F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Mercedes zbog problema s motorom nije uspio usporediti novi aeropaket sa starim

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Mercedes je na početku drugog tjedna predsezonskog testiranja sve iznenadio novim aerodinamičkim paketom koji je već na prvi pogled drastično drukčiji od onog što smo vidjeli prošlog tjedna.

Lewis Hamilton je ujutro odradio 83 kruga, ali je momčad naišla na probleme kad je u bolid poslijepodne sjeo Valtteri Bottas. Zbog problema s pritiskom ulja morali su promijeniti pogonsku jedinicu pa je Finac do kraja dana uspio odraditi samo 8 krugova.

Tehnički direktor James Allison je otkrio da je ovaj novi aerodinamički paket zapravo specifikacija koju su planirali koristiti za VN Australije, a razlika u odnosu na onaj paket od prošlog tjedna je značajna, te im izgubljeno vrijeme predstavlja problem:

“Nismo se nadali ovakvom danu. Prvi put isprobavamo paket koji ćemo vjerojatno koristiti u Melbourneu, a veći dio dana je izgubljen zbog pritiska ulja.”

“Svejedno, uspjeli smo odraditi neke stvari, vidjeti kako se bolid drukčije ponaša s novim paketom. Jako se radujemo sutrašnjem danu, nadamo se bez problema, kako bismo dobili bolji osjećaj što bolid može.”

– James Allison

Hamilton je opisao novi Mercedes kao “relativno dobar”, te kao “napredak u odnosu na prošli tjedan”.

Bottas je naglasio kako u prvom tjednu testiranja nisu imali nijedan problem i pohvalio je ekipu zbog brze promjene motora:

“Ekipa je odradila zaista sjajan posao da je bolid ponovo mogao izići na stazu. Bilo je važno dobiti malo osjećaja za novi paket. Moj stint je očigledno bio vrlo ograničen, ali čini se da smo napredovali.”

– Valtteri Bottas

Ferrari je danas također izgubio nešto vremena i Charles Leclerc je jutros zbog toga ostao na samo 29 krugova.

Izostanak su opravdali “provjerama koje su se morale obaviti na sistemu hlađenja”.

Bolid nije imao problema kasnije poslijepodne kad je Sebastian Vettel preuzeo volan, a on je došao do brojke od 81 kruga.

“Napravili smo manje krugova nego smo planirali, ali siguran sam da to možemo nadoknaditi u nadolazećim danima.”

– Charles Leclerc

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3332 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

10 komentara

  1. Narain Karthikeyan Narain Karthikeyan Prikaži

    Jel ono Žak sjeo na Mercedesov nos ???



    9

    4
  2. Pitam se sad nesto. Momcadi cijele zime razvijaju bolid za p9cetak nove sezone i logicno je da dodu na testiranja s onim st9 su tokom zime zamislili i proveli u djelo. No samo nakon 4 dana testiranja se Mercedes okrece novom aero paketu, dakle tu nije samo u pitanju jedna stvar ako sam ja dobro razumio. A ocito je bilo problema na koje je upozoravao V.Bottas je bolid nije bas bio upravljiv kako bi to trebalo biti. Pa se pitam dali su u tolikoj mjeri kiksali s prvim aeropaketom da odmah donose novi? ocito je da nesto nije kod Mecke onako kako se od njih ocekivalo.



    3

    5
    • Mclaren LH44 Donator Prikaži

      Ma imali su i upwash i outwash koncept od početka, samo su htjeli probat sa upwash konceptom, no izgleda da ne radi baš najbolje :chill:



      3

      6
    • Alfa Romeo limitmaker1 Donator Prikaži

      …s obzirom da je ovo mercedes i ne prepušta se ništa slučaju ne bih rekao da su nešto pretjerano zeznuli već imam neko drugo razmišljanje…negdje (nažalost ne mogu se sjetiti gdje, čak mislim da je bio komentar a ne objava ) sam pročitao sredinom prošlog tjedna da je prošlotjedni aero paket bio namjerna ‘varka’ za ostale jer su bili uvjereni da su brži od svih i da su ovaj nos imali spremljen za melbourne tj. da su znali da je ono samo korak u razvoju dok je ovaj ono što su htjeli otpočetka. Ionako se prvi tjedan radi na pouzdanosti i aero prilagodbama dok bi ovaj tjedan sa starim tj. tim ‘decoy’ nosom odradili malo jače i došli u melbourne ispred svih…no očito ih je konkurencija na čelu s crvenima natjerala da ranije otkriju karte…nadam se samo da je i ferrari samo u stupnju razvoja i da je prošli tjedan bio većinom u ‘supertanker’ mode-u…



      5

      2
    • Jim Clark VekiVedro Prikaži

      Promjena paketa ne može biti uzrokovana reakcijom na prvi dio testiranja, jer je nemoguće konstruirati, proizvesti i dostaviti te dijelove ni priblizno kratkom roku kao između testiranja. Tako da su ovo morali isplanirati nekoliko tjedana prije testiranja.
      Jedino je pitanje da li nisu stigli izraditi dijelove (kao Wiliams) pa da su koristili neku drugu verziju na prvom dijelu testiranja, iako čisto sumnjam da bi si to dopustili.
      Moja je pretpostavka da su se odlučili za dva prilično različita paketa bolida, koje će koristiti ovisno o zahtjevima staze, što povećava troškove ali očito ih mogu podnijeti.



      6

      1
    • svjestan sam ja da nisu napravili novi aeropaket u 4 dana i to je trebalo biti nesto novo tek doneseno u australiji. No ocito nesto kod Mercedesa nestima dok je aeropaket promjenjen na pola testiranja i ocito je dok isprobavaju novi da stari i nije bas najbolji. Ovo tipa da su zavaravali konkurenciju nema smisla, jer tko bi bacio testiranja u vjetar da zavara konkurenciju.


      0

      5
      • Blue Flag dFixxx3r Prikaži

        Onaj tko ima dovoljno prostora za zavaravanje – ako itko onda Mercedes. S pravom.
        Mislim da imaju a b i c varijantu a možda i d.
        Dok ferari ima samo a. Doduše ta a varijanta je sve bolja i bolja i očito je mecka odlučila malo ozbiljnije pristupiti.
        Ali nebi se ja treso oko ičeg.. sve ćemo vidjeti tek u australiji



        1

        2
      • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

        Stvar je vrlo jednostavna. Imaju oba paketa (bazni i nadograđeni) istestirane u zračnom tunelu i simulatoru. Donesu bazni na testiranje, i ako se potvrde brojke iz simulatora/zračnog tunela, znači da je korelacija dobra. I da će i nadograđeni paket davati očekivane rezultate. Ništa nije bačeno, samo je neke stvari lakše potvrditi i testirati na jednostavnijem, baznom paketu.

        Glupo je misliti da su oni ovo uradili zbog konkurencije, jer prvo svako gleda svoj program, i trebaju potvrditi svoje projekcije iz simulatora i zračnog tunela. Šta se uradilo, uradilo. Ako zaostaju, zaostaju. Ništa se ne može promijeniti preko noći…



        1

        0
  3. ne veseli me ničija nesrića ali isto mi je malkice bilo drago vidit Mečku da nije besmrtna.



    2

    1
  4. Renault Alpine Prikaži

    Da sad jedan Mercedes baš toliko “fula” u razvoju je naravno moguće, ali je i malo vjerojatno ako gledamo protekle sezone.
    Moguće je da na početku godine budu brži Ferrari ili Red Bull, no duga je sezona i takva momčad će posložiti bolid brzo pa će biti zanimljiva godina.
    Osim ako nisu nešto fundamentalno pogriješili kao McLaren ili Williams prošle sezone, ali to je ipak manje vjerojatno.
    Sa kapacitetima kojima raspolažu vjerovatno mogu i paralelno razvijati 2 koncepcije, a bolja će ići na stazu.
    Ne zaboravimo da se i inače na testiranjima vuku obično ko “crknute kokoši”, jedina je razlika u odnosu na prošle sezone što nisu tehnički bez greške, ali i to je bilo za očekivati jer su bili svjesni da im Ferrari i Red Bull ove godine dišu za vratom, smanjila se razlika ili nestala i morali su više riskirati u razvoju.



    3

    2