Carlos Sainz odgovorio Helmutu Marku: Nije važno gdje ćemo započeti godinu nego gdje ćemo završiti

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 5 godina 2 min 33 komentara

Nakon što je Helmut Marko prije nekoliko dana prognozirao lošu sezonu za McLaren i borbu s Williamsom na samom začelju poretka – njihov vozač Carlos Sainz je odgovorio svom bivšem šefu.

“Poštujem njegova predviđanja, ali znam gdje smo, a to je više ili manje gdje smo bili i prošle godine.”

“Siguran sam da je svoje predviđanje vidio u nekim brojevima, pa nema razloga da se oko toga prepiremo. Sve što mogu reći je da smo napravili više krugova nego bilo koje druge godine. U ovom trenutku je nemoguće reći hoćemo li biti 6. ili 9. u poretku. Ali, idemo u Australiju bolje pripremljeni nego prošlih godina.”

– Carlos Sainz

Što se tiče neizvjesnih borbi u sredini poretka, Sainz predviđa da bi Haas mogao biti iznenađujuće brz:

“Prošle godine sam osjetio da je Haas ispred sredine poretka, a oni bi mogli iznenaditi [i ove godine]. Ostali su blizu, ovisno o simulacijama, skrivaju se desetinke sekunde.”

Sainz kaže da je usredotočen na to gdje će McLaren završiti sezonu, a ne gdje će biti na početku:

“Jako smo napredovali od prvog do drugog tjedna testiranja. Nismo donijeli ništa novo nego smo samo optimizirali ono što smo već imali.”

“Cilj je završiti godinu na boljoj poziciji od one koju ćemo imati na početku, a ne kao prošle godine kad se ekipa rano morala usredotočiti na bolid za 2019. godinu.”

– Carlos Sainz

Odgovor

33 komentara

  1. Vw
    Kiki_GP Prikaži

    Po ovome Helmut ocito je upravu kad je rekao da je McLaren na zacelju sa Williamsom. Ocito svi silni otkazi u McLarenu nisu nista dobro donijeli, dok navijacima McLarena prestoji da ce i ova godina biti jedna u nizu razocaravajucih. No, dobro navijaci McLarena na ovo sve su vec odavno navikli



    3
    -7

    10
  2. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Ne zvuči obećavajuće…



    1
    1

    0
  3. Ayrton Senna
    FerrariF1 Prikaži

    Neka dobro si mu odgovorio.. Marko se razbacuje prognozama i snovima o tituli ali prije treba završiti utrku a onda zbrajati bodove..



    7
    4

    3
    • PeriMisko Prikaži

      Doktor se razbacuje zato jer moze, covjek je direktno zasluzan za jedan od najuspjesnijih i najefikasnijih (s obzirom na resurse) timova u povijesti F1 , te za razliku od tebe sigurno zna sta prica.

      To sto on u svojim izjavama za medije po tvojem subjektivnom misljenju (a i mnogih drugih ovdje na portalu) cesto zna “pretjerat”, samo pokazuje koliko fundamentalno ne shvacate funkcioniranje i strategiju moderne F1. Helmut, kao i svi lisci (tipa Bernie, Briatore, Montezemolo, Dennis…) jedno izjavljuje medijima, drugo na zatvorenim sastancima, trece privatno misli, cetvrto radi, peto planira…
      Primjerice moguce je da su ovakve zadnje izjave rezultat veoma deteljnih analiza na bijesnim superracunalima, a lako moguce je da se RedBull trenutno bori s Mclarenom za ugovor kod istog sponzora, inzinjera, vozaca itd. pa je ovo samo ciljana opstrukcija, ima dobre indikacije o formi ali namjerno pretjeruje i time jaca svoju poziciju, plus unosi nemir u protivncikim redovima.

      Ti kao i svi ostali internet strucnjaci mozete jedino donosit nekakve zakljucke iz njegovih javnih istupa ili posredno preko pera kojekakvih piskarala od kojih velika vecina nezna puno nista vise od vas.



      7
      -8

      15
  4. Renault
    JP Renault Prikaži

    Lijep odgovor, ali moram pohvaliti autora članka za odličan izbor slike. Iskre iza bolida, više sponzora i savršeno uklopljena plava s narančastom



    3
    1

    2
  5. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Sviđa mi se ovaj novi realni McLaren. Bez pompoznih najava tipa boriti cemo se za podije itd. Btw. izgleda da je ugovora sa BATom dosta unosan.

    “Add in healthy boosts from various sponsors, including British American Tobacco and its ‘A Better Tomorrow’ message (believed to be worth upwards of $30m).”



    4
    4

    0
  6. Alpine
    Alpine Prikaži

    Sainz je realan. Navijači očekuju, no u slijedeće 2 godine je realnost takva da bi bilo super kad bi bili od 4 – 6 mjesta. Za daljnje pomake čeka se 2021, a pošto su prve 3 momčadi izgleda opet našle način da zaobiđu budget cup preko svojih B momčadi, gdje će opet imati svaka na taj način 2 ili 3 momčadi i s tim u vezi i ukupno veću ekipu zaposlenih i zbrojen veći budžet, izgleda da će i McLaren i Renault morati kroz dogledno vrijeme također spojiti razvoj sve više komponenti bolida, jer u protivnom nikada neće uhvatiti vodeće.
    U F1 je prokleto teško skinuti tu posljednju sekundu koja ti fali, trebaš obično još bar 500 ljudi i 100 m € godišnje, ako si možeš to priuštiti. Jer ovi na vrhu to imaju + B momčadi, tako da ni McLaren ni Renault kao jedini preostali konstruktori od kojih se nešto očekuje i koji rade sve sami (osim motora McLaren) neće najvjerovatnije uspjeti sami do samog vrha nego udruženo sa podijeljenim zaduženjima oko razvoja.



    2
    0

    2
    • Honda
      Red Bull no1 Prikaži

      Nikada Mclaren vise nece biti top tim ne iz razloga sto to nezasluzuju nego bas iz razloga sto ce oni postati Renaultov b tim.Danas je bas izasao komentar na tu temu Abitebula iz Renoa.Ako nemas eskluzivu za pogonsku jedinicu nemas se cemu puno nadati, zao mi je zbog toga ali Red Bul je koliko god ga vi ovde na sav nacin pokusali diskvalifikovati odrizikovao sa Hondom i na dobrom su putu da budu potpuno ravnopravni sa Mercom i Ferarijem.



      1
      -8

      9
      • Fernando Alonso
        Mr.Spaceguy Donator Prikaži

        Prvi dio komentara :facepalm:



        3
        2

        1
      • Audi
        Alonso1983 Prikaži

        Odi uplati novce na tu tvrdnju ako si tako siguran u to. Odi prodaj sve i ulozi godinama da ce mclaren biti los kad si tako siguran i eto ti mirovine.



        4
        3

        1
      • Honda
        Red Bull no1 Prikaži

        @Alonso 1983… Idi ti uplati novce ako si siguran suprotno.Znas ti i sam da je to tako tavorenje u sredini poretka je njihova realnost.



        1
        -1

        2
      • Audi
        Alonso1983 Prikaži

        Decko, ti tvrdis da od Mclarena nece biti vise nikad nista a ne ja. Pa ti ja kazem da kad si tako siguran napravi sto sam ti gore napisao. Ja nisam siguran u to niti sam to napisao vec ti.



        3
        2

        1
      • Audi
        Alonso1983 Prikaži

        Znaci ako je sada takvo stanje biti ce i za 10 godina. Mercedes je prvi i biti ce prvi dovjeka? nema sta povjest nas uci da je tako bilo uvijek.



        3
        2

        1
      • Honda
        Red Bull no1 Prikaži

        Nemorate sve prebukvalno shvatati drzati se svake rijeci kao da smo na sudu.Jednostavno dosta ljudi ovde nevoli Red Bul ne radi Marka ili Verstapena, oni su im samo izgovor nego zbog toga sto su pobjedjivali Ferari i Mclaren i to im nemogu oprostiti.Naravno da je sve moguce ali treba biti realan a stvari su prilicno jasne oko A timova i B timova.



        2
        -1

        3
      • Lotus
        weki66 Prikaži

        @Red Bull no1 mislim da ti ne kuzis zasto ljudi ne vole Red Bull,nije to samo zbog Marka,Verstapena a kamoli zbog toga sto je pobjedjivao…ima tu jos masa drugih razloga….



        1
        -1

        2
      • Audi
        Alonso1983 Prikaži

        Mclaren nije bio niti ce ikad biti neciji b tim. Ima dobavljaca motora kakvog ima, no oni su momcad kao i red bull do jucer. Na tim renault motorima je rb nanizao 4 godine dominacije. Stoga ako je rb na tudem motoru dobio renault zasto ne bi jednog dana i mclaren? To sto pises su nagadanja a da itko moze znati sto ce biti za 5 ili 10 godina svi bi bili milijarderi.



        3
        1

        2
      • Honda
        Red Bull no1 Prikaži

        Alonso 1983..Kad iznosis cenjenice onda ih iznosi tacno a ne povrsno.Kada je Red Bul bio prvak na Renaultovim motorima tada je Renault samo isporucivao motore i nije tih godina ucestvovao kako ekipa a i tada su njihovi motori bili za nijansu slabiji od Mercedesovih i Ferarijevih.Ti imas pravo da mislis sta hoces ali prvi TI pricas o nekom nametanju a sam nama ovde nameces sta mi smijemo i nesmijemo napisati.Kako ti to kazes decko ako ti se nesvidja necije misljenje udari minus i zdravo.



        3
        -2

        5
      • Audi
        Alonso1983 Prikaži

        Nenamecem ja nikakvo misljenje, nego ti govorim ono sto je logicno. Nitko nije baba vanga da vidi buducnost. Ni ti ni ja niti itko ovdje. Pricati o McLarenu kako oni nece vise nikad nista je smjesno jer svaka ekipa je imala uspona i padova i nitko netraje vjecno. Tako ni McLaren nece vjecito biti pri dnu tablice. BTW jel je Red Bull bio bolji svake godine od Renultove rvornicke ekipe od njihovog povratka do danas na istom motoru? I za kraj, neka kaze tko god sta hoce bez uvreda kao doticni momak gore. Jesam ja igdje napisao da netko nesto nesmije reci. Meni je smjesno prognozirati za ijednu ekipu i reci da netko vise nikad nece naprsvit neki znacajan rezultat jer eto sad su losi.



        2
        1

        1
      • Alpine
        Alpine Prikaži

        Kad već iznosimo činjenice, možda je u vrijeme dominacije Red Bulla Renaultov motor bio nešto slabiji od konkurencije, ali je imao i određene prednosti, npr. imao je prilično nižu potrošnju goriva od konkurencije itd., tako da nije baš sve bilo do Red Bulla, bilo je nešto i do Renaulta…..



        3
        1

        2
      • Honda
        Red Bull no1 Prikaži

        @Alpine…Apsolutno se slazem sa tobom Renault je veliko ime u svakom pogledu u F1 ali u ovoj eri turbo hibridnih motora se apsolutno nisu pokazali ali ni to nije poenta jer je i Honda zakazala ali je krenula u projekat tri godine kasnije nego Renault.Red Bul je shvatio ono sto je Ron Denis shvatio prijr njih sampion mozes biti u ovoj eri samo ako imas eskluzivu na PU a to je Mclaren ispustio prepustivsi Hondu Red Bulu.Renault ce uvjek svoj PU razvijati prvo po sebi a onda po Mclarenu.Mnogi ovde jedva cekaju da vide teskoce Red Bula a mi neki se nadamo da ce ih i Honda i Red Bul zestoko nervirati u njihovim zeljama.



        2
        0

        2
  7. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Meni je samo zao sto tim kao Mclaren mora pocinjati nesto od nule, ali ne od nule kao sto je to radio Renault (od propale momcadi lotusa) nego od nule koju su si sami stvorili. I oni i Williams imaju krive ljude u momcadi, njima treba netko spreman na promjene, netko agresivan i netko tko ce postati autoritet. Bez obzira sto mi se i Zak i ostatak ekipe cini OK treba netko tko ce lupit sakom o stol (kao sto to Toto cini) i stati ovome na kraj.



    2
    2

    0
  8. Alpine
    Alpine Prikaži

    McLaren neće postati ničiji B tim, jednostavno se sve promijenilo sa dolaskom Haasa u F1. Kupuju od Ferrarija 70% bolida, a na ostalo su fokusirani i kao što vidimo to daje rezultate. Pogledajmo samo napredak Saubera od kad je postao Alfa Romeo, Toro Rosso će ove godine biti još brži radi intenzivnije suradnje sa Red Bullom, Racing Point intenzivno radi s Mercedesom, čak i Williams polako sve više preuzima od Mercedesa, mislim da su prešli na njihove mjenjače……McLaren i Renault su jednakovrijedne momčadi i nitko neće biti ničiji B tim, ali su upućene jedna na drugu i ako će u budućnosti uže surađivati, te preuzimati jedna od druge više komponenti gdje su možda kompetetivniji, postati će efikasniji i brži u razvoju, a ostati će još dosta posla oko bolida gdje će svaka za sebe probati ostvariti razliku….zato samo naprijed!



    1
    -1

    2
  9. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Uz duzno postovanje prema RBR-u, ali Mcl je GIGANT i trebaju sa respektom da ih komentarisu. Manje mi smeta smijela izjava da ce biti bolji od Mercedesa, jer to cemo tek da vidimo, od da prognoziraju McL na samome dnu, to je vise u inat Renaultu, koji im je btw donjeo 4 titule.

    Ne zelim nista lose Hondi, fkt zelim da se trzne malo, ali bi bas volio vidjeti izraz lica Marku, kada bi se Honda svaku utrku kvarila, tj da prolaze agoniju koju je McL imao 2 godine!



    4
    4

    0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.