Izdvojeno

Giovinazzi vidi Raikkonena kao svog učitelja

Piše: Ante Vetma

Prije 4 godina, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Antonio Giovinazzi kaže da može puno toga naučiti od svog timskog kolege Kimija Raikkonena. Osim toga, želi se usporediti s Ferrarijevim posljednjim prvakom u istom bolidu.

Podsjećamo, Giovinazzi i Raikkonen su već vozili zajedno, i to u Ferrariju. Doduše, Kimi je tada imao mjesto stalnog vozača, dok je Giovinazzijev posao bio uglavnom u simulatoru.

Alfa Romeo je prošlog tjedna odradila solidan prvi predsezonski test i svi u momčadi su optimistični, uključujući mladog Talijana:

“Zaista sam motiviran za ovu godinu. Super je što je Raikkonen pokraj mene. Može mi biti učitelj, ali također i referentna točka kroz sezonu da usporedim rezultate i sve ostalo.”

“Mislim da je najvažnije da dobro surađujemo, da idemo u istom smjeru s razvojem bolida i ostvarimo najbolje rezultate za momčad.”

Giovinazzi, naravno, očekuje jednak tretman u momčadi:

“On je svjetski prvak i vozač koji je upravo ostvario pobjedu u F1 (VN SAD-a, listopad 2018.), pa mislim da on može biti dobar cilj za mene.”

Giovinazzi je debitirao u Formuli 1 još prije 2 godine u bolidu Saubera, ali se nije najbolje snašao. Sad je nešto iskusniji i pronašao je novi duh u momčadi koja je rebrendirana u Alfu Romeo:

“Na kraju krajeva – tu i dalje rade isti ljudi, ali s puno više motivacije. Naravno da su ljudi motivirani nakon svega dobroga što su odradili prošle godine, a to želim vidjeti i od sebe i Kimija. Radimo zaista dobro i moramo ovako nastaviti kako bismo osigurali da u Melbourneu bude sve u redu.”

– Antonio Giovinazzi

Komentiraj

7 komentara

  1. Kimi ima problem da se pojavi na grupnom slikanju a kamo li da nekog skoluje haha… sretno!



    4

    0
    • Kimi će biti izvrstan mentor onome tko se zna ispravno postaviti. Dakle, da ne kenja, da ne mulja, da se izravno razgovara…

      Samo Ron Dennis i Jean Todt su znali kako iz Kimija izvući najbolje. Ostali šefovi momčadi nisu bili na visini zadatka i kako se vidi McLaren i Ferrari nakon njihovog odlaska nisu gotovo ništa vrijedno spomena niti napravili….

      Ron Dennis je osvojio 27 od 58 moguća naslova u svojih 29 sezona (1980-2008) upravljanja McLarenom (dakle 47%)
      Jean Todt je upravljao Ferrarijem 1996-2008 i osvojio je 12 naslova od mogućih 26 u 13 sezona (dakle 46%)
      Njihovi nasljednici imaju čistu nulu, ali i premalo sezona.

      Engleski komentatori dižu Freda Vasseura u nebesa, baš me zanima kako će to klapati s Kimijem i Giom. Imam dobar feeling.



      2

      3

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni