

“Mislim da da.”

Isola je također izjavio da će nove gume biti u skladu s promjenama na bolidima koje su napravljene kako bi se olakšalo praćenje bolida te povećao broj pretjecanja.

“Cilj je olakšati pretjecanje. Bolid koji prati osjeća manji utjecaj bolida ispred, stoga gubite manje downforcea. Uz to, DRS bi trebao biti učinkovitiji – također kako bi se potaknula pretjecanja. Zatim također imamo i 5 kilograma goriva više, stoga se gorivo može manje štedjeti.”

“Zato smo htjeli dizajnirati gume koje su manje osjetljive na pregrijavanje i koje su nešto konstantnije. Možda ćemo imati jedno zaustavljanje, ali imat ćemo više akcije na stazi. To je cilj, pretjecanja na stazi.”

Dodao je kako unatoč prijašnjim najavama ne vjeruje da će novi bolidi biti sporiji zbog promjena:

“Svi su bili uvjereni da će novi aero paket smanjiti downforce. Gledajući vremena, vjerojatno neće.”

– Mario Isola

Pirelli je za VN Australije odabrao C2, C3 i C4 komponentu koje ćemo tijekom GP vikenda jednostavno zvati hard, medium i soft, a ovo su odabrali vozači.

Podrži nas

Zadnji donatori:
wapi
Vordas
zekohonda

Top donatori:
wapi
Jester
Crash

F1puls autori su dosad napisali 9487 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Lovro Andraka
Pulsmedia autor
879 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

15 komentara

  1. Jim Clark sliki96 Prikaži

    Treba vratiti dolijevanje goriva, tek tada se može računati na pravu strategiju sa pit stopovina. Jer što će ti gume ako će biti “tanašne” i pregriju se čim bolid malo prati iza drugog. Što god oni napravili sa gumama, to neće vratiti staro taktiziranje sa ulascima u box, jer nikome neće odgovarati ni pretvrde ni premekane gume.



    6

    2
    • David Croft Ferrari Prikaži

      Nadolijevanje goriva je užas.

      Ne pridonosi apsolutno ništa akciji na stazi.



      3

      6
      • Ayrton Senna FerrariF1 Prikaži

        Potpuno krivi prijatelju.. Upravo je doljevanje goriva ta stavka koja dodaje puno više taktičkih mogućnosti.. Uzeti više goriva i tvrđe gume ili manje pa mekše gume.. Imaš puno više opcija više mogućnosti.. Ja se sjećam doba dok se gorivo nadoljevalo.. Puno je više akcije bilo i puno napetije je bilo.. Ja sam apsolutno za to da se vrati nadoljevanje goriva..



        8

        2
      • Alfa Romeo laky614 Prikaži

        Kad je bilo nadolijevanje goriva uvijek bi najmanje dva puta išli u boks, a znalo se desiti i da idu po tri puta i pobijede na kraju. Po meni to definitivno fali i već je puno ljudi zaboravilo kako je to izgledalo s obzirom da se ni ja ne mogu sjetiti koje je godine ukinuto to.



        2

        1
    • Alain Prost Alain Prost Prikaži

      Pa i onda je bilo sve predvidljivo s nadolijevanjem goriva, s obzirom na moguće različite taktike i količine goriva u kvalifikacijama ipak se točno se znalo kada će tko ući u box, uglavnom se sve rješavalo u boxu, zato je ukinuto, osim što bi to sve zahtijevalo puno promjena zamisli kako bi bilo zanimljivo da Mercedes i Ferrari s ovim motorima idu punim gasom kao u kvalifikacijama, to bi samo Hamiltonu i Vettelu bilo interesantno.


      0

      0
  2. Kimi Raikkonen zoka Prikaži

    Jedina opcija za vise ulazaka u boks je da skrate put za ulazak i izlazak ili da dozvole vecu brzinu prolaska kroz boks, da skrate za 7 sekundi, sa 22 u prosjeku na 15, bilo bi realnije da se može nadoknaditi.



    4

    2
  3. Isola, sta Hamsta kaze na sve to?
    Da li se on slaze da to bude tako?



    3

    1
  4. pogledajte naslovnu sliku članka, koliko je “šljemova” angažirano za jednu promjenu guma.
    koja je to mašinerija.


    0

    0
  5. Williams Webmaster Donator Prikaži

    Nisam uvjeren da če biti više akcije na stazi,sve se svodi na strategiju,tako da če se večina pretjecanja uz nešto malo na stazi i dalje odvijati kroz bokseve.


    0

    0