F1 u zadnji čas uvodi bod za najbrži krug? [anketa]

Lovro Andraka

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

F1 u zadnji čas uvodi bod za najbrži krug? [anketa]

Lovro Andraka

Tek nešto više od tjedan dana prije početka nove sezone u Melbourneu stiže vijest o mogućoj novosti u sustavu bodovanja. Portal RaceFans piše kako čelnici Formule 1 već od ove sezone žele uvesti bod za najbrži krug utrke.

Prijedlog za uvođenje pravila trebao bi biti iznijet na sutrašnjem sastanku FIA-inog World Motor Sport Councila u Ženevi. Odobri li WMSC prijedlog, isti će morati dobiti većinsku potporu Strateške grupe te jednoglasnu potporu F1 Komisije. Dobije li sva ta odobrenja, pravilo u konačnici potvrđuje WMSC.

Kao podloga za uvođenje pravila navodi se istraživanje provedeno među fanovima od strane Liberty Medije. Istraživanje je pokazalo kako bi se fanovima uvođenja boda za najbrži krug svidjelo zbog mogućnosti povećanja uzbudljivosti u završnoj fazi utrke, kad više nema toliko direktnih dvoboja.

Liberty je razmatrao i mogućnost uvođenja boda za pole position, ali su od te ideje ipak odustali zbog mogućnosti rješavanja prvenstva u subotu, odnosno prije same utrke za koju smatraju da mora ostati u središtu pažnje.

Bodovanje najbržeg kruga koristi se u brojnim drugim FIA-inim kategorijama poput Formule 2 ili Formule E, a ni Formuli 1 takav sustav nije potpuno stran – bod za najbrži krug dodjeljivao se od 1950. do 1959.

Ne prođe li ovaj prijedlog za sezonu 2019., isti će vjerojatno biti predložen i za sezonu 2020., za koju je potrebno samo 70% podrške F1 Komisije ako se prijedlog podnese prije 30. travnja.

Podržavate li uvođenje dodatnog boda za najbrži krug?

Rezultati

Loading ... Loading ...

Podrži nas

Zadnji donatori:
wapi
Vordas
zekohonda

Top donatori:
wapi
Jester
Crash

F1puls autori su dosad napisali 9487 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Lovro Andraka
Pulsmedia autor
879 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

48 komentara

  1. Jim Clark Vettel-Ferrari Donator Prikaži

    Za najbrži krug može, sigurno bi donijelo dodatnu uzbudljivost, ali za PP nikako.



    3

    1
    • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

      Ne bih ni jedno, ali PP mi je bolja opcija.
      FL mi je previše umjetno.

      Zna li iko razloge što su ovo pravilo ukinuli?



      1

      0
      • Jim Clark Vettel-Ferrari Donator Prikaži

        Razlog da PP može donijeti titulu subotom je dovoljan da se ne uvodi takvo pravilo :)



        4

        0
      • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

        Eno dole Ante dao dobar kontra argument :)
        Samo puno je teže napraviti PP nego FL.


        0

        0
      • Jim Clark Vettel-Ferrari Donator Prikaži

        Rekao bih da je i Amar dao dobar odgovor, jer bi protivnička ekipa to mogla pokušati spriječiti, a bez oštećenja bi vozač koji se bori za titulu bi vrlo lako mogao dođi i na drugi način do boda/bodova. Mislim što se mene tiče, ne mora se uvesti, ali i ako uvedu nemam ništa protiv.

        Samo puno je teže napraviti PP nego FL.

        FL bi mogao puno teži biti i izazovniji za napraviti ako bude bodovan. A što se tiče PP, za bar 1/3 (od kad je hibridne ere za 3/10) grida je on nedostižan i zašto uvoditi bodovanje za nešto što je većini nedostižno. PP donosi dovoljno prednost, koliko treba da donosi, a to je isključivo samo za poredak na startu utrke, ako se mene pita. Nadam se da neki drugi koje se fakat bude pitalo neće uvesti bodovanje PP-e.



        4

        1
      • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

        Ako bi se uvelo bodovanje za najbrži krug, budi siguran da bi i njega uvijek uzeo neko od top timova. Na primjer zadnji vozač od prve trojke. Uvijek iza sebe ima dovoljno prostora da odradi boks, i uzme svježe gume…



        7

        0
  2. Michael Schumacher AmarBiH Prikaži

    Bilo bi zanimljivo, 5 krugova prije kraja, ovi što nisu u mogućnosti biti u top 10, odu u box, stavljaju nove gume i borba za bod..



    1

    1
    • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      Ili recimo primjer: u zadnjoj utrci sezone nekom vozaču treba bod za naslov. Na početku napravi grešku i padne na dno poretka, ali nema nikakve frke, samo se vozika uokolo laganini pa pred kraj ode u boks po nove gume i osigurao je naslov najglupljim pravilom ikad.



      14

      2
      • Michael Schumacher AmarBiH Prikaži

        Da, ima i taj slučaj… Bilo bi to glupo… Recimo da se Seb i Lewis bore za naslov, Sebu treba samo bod i on napravi grešku… Niko mu ne garantuje da će on taj bod dobiti ako odveze najbrži krug, a toga bi i on bio svjestan… Ukoliko je oštećenje veće, ne bi imao šanse realno postići najbrži krug, jer bi Merc u ovom primjeru žrtvovao Bottasa koji bi pokušavao uzeti taj bod :D A ukoliko ne bude tih oštećenja, Seb bi mogao da “gura” i da sustigne onoga koji je P10, jer… Bottas koji bi isto pokušavao da postigne najbrži krug.

        Primjer Francuska 2018:
        Bottas i Vettel imali kontakt u prvom krugu, završili lagano u bodovima…



        5

        1
      • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        Ukoliko je oštećenje veće, ne bi imao šanse realno postići najbrži krug, jer bi Merc u ovom primjeru žrtvovao Bottasa koji bi pokušavao uzeti taj bod

        Divan sport, još na kraju prskalice u zadnjem krugu i duple bodove i to će onda biti to :)



        3

        0
      • Jim Clark Vettel-Ferrari Donator Prikaži

        Ne bih ja Ante toliko problematizirao takvu situaciju, jer zašto vozač ne bi imao i tu mogućnost ako u zadnju utrku ulazi s prednošću od npr. 25 bodova, tj. “jedne utrke prednosti”, ko god on bio.

        Ali postoji i drugi scenariji u kojim bi taj vozač bio ni kriv ni dužan kompromitiran od strane boksa ekipe ili možda neke nesretne okolnosti kao one s Bottasom u Bakuu, a bodovanje najbržeg kruga bi mu dalo neku šansu da se ipak izbori za titulu.



        2

        1
      • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        Ma znam, ali postoji standard koji vrijedi i ne vidim zašto ga mijenjati. Zašto onda ne bi dali bod za pole position? Bod za najbolje pretjecanje u glasanju uživo nakon utrke? Oduzimali bod za nefer poteze? Mislim, napraviš video igricu od sporta.



        3

        0
      • Jim Clark Vettel-Ferrari Donator Prikaži

        Ne moraju ga mijenjati, ali ja osobno ne bi imao ništa protiv da ga promjene, jer bi taj FL dobio više na važnosti od statističke činjenice.

        Znam da su pitanja više retorička, ali odgovorit ću:

        Zašto onda ne bi dali bod za pole position?

        PP ima svoju bit i donosi taman dovoljno prednosti za utrku i prvenstvo u konačnici. Bodovanje bi eventualno podržao u slučaju obrnutog grida :P Ali neka im ta ideja ne padne više na um :mrgreen:

        Bod za najbolje pretjecanje u glasanju uživo nakon utrke?

        Mišljenja publike u sportu ne podržavam, nikako.

        Oduzimali bod za nefer poteze?

        Nisam za to da se ikom oduzima postignuto, ako naravno nije na ilegalan i nedozvoljen način, jer već imaju adekvatne kazne, samo ih je nužno bolje tumačiti, što vidim kao jedan on najvećih problema, današnje Formule 1.



        1

        1
      • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        Kakvu važnost ima FL obzirom na to da bi ovisio uglavnom o čistoj sreći ili nesreći tko se u zadnjih par krugova nađe na boljim gumama? Teško mi je jako prožvakati ove moderne ideje, čak ako i vidim logiku iza njih. Ali, vidim logiku i iza ideje da se gol škaricama boduje dvostruko, a recimo guzicom da vrijedi trostruko, pa mi svejedno ne bi bilo drago da Benzema ide gurati loptu stražnjicom nakon što predribla golmana. Bilo bi puno zanimljivije, igra bi bila otvorena do zadnje minute, trebao bi “skill” za postići takvo što, ali nema puno veze sa sportskom pravdom nego sa igrom slučaja i uvodi nove varijable za koje ni ne znamo sve moguće scenarije.



        4

        0
      • Ayrton Senna Ayrton S Prikaži

        Mislim da bi ostali u tom slucaju prilagodili strategiju i svi bi u zadnjih par krugova isli po nove gume i pritiskali da tom nekom uzmu taj bod ili bar oni koji to mogu
        Dobro pravilo, donijeti ce vise voznje na limitu, manje kalkuliranja, stednje motora u zadnjim krugovima pa i vise gresaka vjerovatno…
        U svakom slucaju bi trebalo biti pozitivno jer potice voznju na limitu i smanjuje kalkulaciju


        0

        2
      • Jim Clark Vettel-Ferrari Donator Prikaži

        FL ima važnost jer je određeni vozač bio najbrži na stazi u određenom trenutku utrke i ako se to već bilježi i ubraja u rekorde, ne vidim problem da taj vozač dobije i konkretnu nagradu za to. Mislim da bodovanje FL nije nešto moderno, već bi se više uklapalo u stare dane Formule 1 kad se manje taktiziralo i išlo na sirovu brzinu, vremenom bi postalo norma koju danas niko ne bi problematizirao, ali bi zbog razvoja sporta kroz povijest danas postalo dio taktičkog nadmudrivanja, kao što je izlazak za zadnji brzi krug u kvalifikacijama dio taktičkog nadmudrivanja, a sumnjam da je u bolja stara vremena bilo bitno tko je ispred koga na stazi.

        Teško mi je tražiti ikakve poveznice između nogometa i Formule 1 i u ovakvim situacijama, jer je jasno da je nogomet prihvaćen i poznat zbog svoje jednostavnosti i minimalnih promjena od početaka valjda, dok je Formula 1 dosta komplesniji sport u svakom pogledu i podležna je stalnim promjenama, da nije ne bi imala značaj kakav ima.



        3

        2
      • Ayrton Senna Beethoven87 Prikaži

        Meni je u glavi: u utrkivanju nije nebitno tko ce biti najbrzi u glavnim segmentima: u utrci, jedan krug u kvalama i u jednom krugu u utrci…
        Nije se bez veze nekad u isticanju rekorada i statistika (pa i danas, ali manje) navodio i broj najbrzih krugova u utrkama…
        Ima mi težinu u samoj ideji.
        A to da ce biti nekome na srecu, nisam bas siguran. Ako se zna da se nesto vrednuje, onda ce to svi uzet u obzir i nece prepustit pukoj sreci…
        A pridonijet ce uzbudljivosti do samog kraja i motivaciji da svaki krug do zadnjeg moze biti vazan…



        1

        1
      • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        Mislim da zaboravljamo da F1 nije sprint utrka. Ja bih se slagao s ovim prijedlogom da je situacija takva da cijelo vrijeme svi voze praznih bolida i da uzimamo najbrži krug od cijele utrke. Ali, jasno je da će najbrži krug uzimati onaj od top šestorke koji će u tom momentu imati 30+ sekundi prednosti, tj. šestoplasirani koji iza sebe ima dosta prostora do ekipe iz Formule 1,5.

        Ne vidim ništa dobro da ovo može donijeti, osim dodatnog kompliciranja predviđanja bodova u tijesnim sezonama, nakaradnih osvajanja naslova s najbržim krugom (kao Lewis u F2, i to za zelenim stolom) i bezveznog ulaska u boks tko god da je pred kraj utrke najsporiji od trojca Merc/Fer/RB.

        Doduše, ne bi me čudilo da to ubace, obzirom na sve propalitete od pokušaja mijenjanja sportskog pravilnika u zadnje vrijeme.



        5

        0
      • Lewis Hamilton 44 Berislav Donator Prikaži

        Ante, odlična primjedba. Tko zna, zna!


        0

        0
      • Lewis Hamilton 44 Berislav Donator Prikaži

        Potpuno se slažem, zaista glup prijedlog!


        0

        0
  3. David Croft Frantic Donator Prikaži

    Ponoviću i ovdje
    Čim se oni bave, ccccc :facepalm:



    6

    0
  4. Felipe Massa 19 LeonCro27 Prikaži

    Sviđa mi se ideja ali ako bi uveli trebali bi da samo oni koji završe u bodovima mogu dobiti bod za najbrži krug, kao npr. u Formuli E.



    2

    1
  5. Niki Lauda zelot Donator Prikaži

    hmm, ne znam.. cini mi se da bi imali zadnjih par krugova mini kvale od jer ne vidim razloga zasto skoro svi izvan bodova ne bi otisli po nove gume i udarili po gasu pa kako bude. ako si 12. sa velikim zaostatkom za 10. onda jedini bod je upravo taj.

    imali bi svaku utrku minimalno 5 vozaca koji bi pred kraj trcali u box po gume.. ne znam… ne cini mi se bas.

    za pp nikako. pp sam po sebui nosi nagradu i to ogromnu!



    1

    1
    • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

      Džaba bi oni uzimali nove gume, kad bi uvijek neko od vodećih mogao uzeti nove gume, besplatno. Jer uvijek imaju dovoljan razmak od sredine grida za besplatan ulazak u boks. A toliko su brži od ovih izvan bodova, da će vjerovatno i na starim gumama napraviti bolji krug.
      Po meni bi jedino smisla imalo ako bi taj bod važio samo za ove izvan bodova. Ali ni to nema puno smisla. Ako bi neko iz top tima zaglavio van bodova, tako bi mogao jeftino doći do boda. Najbolje bez toga.



      2

      0
  6. Mercedes Jester Donator Prikaži

    O jbt, kaj je sljedeće na redu? Zlatna metla za najbržu čistačicu u paddocku?



    5

    0
  7. Mick Schumacher Kaiser Prikaži

    Potpuno nepotrebno. Ako ga i uvedu mislim da će relativno brzo odustati od njega kao i što su makli duple bodove za zadnju utrku



    2

    0
  8. Ayrton Senna Beethoven87 Prikaži

    Ja podržavam bodovanje najbrzeg kruga. Za PP ne…
    Taj 1 bod je dovoljno malo da ne utjece drasticno ni na sto, a opet dovoljno da bude uzbudljivo na kraju utrke.
    Sama baza i filozofija te ideje mi drzi vodu…

    A sto se tice primjera gore- vodeci ulazi u zadnju utrku s 25 bodova prednosti… pa zasluzeno se doveo u tu komforniju situaciju… moze se npr kolega glavnog rivala potrudit da mu ga oduzme… kad je to vec toliko timski sport kako se voli predstavljat



    2

    1
  9. Ferrari Matoje Prikaži

    Meni se ova ideja čini jako zanimljiva. Bolje bodovat FL, a ne PP jer ionako danas 2 ekipe bi dobile te bodove. Ako netko imat upropaštenu utrku tj, izvrtio se prek kraj ili nešto dugo onda može izvući neki bod, manje ekipe se mogu natjecat za tih par bodova, te bi sam kraj utrke bio zanimljiv jer bi bilo napeto ko će uzet taj bod kad je već utrka sama po sebi dosadna (kao što Rusija zna biti) i bio bi još jedan faktor uzbuđenja. Ko što su neki rekli taj bod može biti odlučujući, ali opet u momčadi su dva vozača te ovaj lošije plasirani koji se ne bori za titulu može ili štopati suparnika ili se boriti s njim za FL i time dobijemo drugačiju borbu, onu za FL, a ne za poziciju u utrci. Formula 1 je postala zadnjih godina predvidiva i treba joj neke promjene malo, pa makar bile ovakve. Vrijedi probati, u najgorem slučaju će bit fijasko ko sa kvalifikacijama gdje svake minute netko ispadne pa će se vratiti na staro, ali definitivno se zalažem za neke promjene. Vidjet ćemo kak će to biti…



    1

    1
  10. Honda zekohonda Donator Prikaži

    Pp da, fl (jedino možda) ako se odnosi na osvajače bodova.



    1

    1
  11. Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

    Niđe veze. To bi standardno išlo onome zadnjem iz ove prve trojke. Jer taj uvijek ima iza sebe prostora da odradi besplatan ulazak u boks pred kraj trke. I da na svježim gumama postavi najbrži krug…



    1

    0
  12. Fernando Alonso 14 Marci Prikaži

    Prednosti boda za FL:
    -dodatna draž na kraju utrke
    -mogućnost slabijih timova da ipak osvoje neki bod
    -pokazatelj hrabrosti(ili bolje gluposti) nekih timova (logično je da oni koji budu ciljano išli i na pobjedu i na najbrži krug daju sve od sebe, ne razmišljajući o posljedicama)

    Nedostaci boda za FL:
    -mogućnost osvajanja naslova sa 10. – 20. pozicije u zadnjoj utrci
    -serijski ulasci u boks vozača lošijih momčadi nekoliko krugova prije kraja
    -momčadske odredbe, žrtvovanje jednog vozača
    -možda čak i kasniji ulasci u boks osrednjih momčadi kako bi imali veću mogućnost za brži krug
    -i naravno ono najvažnije, što ćemo sa backmarkerima, bit će ih dosta kao i svake godine…da se neki od najboljih vozača pravi lud i napravi neku glupost zaobilazeći bacmarkera na silu

    Zaključak:
    Taj bod mi mogao biti dobra stvar(za nekoga, a svi dobro znamo da bi bio najbolji za Marcedes, jer imaju jedan duh u dva vozača), ali besmisleno je da se taj bod daje u zadnjih par utrka i zadnjih par krugova na utrci, a opet…napraviti da se jedna utrka razlikuje od druge po važnosti nije fer, tako da nema potrebe za ovim
    Kad su u Liberty Mediji primijetili da je Ferrari brz, onda smišljaju načine da im otežaju borbu za naslov…još malo pa će se uvesti i dodatni bod ako potpišete ugovor sa Mercedesom



    3

    4
  13. Alain Prost Alain Prost Prikaži

    “Istraživanje je pokazalo kako bi se fanovima uvođenja boda za najbrži krug svidjelo zbog mogućnosti povećanja uzbudljivosti u završnoj fazi utrke, kad više nema toliko direktnih dvoboja.”

    A koji su to fanovi? Pa zar će to omogućiti uzbudljivost, nakon trećine trke moraju paziti na motor, gorivo, gume…
    Neka pogledaju Imolu 2005. ili još bolje 2006. jer je trajalo duže.



    3

    0
  14. Mercedes QFlash82 Donator Prikaži

    Apsolutno za, jer u bilo kojem scenariju momcad ce morati stiskati za taj brzi krug, besplatni dodatni sadrzaj.



    1

    1
  15. Safety Car SpeedCult Donator Prikaži

    Nisam nikako za uvodjenje tog pravila.
    Ako Liberty vec hoce da kopira i preuzima resenja iz americkih trkackih serija, onda neka to naprave ili do kraja ili nikako, a ne polovicno, praveci jos veci cirkus nego sto ga trenutno imamo.


    0

    0
  16. Mislin da je ovo čista Amerikanizacija sporta jer se i u Indy caru dobiju bodovi za PP i za to ako se vodi u utrci baren jedan krug, a ko je najviše bia vodeći dobije 2 boda. Šta je iduće? Ko je najviše kila izgubia za vrime utrke dobije bod.



    2

    0
  17. Sergio Perez Ibarac00 Donator Prikaži

    Svida mi se ideja za 1 bod za najbrzi krug i da to vrijedi za cijeli grid, jos se nadam da nece biti ogromni razmak između top 3 momcadi i 4. onda ce to puno vise imati smisla.


    0

    0
  18. Charles Leclerc 16 senna66 Donator Prikaži

    Ovo pravilo bodovanja bi bilo gotovo jednako glupo kao i oni dupli bodovi u zadnjoj utrci.
    Još jednom, po 1000. put se pitam, čemu diranje u ono što valja. Neki dan dođu s izjavom da neće dirati u sport i od njega raditi nešto umjetno, i onda učine totalnu kontru. Samo neću kriviti amere za to, jer glupih ideja u ovom rangu (čak i glupljih) bilo je i prije njih. Ovo je nešto od čega F1 boluje odavno.
    Čemu kad je pred nama vrlo vjerojatno ako dobra sezona koju ne treba narušavati glupostima…
    Sredina poretka će sigurno biti jako zanimljiva, borba Merca i Ferrarija također. Čemu jbt?
    Imam osjećaj da se ponovi 2012. da bi svejedno bilo nezadovoljnih i da bi se također predlagale gluposti.
    Scenarij, Vettelu treba pobjeda u zadnjoj utrci za naslov. Hamilton izletio sa staze, nastavio utrku na negdje 6.-7. mjestu. Vettel pobjeđuje, a Hamilton ide u box po friške gume i osvaja naslov prvaka.
    Mogu biti i obrnute uloge, i opet ću reći da je to pravilo sranje.



    4

    0
  19. po meni je to nepravedno prvo prema onom vozacu koji ce biti deseti i nece riskirati desetu poziciju da bi mozda ulovio 1 bod a 1 vec ima. Isto tako je neposteno jer nece svatko imati taj luksuz i vozaci koji budu u biorbi za bodove a kraj sebe ima par bolida nece moci ganjati FL. Isto tako lako je moguce da vodece ekipe ce stvoriti dovoljnu prednost nad ostalima ( ako bude kao lani) pa najlosiji od njih ode besplatno u boks po svjeze gume da uhvati taj bod. Jos gora varijanta je ako netko bude dominirao i imao veliku prednost u nekim utrkama na vrhu ce takoder moci u boks pa ugrabiti bod vise i dominirati jos vise nego sto bi to bilo u dosadasnjem sistemu bodovanja. Ja nisam za nikakva bodovanja ni brzog kruga ni PP-a. A pogotovo ne iz razloga jer navijam za Ferrari a njima taktike nisu jaca strana pa ce jos izgubiti pozicije u lovu na taj bod.??
    Bolje da se pobrinu za postene sudce i da kriterij bude za sve isti. Ako neka ekipa bude bolja od ostalih nikakav FL nece donjeti neizvjesnost. Prosla sezona je bila dobra i ako grid bude blizi vrhu biti ce odlicno. Jedino zbog cega bi to mozda bilo dobro sto cemo od dosta vozaca na kraju utrke vidjeti ganjanje a ne kruzenje do cilja kako je bilo proslih godina. Nisam bas odusevljen ovom idejom.


    0

    0
  20. Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Idiotizam, sta je sljedece? Dodatni bod za najbrzi pitstop? Za najviše pretjecanja?



    1

    0
  21. Ayrton Senna FerrariF1 Prikaži

    Za najbrži krug svakako da.. I više od 1 boda možda čak.. Za PP nisam siguran ali mislim da bi tu trebalo nešto napraviti..



    1

    3
  22. Ovo ipak nije nova promjena kao što neki tvrde. Za najbrži krug se dobivao 1 bod od 1950 do 1959. Osobno mislim da je to dobar prijedlog. Veća glupost je bilo bodovanje samo najboljih rezultata u sezoni što smo imali sve do 1991 kao i dupli bodovi na zadnjoj utrci.



    1

    2
    • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

      Do kasnih 90-tih pouzdanost F1 bolida je bila ispod 50%. Zato je i imalo smisla da samo 6 dobija bodove i do se uzima najboljih 11 rezultata u sezoni. Dupli bodovi su izmišljotina iz kasne faze BCEa kad je pomalo prolupao pa je počeo imati ideje o slučajnom prskanju staze vodom…. i slične mudrolije



      1

      1