Izdvojeno

Honda: Kompaktan dizajn motora ne utječe na naše performanse

Piše: Nikola Klobučarić

Prije 4 godina, 14 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Iz Honde tvrde da performanse njihove pogonske jedinice za 2019. nisu ugrožene zbog toga što su bili primorani isporučiti kompaktniji motor za Red Bull i Toro Rosso.

Red Bullov šef Christian Horner jučer je izjavio da je instalacija Hondinog motora u njihovu šasiju vjerojatno najbolja koju su ikad imali, te kaže da je japanska pogonska jedinica prekrasna.

Međutim, dok je prethodno iskustvo s ekstremno kompaktnim dizajnom štetilo Hondinom napretku u prvoj godini s McLarenom, japanski proizvođač je odlučan da novi pristup neće imati negativnog utjecaja na performanse.

“Mislim da smo u neutralnom položaju,” rekao je Hondin tehnički direktor za F1 Toyoharu Tanabe o kompromisu između performansi motora i cijelog paketa.

“O performansama pogonske jedinice i cijelog paketa smo razgovarali s obje momčadi. Stvoren je kompromis. Ako imate više snage s naše strane, a šasija je deficit, koji je najbolji kompromis? Nakon toga smo odlučili o najboljim performansama cijelog paketa.”

Tanabe kaže da je Red Bull Technology bio taj koji inzistirao na kompaktnijem dizajnu, a znanje je podijeljeno s Red Bullom i Toro Rossom.

“Red Bull Technology je raspravljao o ovome s obje momčadi i to je učinilo naš posao vrlo jednostavnim.”

Šef Honde je također uvjeren da je japanski proizvođač motora ove godine ostvario veliki napredak po pitanju pouzdanosti i performansi. Japanci nisu mijenjali koncept u odnosu na 2018.

“Nastavili smo raditi prema konceptu iz prošle godine, što znači isti koncept kao i 2017. Jedan od razloga je što se pravila vezana za pogonsku jedinicu ne mijenjaju, nastavili smo raditi na našem motoru.”

“Za ovu smo sezonu poboljšali performanse i pouzdanost. Motor nije nov, ali je nadograđen.”

-Toyoharu Tanabe

Komentiraj

14 komentara

  1. Mclaren
    KERS Prikaži

    Necemo znati nista prije Australije..nadam se da nije svaki dan novi motor u Barceloni.



    4

    0
  2. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Jedno je sigurno, najljepši zvuk ima Honda.



    4

    0
  3. Ajmo Soichirini puleni :)


    0

    0
    • Procitao cijelu intervju i nigdje nisam vidio da ista pise o vibracijama.


      0

      0
    • da ne stavljam samo što meni paše…horner danas izjavio:

      “There’s absolutely no vibration issue that we encountered at all in any of the running. So I’m not quite sure where that’s come from.

      a možda jednostavno koriste provjerenu ali slabiju pu, nešto slično spec 2 iz prošle godine.


      0

      0
      • Zeko Str ima jednu specifikaciju a Red Bull drugu,Honda hoce da se vozi cijela sezona sa 3 pu,a Red Bull hoce 5,zato i testiraju toliko aerodinamiku,al drago mi je za nas par Hondasa tu na portalu da i mi imamo nekad dobra vremena (sry svima nekad imam cudne komentare ufati me neka guja budem ljut bzvz,ekipa.je stvarno ok tu na forumu i na F1Pulsu)Znaci svim ekipama zelim da se natjecu sto bolje mogu i neka najbolji pobijedi!!!


        0

        0
  4. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    “Kompaktniji motor”. Hmm znači nisu baš odbacili size zero kako su tvrdili.


    0

    0
  5. Ovaj koncept motora sa “razdvojenim turbom” na koji je prešla Honda pretprošle godine je koncept koji je doslovno “izmislio” Mercedes, i to na svojem “kamionskom” programu u početku. Ni Renault ni Ferrari nisu ni pokušali nešto slično napraviti upravo zbog tih vibracija koje se događaju ako je turbo na “krivom” mjestu te ako konstrukcija nije dobro pogođena. U Mercedesu tvrde da unatoč svom znanju koje su povukli od inženjera iz svoje “kamionske” divizije zapravo i nije bilo nikakve garancije da će stvar profunkcionirati tako dobro kako jest na kraju. Doslovno se upotrebljavala riječ “sreća” kad su pričali o tome kako su posložili prvi takav motor. A zatim su ga usavršavali još pune 2 godine prije nego su ga stavili na stazu po novim pravilima.
    Svaka čast Hondi na hrabrosti što se upustila u ovakav kompliciran koncept, nadam se da će uspjeti na kraju.



    3

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni