F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Bottas: Ferrari je trenutno malo ispred; Leclerc: Naši protivnici skrivaju brzinu

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Charles Leclerc vjeruje da Ferrarijevi protivnici skrivaju svoju pravu brzinu, što je odgovor na Mercedesove tvrdnje kako je Ferrari u dobroj formi.

Najprije je Valtteri Bottas izjavio da je Ferrari brz bez obzira na mod motora i količinu goriva:

“Da, izgledaju vrlo jako. Bez obzira koliko goriva imaju i kako je postavljen motor. Što god pokušate ubaciti kao varijable – oni su brzi. Kako u jednom krugu tako i u dugim stintovima. Mislimo da su u ovom trenutku malo ispred nas.”

Međutim, Bottas očekuje da će pod novim tehničkim pravilnikom svi vrlo brzo napredovati, što će utjecati na odnos snaga između Mercedesa i Ferrarija.

“Očigledno, teško je napraviti detaljne kalkulacije, još je rano. S novim pravilima će biti strašna utrka u razvoju. Ne vjerujemo da će itko doći na prvu utrku s ovim bolidom s testiranja.”

– Valtteri Bottas

Zatim je Charles Leclerc odgovorio na to:

“Performanse nemaju previše smisla jer je ovo samo testiranje. Vjerojatno ne pritišću, ali ne pritišćemo ni mi. Ne znamo koliko skrivaju brzinu, ali vidjet ćemo to na prvoj utrci. Mislim da je u ovom stadiju najvažnije odraditi planirani program, što je nama uspjelo i zbog toga smo sretni.”

Novi Ferrarijev vozač kaže da još ne razmišlja o mogućnosti da pobijedi na prvoj utrci sezone – VN Australije.

“Zaista nisam fokusiran na rezultate u ovom trenutku. Kao što sam već ranije govorio – uglavnom se fokusiram na sebe samog. Pokušavam odraditi najbolji mogući posao u bolidu i van njega, a siguran sam da će rezultati doći u jednom trenutku.”

“Moram se usredotočiti na sebe. Ne želim misliti na to da moram pobijediti prvu utrku. Želim napredovati koliko god je moguće do prve utrke, osjećati se ugodno u ekipi i u bolidu, a onda će rezultati doći.”

– Charles Leclerc

Rezultati posljednjeg dana testiranja

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3332 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

6 komentara

  1. naravno da skrivaju,već viđena i prožvakana mercova fora,kukat će do australije ,a onda nakon prvih kvalifikacija većina će čekat sezonu 2020. nisam sretan zbog toga ,ali ovo sve podsjeća previše na sve zadnje godine mercove dominacije



    5

    15
  2. Sergio Perez Ibarac00 Donator Prikaži

    Racing Point skriva brzinu, tu su negdi s Mercom i Ferrarijem….
    4 dana testiranja ni 200 krugova. Bolji su bez love, nego s lovom.



    19

    1
  3. Jim Clark sliki96 Prikaži

    “Vjerojatno ne pritišću, ali ne pritišćemo ni mi.” ;)



    7

    0
  4. Do australije je svaka pretpostavka gdje je tko cisto pogadanje. Nevjerujem da ce biti nekih drasticnih promjena u odnosima snaga i mislim da je Williams i dalje najsporiji a sve ostalo je nagadanje bez argumenata jer nitko ne zna tko je sto testirao i sa koliko goriva. Mislim da ce odnos snaga biti slican onome krajem prosle godine s tim da ocekujem ekipe kao Alfa Renault McLaren malo blize vodecima. Mercedes se skriva to je ocito iz aviona . Honda je popravila pouzdanost to je ono sto vidim na ovom testu. Najbolja vremena su odvezena na c5 gumama dok npr vremena Mecki i Ferrarija na c3 sto je velika razlika no opet i oni sami kazu da nepritiscu. E sad rko je koliko pritiskao a tko ima jos rezerve to nema pojma nitko osim samih vozaca koji mozda mogu pretpostaviti sto i tko koliko otprilike moze.



    3

    1