Izdvojeno

Whitmarsh: Formula 1 će propasti prije nego postane bolje

Piše: David Vidović

Prije 7 godina, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Martin Whitmarsh

Bivši šef McLarena, Martin Whitmarsh, zabrinut je za budućnost Formule 1 i kaže kako će sport biti uništen prije nego se uvedu promjene o kojima se priča, i da će se F1 teško vratiti na razinu na kojoj je nekada bila. Whitmarsh je vodio McLaren od 2009. kada je na mjestu šefa momčadi zamijenio Rona Dennisa. Na toj poziciji je ostao sve do 2013., kada ga je CEO McLarena otpustio nakon jako loše sezone. Tijekom te četiri godine McLaren nije osvojio niti jednu titulu, iako su bili česti konkurenti za naslove. Zanimljiva je činjenica da je McLaren ostvario svoju zadnju pobjedu za vrijeme ‘vladavine’ Whitmarsha, kada je Jenson Button slavio u Brazilu 2012. Whitmarsh trenutno radi u Americi, gdje je uključen u projekt Ben Ainslie Racinga koji se natječe u jedrenju.

Martin je u izjavi za Reuters rekao kako je razočaran trenutnom situacijom u Formuli 1.

“Volim Formulu 1, i volim McLaren. Bio sam u sportu 25 godina, te mi je trenutna situacija tužna. Pokušavam se odvojiti od javnosti i što manje komentirati, ali zbilja sam razočaran trenutnim stanjem sporta. Moje mišljenje je da će F1 propasti prije nego se stvari promjene na bolje.

Whitmarsh se također prisjetio kroz što je sve Formula 1 prošla, i zaključio da je trenutno u najgoroj situaciji.

“Ako pogledate preokret koji je F1 napravila, uzmite sport kakav je bio prije 30 godina. Zatim je došla era u kojoj su se reklamirali duhanski proizvodi i F1 je naglo postala jako skup ali i gledan sport, a zatim je došla i era u kojoj smo, u jednom trenutku, imali sedam od devet najvećih automobilskih kompanija. Sve je to zatim propalo kada je naslijedila ekonomska kriza. F1 je postala raznovrsna, ali ako se želite širiti na više polja odjednom, to nije lako učiniti, morate biti dobri u tome. Ja mislim da F1 ne radi dobar posao u ovom trenutku, i to se mora promijeniti.”

Komentiraj

4 komentara

  1. Mclaren
    raca Prikaži

    Kako se stvari u f1 kreću, i više je nego blizu istine. Šteta je velika učinjena, samo je pitanje da li je popravljiva


    0

    0
  2. Emerson Fittipaldi
    diesel Prikaži

    Martin je bio dobar šef, možda malo mekan, ali s mnogo mnogo znanja. Nekako sam mišljenja da ga je McLaren prelako pustio. 2013. je najmanje bio kriv Whitmarsh. Baš mi je nekako žao što nije ostao u Formuli 1.


    0

    0
  3. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Martin po mome mišljenju nije bio dobar šef. Imao je sreće preuzeti tada pobjedničku ekipu McLaren Mercedesa. Odlični vozači, odlični inženjeri koji su nakon nekoliko utrka transformirali kramu u pobjednički bolid. I sljedećih godina su dečki i cure u Wokingu napravili konkurentne bolide. Međutim dok se Red Bull odlučio za Vettela i ferrari za Alonsa, Martin je ostao dosljedan mclarenovoj ideji jednakosti vozača i time izgubio 2 vjerojatna naslova prvaka.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni