Iz Honde tvrde da performanse njihove pogonske jedinice za 2019. nisu ugrožene zbog toga što su bili primorani isporučiti kompaktniji motor za Red Bull i Toro Rosso.
Red Bullov šef Christian Horner jučer je izjavio da je instalacija Hondinog motora u njihovu šasiju vjerojatno najbolja koju su ikad imali, te kaže da je japanska pogonska jedinica prekrasna.
Međutim, dok je prethodno iskustvo s ekstremno kompaktnim dizajnom štetilo Hondinom napretku u prvoj godini s McLarenom, japanski proizvođač je odlučan da novi pristup neće imati negativnog utjecaja na performanse.
“Mislim da smo u neutralnom položaju,” rekao je Hondin tehnički direktor za F1 Toyoharu Tanabe o kompromisu između performansi motora i cijelog paketa.
“O performansama pogonske jedinice i cijelog paketa smo razgovarali s obje momčadi. Stvoren je kompromis. Ako imate više snage s naše strane, a šasija je deficit, koji je najbolji kompromis? Nakon toga smo odlučili o najboljim performansama cijelog paketa.”
Tanabe kaže da je Red Bull Technology bio taj koji inzistirao na kompaktnijem dizajnu, a znanje je podijeljeno s Red Bullom i Toro Rossom.
“Red Bull Technology je raspravljao o ovome s obje momčadi i to je učinilo naš posao vrlo jednostavnim.”
Šef Honde je također uvjeren da je japanski proizvođač motora ove godine ostvario veliki napredak po pitanju pouzdanosti i performansi. Japanci nisu mijenjali koncept u odnosu na 2018.
“Nastavili smo raditi prema konceptu iz prošle godine, što znači isti koncept kao i 2017. Jedan od razloga je što se pravila vezana za pogonsku jedinicu ne mijenjaju, nastavili smo raditi na našem motoru.”
“Za ovu smo sezonu poboljšali performanse i pouzdanost. Motor nije nov, ali je nadograđen.”
-Toyoharu Tanabe
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Necemo znati nista prije Australije..nadam se da nije svaki dan novi motor u Barceloni.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedno je sigurno, najljepši zvuk ima Honda.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
s autosport live prijenosa testiranja zvuk su jučer usporedili sa traktorom. danas je (mislim) karun sa sky-a pohvalio zvuk na stazi, a pri izlasku iz boskeva je opet bilo kao traktor i te fore.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
zvuci:
https://www.youtube.com/watch?v=upOSJNfh9wk
još malo o ‘dobrim’ vibracijama:
Marc Priestly an F1 blogger has reported rumours coming out of Red Bull garage of problems with vibrations from the Honda PU stopping Red Bull from using “full power” mode?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma to motor napravljen da širi dobar vibe :D
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ajmo Soichirini puleni :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
šef želi pobjedu u prve 4 utrke, najkasnije do monaca. vibracije i dalje zajebavaju.
https://thejudge13.com/2019/02/20/translated-japanese-honda-reveals-surprising-goals-in-2019/
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Procitao cijelu intervju i nigdje nisam vidio da ista pise o vibracijama.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
but while the MGU-H performance has stabilized, other issues like the ICE popped up.
pogodi što pod tim misli.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znam da si oprezan radi svih ovih godina ali budi malo pozitivniji, Honda je konacno sto bi rekli u pravcu i nisam siguran da bi ovaj govorio o pobjedi da im je to toliki problem ali hajde vidjecemo.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
da ne stavljam samo što meni paše…horner danas izjavio:
“There’s absolutely no vibration issue that we encountered at all in any of the running. So I’m not quite sure where that’s come from.
a možda jednostavno koriste provjerenu ali slabiju pu, nešto slično spec 2 iz prošle godine.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zeko Str ima jednu specifikaciju a Red Bull drugu,Honda hoce da se vozi cijela sezona sa 3 pu,a Red Bull hoce 5,zato i testiraju toliko aerodinamiku,al drago mi je za nas par Hondasa tu na portalu da i mi imamo nekad dobra vremena (sry svima nekad imam cudne komentare ufati me neka guja budem ljut bzvz,ekipa.je stvarno ok tu na forumu i na F1Pulsu)Znaci svim ekipama zelim da se natjecu sto bolje mogu i neka najbolji pobijedi!!!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Kompaktniji motor”. Hmm znači nisu baš odbacili size zero kako su tvrdili.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovaj koncept motora sa “razdvojenim turbom” na koji je prešla Honda pretprošle godine je koncept koji je doslovno “izmislio” Mercedes, i to na svojem “kamionskom” programu u početku. Ni Renault ni Ferrari nisu ni pokušali nešto slično napraviti upravo zbog tih vibracija koje se događaju ako je turbo na “krivom” mjestu te ako konstrukcija nije dobro pogođena. U Mercedesu tvrde da unatoč svom znanju koje su povukli od inženjera iz svoje “kamionske” divizije zapravo i nije bilo nikakve garancije da će stvar profunkcionirati tako dobro kako jest na kraju. Doslovno se upotrebljavala riječ “sreća” kad su pričali o tome kako su posložili prvi takav motor. A zatim su ga usavršavali još pune 2 godine prije nego su ga stavili na stazu po novim pravilima.
Svaka čast Hondi na hrabrosti što se upustila u ovakav kompliciran koncept, nadam se da će uspjeti na kraju.
3
1