F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Gotov predzadnji dan testiranja: Leclerc najbrži, tri crvene zastave

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Završen je i pretposljednji dan testiranja u Barceloni, a najbolje vrijeme danas je zabilježio Charles Leclerc u Ferrariju. Najviše krugova odradio je George Russell u Williamsu (čak 140). Imali smo i tri crvene zastave. Najprije je Pierre Gasly pošteno razbio svoj Red Bull nakon čega se više nije vraćao na stazu, a onda su se na stazi zaustavili Stroll i kasnije Leclerc.

Ferrarijev vozač najbolje je vrijeme postavio na C5 gumama, ali je još impresivnije bilo to što je na C2 vozio 1:17.2 par minuta ranije. Ovo vrijeme na C5 gumama je na kraju bilo više od pola sekunde brže od idućeg najbolje vremena, te samo 6 tisućinki sporije od pole positiona Lewisa Hamiltona prošle godine.

Ranije tijekom dana vidjeli smo nekoliko izmjena na vrhu tablice kad su Alex Albon u Toro Rossu i Lando Norris u McLarenu bili najbrži, ali je na kraju Albon zauzeo drugo mjesto. Norrisovo najbolje vrijeme postignuto je također na najmekšim gumama, te je bio brži od Pierrea Gaslyja za samo 7 tisućinki sekunde.

Red Bull je gotovo cijeli dan bio na C3 gumama, a planove im je omelo veliko izlijetanje u 9. zavoju nakon čega više nisu izlazili na stazu. Prije toga je Gasly odradio 65 krugova i upravo je započimao stint na C2.

Lance Stroll se na stazi zaustavio nakon što je odradio 103 kruga, a 20 minuta prije kraja je na istom mjestu stao i Leclerc. Iz Ferrarija su javili da je bolid ostao bez goriva.

Rezultati

#VOZAČMOMČADVRIJEMEKRUGOVIGUME
1LeclercFerrari1:16.231138C5
2AlbonToro Rosso1:16.882118C5
3NorrisMcLaren1:17.08484C5
4GaslyRed Bull Racing1:17.09165C5
5RicciardoRenault1:17.20465C5
6HülkenbergRenault1:17.49673C5
7StrollRacing Point1:17.556103C5
8GiovinazziAlfa Romeo Racing1:17.63971C5
9GrosjeanHaas F11:17.85416C4
10HamiltonMercedes1:18.09785C2
11RussellWilliams1:18.130140C5
12MagnussenHaas F11:18.19953C3
13BottasMercedes1:18.86297C3

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3318 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

36 komentara

  1. Mišljenja sam da se Mercedes gadno sprda sa ostalima



    12

    8
  2. Honda zekohonda Donator Prikaži

    Šteta Pierre, šteta.



    4

    0
  3. Alfa Romeo rapante Prikaži

    Ok,Ferrari pokazuje neku brzinu i konstantu,no ništa od svega dok ne počne prvi kvalifikacijski krug…ne vjerujem u ta testiranja.



    10

    0
  4. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    Budimo realni Mclaren na vrhu tablice, a Merc na dnu…Netko se gadno za*ebava s nama. I dalje sam misljenja da su Merc i Ferrari ove godine glavni borci za naslov kao i zadnje 2 sezone koliko god se nadao onom drugome.



    6

    0
    • Alfa Romeo rapante Prikaži

      Zašto to misliš? Za tvoju informaciju Mclaren je puno jača ekipa od Mercedesa sa puno više osvojenih prvenstava! Sve je moguće i svaka dominacija nakon nekog vremena stane i dođe joj kraj!



      4

      10
      • Je povjesno, ali trenutno je Mercedes najbolja momčad u F1, virujem da je McLaren napredovao od lani, ali nisu ovo referentna vremena. Mercedes očito sve živo testira za kasnije stadije sezone.



        1

        0
      • Alfa Romeo rapante Prikaži

        Trenutno nema najbolje momčadi mislim za ovu sezonu,drugo dominirao je Ferrari pa je došao kraj,pa RB i njemu došao kraj pa zadnje godine Mercedes i njemu je došao kraj vjeruj mi! Iako se slažem da do prvog kvalifikacijskog kruga ova testiranja ništa ne znače po meni.



        1

        3
      • u svakom sportu glavna stvar su financije a druga stvar ekipa koja se bavi tim sportom. Mercedes kao globalni brend je jedan od najvrijednih brendova u autoindustriji koji godisnje vrti cca 200 milijardi eura. Njima je kao i Red Bullu F1 igra s malim izdatkom s obzirom na primanja. Ferrari i Mclaren su nekad bilo dominantni dok se nisu ukljucili brednovi kao Mercedes i RB koji su ocito kao momcad bolje potkovani sa boljim financijama sa vrhunskim ljudima koji znaju svoj posao. i ako koja godina prode da neosvoje naslov oni ce biti tu i biti u igri i dalje dok ekipe kao Ferrari ili Mclaren ipak nemaju takav luksuz kao gore spomenuti dvojac jer ipak nisu globalno toliko veliki i jaki a samim time nema garancije da ce netko samo tako maknuti mercedes ili Rb s vrha. Ferrari je tu uvijek u vrhu no 10 godina su bez trofeja i najbolji primjer je ovih par losih godina Mclarena koliko izgube sa losim sezonama od sponzora do vozaca. Dok jedan RB ili Mercedes ce se vjerovatno prije povuci nego da budu tu da popune grid sa nekim r9okijma u ekipi. Povjesno jesu Mclaren i Ferrari jaci i veci no po ovom gore navedeom su oni male bebe za firme kao merc ili rb. Ovo dvoje da treba razvijati tri auta u sezoni paralelno im vjerovatno ne bi bio problem. A da nepricam o tome da su nekad top vozaci letjeli u Mclaren Williams i Ferrari dok to bas i nije takav slucaj vise izuzev Ferrarija. Dali bi bilo koji top vozac danas u Merc ili Rb? o da…



        1

        5
      • Jim Clark Vettel-Ferrari Donator Prikaži

        Slažem se uglavnom sa svim što je napisao @Alonso1983. Nažalost, ali tako je, financijski i po pitanju resursa Mercedes i Red Bull će uvijek imati prednost naspram Ferrarija i McLarena, sve dok im je tako po volji, jer mogu. Mercedes pogotovo jer ovisi u svemu sam o sebi.



        3

        0
      • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

        Mercedes je najvredniji brand u autoindustriji jedino u Imotskom. Svuda oko, pa čak i Stuttgartu su to neki drugi igrači kojih nažalost nema u F1. :)



        5

        3
      • Sebastian Vettel 5 dzalac Prikaži

        Alonso prvo si spomenio financije, ferrariju nije problem ulozit onoliko novaca koliko mi mercedes ulozi tako da nije u soldima sve, druga stvar spominje se mercedes kao onaj njemacki mercedes ali to je ipak onaj dobro organizirani britanski tim sa jako malo onog njemackog mercedesa….trenutno mislim mjesto najboljeg tima odnosi velika trojka sto i dokazuju



        2

        1
      • Fernando Alonso Alonso king Prikaži

        Mercedes je u 9 godina kao povratnicki tim pokupio 5 vozackih i 5 konstruktorskih naslova. Mclaren koji je prakticki od pocetka u F1 ima 8 konstruktorskih i 12 vozackih naslova…Povijest nas zna gadno zavarati, koliko god ime Mclaren odzvanja jace u usima F1 fanova, Mercedes pise povijest i to brzinom svjetlosti.



        2

        2
      • Alfa Romeo rapante Prikaži

        haha ma svašta ljudi pišu,ako Ferrari nema resursa onda skoro nebi ništa komentirao jer očito ljudi pišu svašta a nemaju pojma,a drugo Ferrari je ako se ne varam lani proglašen najvrednijim brendom na svijetu i nikakav Mercedes a još manje Red bull može ugroziti tu poziciju KRALJA mnogi bi htjeli na silu promijeniti neke činjenice ali to tako neće ići,što se tiče Mercedesa gotovo je!!! I kao drugo,o čemu mi pričamo o RED BULL -u,šta je Red Bull???! Pa Ferrari je sinonim za formulu 1 a neki su u prolazu! I Ferrari je imao pet ili šest uzastopnih osvojenih prvenstava ako se ne varam sa Schumijem ili krivo govorim?!I za kraj ni Mercedes ni Red Bull neće dostići sve rezultate i sve što je osvojio Ferrari jer je to nemoguće,i to nije neka izmišljotina nego sam pročitao u jednom članku!A da Vettel nije napravio neke glupe pogreške lani Ferrari je moga prekinuti tu dominaciju Mercedesa već lani.



        1

        5
      • Alfa Romeo rapante Prikaži

        pardon,za one koji pišu napamet sam googlajte “ferrari opet najmoćniji brend” i sve će vam se pokazati,zato kad netko piše bedastoće samo da piše to mi nije jasno….


        0

        3
      • ima Ferrari resursa i negsje sam procitao da je firma godinama uspjesnog poslovanja digla vrijednost dionica na burzi preko deset milijardi eura i da imaju nekoliko milijardi na racunu tvrtke. Ljudi moji ali sto je to u usporedbi sa jednom toyotom ili hondom koje prodaju 10 miliona automobila godisnje ili mercedesom koji u autoindustriji ostvaruje najveci godisnji profit a tvrtka vrijedi 20 puta vise nego Ferrarijeva? Mercedes na godisnjoj razini barata daleko vecom lovom nego Ferrari. Ferrari je jak, ali u usporedbi s Mercedesom u financijama su male bebe. Nemjte se zavaravati da Ferrari ima lovu kakvu ima Mercedes jer to nije ni priblizno tocno.



        2

        1
      • rapante je Ferrari je vec nekoliko puta proglasen najmocnijim brendom. No najvrijesniji nije niti najbogatiji ni izbliza. Moc i novac nisu isto. Pa kad pises o tome da netko pise bedastoce trebas razlikovati prvo ta dva pojma. Pricamo o financijama a ne o moci brenda.



        3

        1
      • i da se razimijemo navijam za Ferrari i jako sam dobro upucen u njihovo stanje ,proizvodnju, logistiku a i financije bar o onom sto se da naci na netu. Bio sam vise puta u Maranellu i neznam kako uopce mozes usporediti tako malog proizvodaca kao Ferrari sa Mercedesom. Istina da jedan Ferrari kosta kao 5 mercedesa no Mercedea prodaje milione automobila. Po onome sto sam procitao o Mercedesu kaze da Mercedea vrti promet godsinje oko 200 milijardi eura a Ferrari svega 3,4 milijarde od kojih profit bude cca 300-400 mil.



        1

        1
      • Hajde i ja da se malo ukljucim povodom ovih rasprava.Svi ste donekle u pravu ali Mercedes je vec sada kada su rezultati u pitanju na pragu da prestigne Mclaren i postane druga najveca ekipa koja je ucestvovala u F1.Njihovi motori su uzeli konstrutorskih i vozackih titula skoro isto koliko i Ferarijevi tako da je Mercedes klasa.Sto se same moci i novca tice Honda je recimo u rangu sa Mercom i kada bi opet gledali sve trkacke serije(motogp,f1,indy…) u kojima ucestvuje Honda sto kao snadbjevac pogonskim jedinicama ili fabricki to je impresivno i sto se rezultata tice i posvevenosti trkanju uopste.Ferari je Ferari i tu se zavrsava sva prica sinonim za F1 i globalni prestiz.Red Bul je opet mnogima trn u oku ali su pokazali vrhunsku vjestinu u pravljenju sasija i kao ekipa su top i sa Hondom bi mogli ispisati istoriju ka nekada Mclaren.Mclaren je po meni ovde bez obzira na nekadasnje rezultate izgubio snagu i polako se svrstao u neku sredinu i mislim dok god nebude imao fabricku podrsku za PU da ce tako biti, nije Ron Denis bio lud.Renault ce prije doci do vrha nego Mclaren.



        1

        0
      • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

        Haha, pa Imoćani moraju biti u pravu….

        Ovo o brandu Mercedesu i prihodima….
        Mercedesu si pribrojio i kamione (tu svjetski broj 1) i Smartove i električne aute u Kini i buseve.
        Onda možeš i Ferrariju komotno pribrojiti i cijeli Fiat-Chrysler, pa su veličine firmi i prihoda vrlo slični.
        Vrijednost branda je uvijek magla, da su oni iz linka uzeli neku drukčiju metoda, možda bi rezultat bio drukčiji….


        0

        1
      • wapi pa mercedes i je vlasnik svega toga sto si spomenuo dok Ferrari nije vlasnik ni sam svoj pogotovo ne Fiata jer Fiat grupa posjeduje Ferrari mada nisam u to siguran jer je bilo price o pustanju Ferrarija na burzu prije koje godine kao samostalne marke. No svejedno su oni Fiatova podruznica a ne obrnuto. Fiat je jak ali i vecinski vlasnik svih talijanskih auto marki kao i chryslera i jeepa. Malo je to drugacije od Mercedesove price. Sigurno bi i Fiat pogurao Ferrari da zatreba ali Ferrari nije vlasnik tog koncerna.


        0

        0
      • Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

        Ferrari je mislim 2/3 na burzi, ostatak drze Exor, negdje oko cetvrtine i neko ko nosi prezime ima ostatak..


        0

        0
      • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

        Joj, nemoguće je da ih Mercedes stigne jer je on pročitao u jednom članku. :rofl:
        Bože sačuvaj.



        1

        0
  5. Jel iko zna sta je bilo sa mclarenom. Cini mi se samo 20-tak krugova u popodnevnom dijelu



    1

    0
  6. Naravno da je mercedes i dalje jako brz bez obzira na rezultate do sada…ali mislim da su haas i racing point dosta opali..cak bi reko da mcl i renault na vrhu sto se tice ekipa u sredini poretka i alfa izmedju njih..nadam se da ce sutra svi pritisnit pa da nam bude malo jasnije..



    3

    0
  7. Ferrari sisavac Donator Prikaži

    je li to samo kod mene ili je prvi odlomak dva puta napisan? :)
    btw. keep up the good work!



    1

    0
  8. Alfa Romeo duxiron1 Prikaži

    Bilo je nekakvoga govora kako će ove godine bolidi biti sporiji zbog novih pravila, a već na testiranjima je Leclerc nekoliko stotinjki sporiji od prošlogodišnjeg Hamiltonovog pole positiona.



    1

    0