F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Allison: Nakon što smo napravili novi bolid, prošlogodišnji se čini šlampav

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Tehnički direktor Mercedesa tvrdi da je njihov novi bolid za 2019. godinu toliko dobar da zbog toga prošlogodišnji izgleda “šlampavo” i “naivno” ako ih se direktno uspoređuje.

Podsjetimo, ove godine imamo promjenu tehničkog pravilnika i neka područja su se trebala drastično pojednostaviti kako bi se bolidi lakše pratili i omogućilo pretjecanje. Allison kaže da je Mercedes radio u zračnom tunelu bez prestanka, te da su našli “suptilnije i pametnije” načine da preusmjere zrak prema stražnjem kraju bolida.

“Zanimljivo je da smo s prošlogodišnjim bolidom bili jako ponosni i mislili smo da pritišćemo do samih granica, a sad to počinje izgledati šlampavo i naivno ako se usporedi s novim bolidom. Gledajući bočne usisnike – oko toga je bila velika frka jer su bili sitniji nego bilo koje druge godine prije. Ali, gledajući isto područje na novom bolidu – nismo uopće mislili da je ovo moguće.”

“Također, gledajući prednji ovjes – uspjeli smo ga dodatno podići. Isto vrijedi za druga područja. Da možete oguliti kožu s bolida i pogledati ispod – vidjeli biste da je svaki dio malo uži, lakši i time se dobije još brzine.”

– James Allison

Allison kaže da je kreativnost bila ključ oko prijenosa zraka iznad prednjih kotača, te da je to područje bilo često izvor rasprava još od 2009. godine.

“Ovi bolidi uzrokuju aerodinamički kaos iza sebe. Proizvode nezgodan val niskoenergetskog, kaotičnog zraka. Ako dozvolite tom zraku da padne na vaš bolid – negativno će utjecati na downforce. Još od 2009. godine se razvijaju tehnike kako bi se takav “prljav” zrak odbacio što je moguće dalje od bolida. Glavni alat za su bili prednje krilo, kočioni kanali i krila oko bočnih usisnika. Sve to je preusmjeravalo zrak vani, daleko od bolida.”

– James Allison

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3327 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

3 komentara

  1. Uskoro ce reci ovaj bolid za 2019 je uvjerljivo najbolji na gridu, a do prije par dana je kasnio za Ferrarijem pola sekunde…



    7

    1
  2. Renault Alpine Prikaži

    Ako testiranja išta realno pokazuju, tad izgleda da je Ferrari ipak trenutno nešto brži, makar se radi samo o jednoj stazi, a Mercedes ipak izgleda kao trenutno pouzdaniji, stao je mislim samo jednom na testiranjima, Ferrari je češće bio u garaži, a Red Bull još češće, tako da ćemo vidjeti…


    0

    0