F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Jacques Villeneuve o Le Mansu, IndyCaru i F1

Luka Maloić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Jacques Villeneuve

Jacques Villeneuve

Jacques Villeneuve, pobjednik Indy 500 iz 1995. godine i svjetski prvak F1 iz 1997. godine, održao je zanimljiv intervju s novinarima za vrijeme Vn Kanade na stazi u Montrealu – “Circuit Gilles-Villeneuve” (koja je, naravno, nazvana po njegovom ocu).

Poznati Kanađanin, rođen samo 50 kilometara od staze, nikada nije skrivao što misli o svemu i svačemu – to je zaista osvježenje i ugodna promjena nasuprot izvježbanim PR vozačima koji skrivaju emocije. Jacques sada ima 44 godine i nekoliko godina je prošlo od njegove zadnje pobjede bilo koje vrste – vozio je Peugeot na 1000 kilometara SPA u Belgiji 2008. Villeneuve i dalje ima ambicije za volanom i želi se natjecati. Pravi trkači nikad ne ostare – barem se tako kaže.

Te iste godine, 2008., Villeneuve je zamalo promašio okruniti se trostrukom krunom Motorsporta kada je sa svojim kolegama Marcom Geneom i Nicolasom Minassianom završio drugi na 24 sata Le Mansa. Tako je Graham Hill ostao jedini vozač koji je uspio učiniti takvo što: pobijediti na Indy 500, u prvenstvu F1 ( ili prema nekima, na VN Monaca, Villeneuve nije slavio u kneževini), te na Le Mansu. Hill je osvojio trostruku krunu 1972.

Villeneuve je rekao da je i dalje zainteresiran za utrkivanje na Le Mansu u momčadi koja može pobijediti. Spreman je čekati još nekoliko godina za pravi poziv i nastup na Le Mansu ne dolazi pod upitnik. Unatoč sijedima i otpadanju kose, Villeneuve se čini kao spreman uskočiti u kokpit istog trenutka.

“Moj je cilj vratiti se u IndyCar da odradim pravu punu sezonu, ne samo jednu utrku ovdje i ondje, što je bio slučaj prethodnih godina. Činjenica je da iskusni momci rade prave stvari u IndyCaru (Juan Pablo Montoya), zaista pomaže, otvara mnoga vrata. Dobra utrka u Indy500 prošle godine je isto pomogla, ali to je dalek put.”

U svojoj jedinoj IndyCar utrci prošle sezone, Villeneuve je završio 14-i na Indianapolisu u konkurenciji 33 automobila. Za to vrijeme, Montoya, koji se utrkivao protiv Villeneuvea u F1 od 2001 do 2006 i koji je 4 i pol godine mlađi, bio je četvrti u poretku IndyCara za 2014 za momčad Penske i vodi u poretku za naslov (trenutna top 4 vozača su najmanje 34 godine stara).

Villeneuve nije propustio prokomentirati Kanađanina Lancea Strolla, koji je 16-godišnji član “Ferrari Driver” akademije. On je, podsjetimo, kažnjen zbog izazivanja strahovite nesreće u Formuli 3 na Monzi 31.5.

“Ono što je učinio je tako opasno, gurnuti drugog dečka u travu. Moramo naučiti te klince poštovanju i respektu. Ovo nije video igra. Možeš se zaista ozlijediti baveći se ovim sportom. Problem je što imamo takve roditelje koji guraju svoje klince kada su tako mladi u go-kart, u trkaće aute, govoreći im, “ti ćeš biti trkaći vozač i prvak.” Ali, to ih ništa ne nauči. Zapravo ih čini veoma opasnima. Tada klinci poput (Maxa) Verstappena dođu u F1, voze opasno i nisu sposobni čak ni prihvatiti vlastite greške.”

Villeneuve nije bio sretan prošle godine kada je 16-godišnji Verstappen potpisao ugovor s Toro Rossom nakon samo jedne godine iskustva s otvorenim bolidima. Mladi Nizozemac nije se ispričao nakon sudara s Grosjeanom na VN Monaka.

“U redu je kada napraviš pogrešku. Svi radimo greške, ali onda moraš reći, “Oops, oprostite dečki”. Tako učiš o poštovanju i tako stvarno napreduješ.”

Nakon što je obavio ovaj kratak razgovor s novinarima, iako je bilo 6 sati, Villeneuve je ostao na stazi cijeli dan. On nikada ne napušta stazu odmah – uvijek ga netko čeka.
Na domaćoj utrci, uvijek je netko – netko tko želi fotografiju s njim, rukovati se ili malo popričati o aktualnostima.
Tako se kanadski prvi i jedini F1 svjetski prvak, sin čovjeka kojeg se smatra jednim od najvećih čistih trkača koji su ikada živjeli, hrabro bori da ne nestane u ropotarnici povijesti. Bori se da njegovi aktivni dani traju i traju.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Luka Maloić
Pulsmedia autor
348 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

6 komentara

  1. Jedini vozač za kojeg sam navijao u F1 i koji je postigao top rezultate. Za ostale sam bio sretan ako su osvojili po koji bod . Na žalost učinio je veliku pogrešku (sličnu potezu Emersona Fittipaldija), kada je prešao u novoosnovanu momčad BAR 1999. Da je tada ostao još koju godinu u Williamsu, tko zna kako bi bilo tamo negdje od 2001-2004. godine. Ne cjeni ga se baš previše, zbog njegovih izjava koje ponekad vuču na ljubomoru, ali u stvari se zaboravlja da je Jacques Villeneuve vrlo dobar vozač, koji se ne boji izazova i praktično vozi sve što ima volan. Pravi “all round ” vozač.


    0

    0
    • Meni je zanimljivo čitati kako se uspoređuje sa Fernandom – Jacques indirektno krivi Hondu zbog propasti karijere i predviđa isti scenarij sa Alonsom.
      Govorio je on to i prije, ali ga nitko nije slušao.. – očito ima iskustva s Japancima :D


      0

      0
      • Pa ima. U BAR-u su upotrebljavali Hondine motore. I 2003 kada je Craig Pollock , Villeneuveov menadžer otišao iz momćadi (smjenjen), za Jacquesa su došla loša vremena. Kada su mu za 2004. godinu ponudili simboličnu plaču 1 dolar, naravno da je rekao “Zbogom”. I tako je na zadnjoj utrci sezone u Suzuki vozio Takuma Sato ( Hondin čovjek). Villeneuve je ostao bez angažmana za 2004, prvi puta su mu pokazana “vrata” i naravno da je to poprilično utjecalo i na Jacquesa i na njegovu daljnju karijeru. No več prije karijere u F1 vozio je početkom 90-ih (1992) u japanskom prvenstvu formule 3. Čak je i godinu dana živio u Japanu, i za razliku od drugih evropskih vozača niti nije htio odlaziti kući za vrjeme odmora. Relativno dobro se je aklimatizirao u Japanu, što je poprilično težko za ljude drugih narodnosti, i ustvari tek je tamo njegova karijera počela da se razvija.


        0

        0
  2. Fernando Alonso Alen13ASC Prikaži

    Odlično,Jacques još uvek može pružiti maksimum.Nebi mu bilo loše kada bi pored IndyCara i WECa pokušao FE.Sa tim talentom može lako parirati mlađim vozačima ,ima dva američka tima za biranje : Andretti i Dragon.A ako voli Japance neka proba s Agurijom mada mu to ne preporučujem.


    0

    0
    • Emerson Fittipaldi diesel Prikaži

      Misliš da bi bilo dobro da ode u Formulu E? Ne znam nekako, vidjeli smo Heidfelda, ne bi htio vidjeti Villeneuvea u toj ulozi, iako je ukupno kvalitetniji vozač od Nicka.


      0

      0
      • Fernando Alonso Alen13ASC Prikaži

        Zato sam i naveo timove Andretti i Dragon.Oba dva tima rade odličan posao i dobri su u FE trenutno.
        Heidfeld i Sarrazin imaju tu muku što njihov tim Venturi trenutno uči osnove motorsporta i FE im je prvo ikada takmičenje u motorsportu.Ostalih 9 timova ima iskustva u motorsportu i to im puno pomaže.S druge strane,Venturi muku muči učeći usput kako šampionat odmiče.Imaju sreće što su potpisali ugovore s starim liscima pa mogu lakše učiti i napredovati.Sledeće sezone biće bolje za Venturi,Nicka i Stephana..


        0

        0