Izdvojeno

Bottas: Mercedes treba nadogradnje koje će riješiti probleme s upravljivošću bolida

Piše: Ante Vetma

Prije 4 godina, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Valtteri Bottas tvrdi da njegova momčad treba donijeti nadogradnje koje bi pomogle oko upravljanja novim bolidom. Dok je Ferrari uživao u najbolja četiri testna dana u nedavnoj povijesti, Mercedes je skrivao brzinu i promatračima nije izgledao uvjerljivo kao prošle godine.

Bottas je to i potvrdio na sponzorskom događaju u Italiji jučer:

“Imamo posla, ali je dobar osjećaj jer mislimo da bolid ima potencijala. Malo smo se mučili pronaći dobar balans u svim zavojima. U nekim zavojima smo bili dobri, u nekima smo imali probleme s balansom, a u nekim zavojima smo imali ogromne probleme s balansom.”

“Pred kraj testiranja smo bili u puno boljem stanju, ali neki problemi će se moći riješiti samo kroz nadogradnje. Nadamo se da će doći uskoro.”

– Valtteri Bottas

Svjetski prvak Lewis Hamilton kaže da ne brine previše o tome što druge ekipe rade, ali ne sumnja da je ispred Mercedesa veliki izazov:

“Trenutno zaostajemo i nismo opušteni oko pristupa prvoj utrci, ali nikad ne radimo potpuno opušteno. Još imamo puno posla. Ovo će biti najteža godina dosad, ali osjećam da je imam dobru ekipu da se zajedno popnemo do vrha. Bit će ovo najveći izazov dosad, ali mislim da su iza mene pravi vojnici.”

– Lewis Hamilton

Mercedesov šef Toto Wolff ne sumnja da je Ferrari bio ispred njih, a vjeruje da Talijanska ekipa ima još dosta aseva u rukavu:

“Mislim da je Barcelona pokazala da je Ferrari na vrhu. Bolid izgleda brzo i radio je dobra vremena. Mislim da su u četvrtak mogli napraviti krug koji je barem još sekundu i pol brži da su htjeli. To je zasad najbrži bolid na testiranjima. Zatim je iza njih gužva, što je prilično uzbudljivo.”

“Sad moramo čekati da vidimo što će se dogoditi na drugom testu u Barceloni. Osjećam da će svi donijeti nove stvari, a onda opet i u Melbourneu. Vjerojatno ćete tek onda moći procijeniti kakav je poredak, ništa prije toga.”

– Toto Wolff

Komentiraj

8 komentara

  1. Sve je to uticaj Brexita! Još kad im novi dijelovi budu zastajali gore na Francuskoj granici, biti će to veliki udarac za ekipe iz Velike Britanije…



    3

    4
    • A gle, malo se sprdamo s tim ali kod mene na poslu vec ima utjecaja na neke narucene materijale iz VB jer jos nije sve definirano, norme, certifikati, factory testovi i hrpa toga..



      4

      0
      • Ma ja se sprdam jer je ovo sandbagganje, a da Brexit utiče na firme u VB, u to ne ulazim, mada sam naletio jednom na tweet na kojem kažu da je Sony prebacio evropsko sjedište iz VB u EU/Holandiju, neko vezan za F1 je o tome tweetao, moguće Buxton, on svašta piše :D
        Sad da će na F1 ekipe uticati toliko, možda na Racing Point, Williams i ove ekipe sa manje resursa, aaa da to dotiče Mercedes ili McLaren, u to ne vjerujem nimalo :chill:



        3

        0
      • Ma seru. Utrke se održavaju u carinskim pripizdinama i birokratskim rajevima poput Azerbejdžana, Rusije, Kine,…. pa sve klapa kako treba



        1

        2
      • Brexit je pravi shit show, ja sam osobno dosta radio s UK i već godinu dana se prebacujem na Irsku i Njemačku. Prodao sam dosta specifičnog hardwarea u UK, ali mi je ostao problem garancija i logistike, jedva čekam da prođu garantni rokovi.



        1

        0
  2. E jbg sami su htjeli izaći



    4

    0
  3. E moj Bottas , ja sam naivno mislio da ti upravljaš bolidom



    1

    2
  4. Baš bi volio da se Wolffove riječi i ostvare i da Ferrari bude najbrži bolid, ove godine.
    Mislim ako je već tako, da Ferrari mora napraviti osjetnu prednost do EUropski utrka,.



    5

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni