Izdvojeno

UŽIVO: 2. dan zimskih testiranja!

Piše: Lovro Andraka

Prije 4 godina, 93 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 10 minuta

Tijek testiranja

8:45 Dobro jutro, F1 fanovi! Nadamo se da ste spremni za nastavak predsezonske akcije – zeleno svjetlo čeka nas za 15 minuta!

8:50 Evo koga sve danas očekujemo na stazi:

Mercedes: Hamilton/Bottas
Ferrari: Leclerc
Red Bull: Gasly
Renault: Ricciardo/Hulkenberg
Haas: Magnussen
McLaren: Norris
Racing Point: Stroll
Alfa Romeo: Giovinazzi
Toro Rosso: Albon

Williams ni danas nećemo vidjeti na stazi, prva vožnja trenutno je odgođena za srijedu.

8:55 Dok čekate početak testiranja, prisjetite se najvažnijih zbivanja s jučerašnjeg dana putem našeg izvještaja ili komentara uživo.

9:00 Zelena zastava! Drugi dan testiranja je krenuo!

9:01 Bivši rivali iz Formule 2, Lando Norris i Alex Albon prvi su izašli na stazu, odmah iza njih izlazi i Antonio Giovinazzi.

9:02 Crvena zastava! Ovo je bilo brže nego jučer…

9:04 Jučer smo imali Kimija u šljunku, danas je to rookie Albon u Toro Rossu.

Zaglavljeni Albon u 4. zavoju

9:17 Napokon zelena zastava! Nadamo se da će ovaj put potrajati nešto duže.

9:18 Na stazu ponovo izlazi Norris, a uz njega su tu i Hamilton, Leclerc, Ricciardo i Gasly.

9:21 Imamo i prvo zabilježena vremena, Hamilton i Leclerc jedini su se zadržali na stazi nakon instalacijskog kruga, no zasad su to jako spora vremena (Hamilton – 1:32.530).

9:24 Leclerc nakon 3 kruga ulazi u boks, dok Hamilton i dalje kruži te nakon 5 krugova ima najbrže vrijeme 1:26.317.

9:28 Hamilton jasno iz kruga u krug poboljšava svoje vrijeme, trenutno je na 1:25.148 na C2 gumama, no daleko je to od reprezentativnog. Usporedbe radi, on je jučer na istim gumama imao 9. vrijeme, 1:20.135, dok je Vettelovo najbrže vrijeme na C3 bilo 1:18.161. Prvak i dalje usamljeno kruži stazom.

9:30 Nakon 8 krugova, prvak se vratio u boks, ali da staza ne bude prazna se pobrinuo Alfin Giovinazzi.

9:33 Giovinazzi postavlja svoje prvo vrijeme na C3 gumama i gura se između Hamiltona i Leclerca, a krug kasnije preuzima vrh tablice vremenom 1:24.168. Na stazi mu se pridružio Red Bullov Pierre Gasly.

9:36 1:23.339 novo je najbrže vrijeme Antonija Giovinazzija, prvo vrijeme postavlja i Gasly. Norris se nakon jednog kruga vraća u McLarenov boks.

9:39 Evo kako je izgledao neslavni početak testiranja za Alexa Albona:

9:41 Imamo nova najbrža vremena na vrhu, Giovinazzi je odvozio 1:22.636, a u stopu ga prati Pierre Gasly s 1:22.728.

9:43 Promjena na vrhu – 1:22.338 za Pierra Gaslyja na C3 gumama.

9:44 Za sve koje eventualno zbunjuju nazivi guma – evo objašnjenja (C1 najtvrđa, C5 najmekša):

9:47 Gasly i Red Bull Honda nižu brze krugove, nakon 11 krugova Francuz ima 1:21.916. Giovinazzi mu i dalje pravi društvo, Talijan je na 14. krugu, a na stazu su se priključili još Leclerc, Ricciardo i Stroll.

9:49 Giovinazzi odlazi u boks nakon 14 krugova, Ricciardo i Gasly jedini ostaju na stazi. Australac s Renaultom postavlja drugo najbrže vrijeme, 1:22.197.

9:51 Gasly odlazi u boks nakon 13 krugova, a Ricciardo preuzima vrh tablice – 1:21.877 na C3 gumama.

9:55 Ricciardo nakon 8 krugova odlazi u boks i staza ostaje prazna.

9:59 Nedugo nakon Ricciardovog odlaska u boks na stazu je izašao Charles Leclerc i za par krugova zasjeo je na vrh tablice – 6 tisućinki bržim vremenom od Australca.

10:00 Sat je vremena vožnje iza nas, zasad imamo samo 5 vozača s postavljenim vremenom:

1 Leclerc Ferrari 1m19.427s
2 Ricciardo Renault 1m21.877s
3 Gasly Red Bull 1m21.916s
4 Giovinazzi Alfa Romeo 1m22.636s
5 Hamilton Mercedes 1m25.148s

10:05 Leclerc više nije sam na stazi, pridružili su mu se Hamilton, Stroll i Albon koji se vratio nakon izvrtanja na samom početku testiranja. U trenutku pisanja, Stroll skače na drugo mjesto s 1:21.675, 2 sekunde sporije od Leclerca.

10:07 Gasly izlazi na stazu i popravlja vrijeme za desetinku, a prvi put danas vidimo Haas na stazi – Kevin Magnussen krenuo je u instalacijski krug.

10:10 Leclerc je nakon 15 krugova otišao u boks, dok se na stazu u isto vrijeme vratio Giovinazzi. Pierre Gasly dodatno je popravio vrijeme i sad ima 1:21.295.

10:14 Giovinazzi stavlja Alfu na drugo mjesto vremenom 1:20.512. On, Gasly i Albon trenutno kruže stazom.

10:24 Dok na stazi nema značajnijih zbivanja, provjerimo stanje po broju krugova:

Giovinazzi 25
Gasly 24
Leclerc 15
Hamilton 13
Stroll 10
Ricciardo 8
Albon 8
Norris 4
Magnussen 1

10:29 Ricciardo na C3 gumama postaje drugi vozač ispod 1:20, s 1:19.886 dolazi na 4 desetinke zaostatka za Leclercom. On i Norris trenutno su jedini na stazi.

10:36 Hamilton, Leclerc i Ricciardo trenutno su na stazi. Hamilton je imao mali izlet sa staze u prvom zavoju, ali ništa dramatično.

10:39 Imamo novo najbrže vrijeme – ponovo Leclerc, 1:19.172. Hamilton se također popravlja, četvrto vrijeme, 1:20.742.

10:44 Trenutno su na stazi Leclerc, Ricciardo, Hamilton, Stroll, Gasly i Albon – dugo nismo imali ovoliko bolida u akciji.

10:53 Magnussen je posljednji vozač koji je postavio vrijeme.

Poredak u 11:00:
1 Leclerc Ferrari 1m19.172s (28) C2
2 Ricciardo Renault 1m19.886s (25) C3
3 Giovinazzi Alfa Romeo 1m20.119s (32) C3
4 Stroll R. Point 1m20.271s (18) C3
5 Hamilton Mercedes 1m20.742s (27) C2
6 Gasly Red Bull 1m21.295s (36) C3
7 Norris McLaren 1m21.586s (17) C2
8 Magnussen Haas 1m21.604s (9) C3
9 Albon Toro Rosso 1m22.883s (11) C4

11:08 Leclerc je prvi vozač koji se spustio ispod 1:19. Vrijeme od 1:18.982 je postavio na C2 gumama.

11:10 Ricciardo je izgubio dio zadnjeg krila. Australac se vraća u boks s drugim najbržim vremenom.

Daniel Ricciardo i njegov revolucionaran DRS

11:18 Hamilton se spušta do 1:19.928 na C3 gumama. Ovo je najbolje vrijeme za Mercedes, uključujući i prvi dan testiranja.

11:20 Brzina na pravcu:

Leclerc (Ferrari)     321km/h
Albon (Toro Rosso) 319km/h
Giovinazzi (A. Romeo) 319km/h
Norris (McLaren) 317km/h
Hamilton (Mercedes) 315km/h
Ricciardo (Renault) 309km/h

11:25 Norris je jedini vozač na stazi. Mladi Britanac je stigao do četvrtog mjesta (1:20.020) na C2 gumama.

11:32 Leclerc je izašao na stazu na C3 gumama i odmah se približio Vettelovom vremenu od jučer. Novi Ferrarijev vozač je zabilježio 1:18.247.

11:50 Red Bullov Gasly je prvi vozač s 50 krugova. Honda radi bez problema i u Toro Rossu – Albon ih ima 32.

11:53 Do brojke od 50 krugova stigao je i Mercedes.

Poredak u 12:00:
1 Leclerc Ferrari 1m18.247s (50) C3
2 Ricciardo Renault 1m19.886s (27) C3
3 Hamilton Mercedes 1m19.928s (50) C3
4 Norris McLaren 1m19.994s (35) C2
5 Giovinazzi Alfa Romeo 1m20.099s (46) C4
6 Albon Toro Rosso 1m20.232s (32) C3
7 Stroll R. Point 1m20.433s (31) C3
8 Gasly Red Bull 1m20.581s (53) C3
9 Magnussen Haas 1m21.604s (11) C3

12:02 Magnussen, koji je odveo najmanje krugova (12), dolazi na peto mjesto (1:20.070) na C2 gumama.

12:15 Drugo najbrže vrijeme za Giovinazzija! Talijan je na C4 gumama ostvario 1:19.312, a ovo mu je ujedno bio i 50. krug.

12:27 Norris se vraća na stazu i postavlja treće najbrže vrijeme (1:19.489) na C2 gumama.

12:40 Trenutno na stazi: Leclerc, Gasly, Magnussen, Albon.

12:51 Bliži se kraj prvog dijela. Na stazi su svi vozači osim Leclerca, Magnussena i Ricciarda.

12:57 Magnussen dolazi do drugog mjesta (1:19.234) na C2 gumama.

13:00 Kraj jutarnjeg dijela! Vraćamo se u 14 sati!

Poredak nakon jutarnjeg dijela:
1 Leclerc Ferrari 1m18.247s (73) C3
2 Magnussen Haas 1m19.243s (33) C2
3 Giovinazzi Alfa Romeo 1m19.312s (62) C4
4 Norris McLaren 1m19.489s (53) C2
5 Gasly Red Bull 1m19.814s (69) C3
6 Ricciardo Renault 1m19.886s (29) C3
7 Hamilton Mercedes 1m19.928s (75) C3
8 Albon Toro Rosso 1m20.046s (61) C3
9 Stroll Racing Point1m20.433s (46) C4

14:00 Nastavlja se drugi dan testiranja u Barceloni!

14:03 Bottas i Hulkenberg preuzimaju dužnosti Hamiltona i Ricciarda. Upravo Mercedesov vozač je prvi na stazi.

14:11 Na stazi je i vodeći Leclerc.

14:25 Leclerc i Bottas nastavljaju s vožnjom.

14:42 Bottas je odveo već 20 krugova. Finac odrađuje simulaciju utrke.

14:49 Mercedes je bio vrlo blizu 100. kruga za danas, no Bottas je otišao u boks.

14:54 Dobar posao odrađuju novaci iz McLarena i Toro Rossa. Norris i Albon kombinirano imaju više od 130 krugova.

Poredak u 15:00:
1 Leclerc Ferrari 1m18.247s (93) C2
2 Magnussen Haas 1m19.234s (39) C2
3 Giovinazzi Alfa Romeo 1m19.312s (62) C4
4 Norris McLaren 1m19.489s (67) C2
5 Gasly Red Bull 1m19.814s (78) C3
6 Ricciardo Renault 1m19.886s (29) C3
7 Hamilton Mercedes 1m19.928s (74) C3
8 Bottas Mercedes 1m19.947s (25) C3
9 Albon Toro Rosso 1m20.046s (71) C3
10 Stroll Racing Point1m20.433s (49) C3
11 Hulkenberg Renault 1m22.601s (8) C2

15:06 Leclerc je prvi vozač sa 100 krugova! Najbliži mu je Mercedes s 99, dok će ostalima trebati još neko vrijeme da se približe ovoj okrugloj brojci.

15:15 Iz Renaulta javljaju da im je cilj ovog poslijepodneva odraditi jednu dužinu utrke (66 krugova). Hulkenberg je već krenuo nizati kilometre.

15:20 Bottas je upravo odradio Mercedesov 100. krug za danas.

15:21 Iza nas je 80 minuta drugog dijela današnjeg testiranja, a Norris je najaktivniji nakon pauze s više od 30 krugova za momčad iz Wokinga.

15:24 Broj krugova:
Leclerc 102
Norris 85
Gasly 84
Albon 76
Hamilton 74
Giovinazzi 62
Stroll 51
Magnussen 40
Ricciardo 28
Bottas 27
Hulkenberg 23

15:39 Vozači nastavljaju sa simulacijom utrke, nema promjena u poretku.

15:49 Trenutno na stazi imamo tri različita proizvođača motora u rukama Leclerca (Ferrari), Albona (Honda) i Hulkenberga (Renault).

15:55 Toro Rosso je treća momčad sa 100 krugova. Albon je nakon neslavnog debija nanizao dobru kilometražu.

Poredak u 16:00:
1 Leclerc Ferrari 1m18.247s (116) C3
2 Magnussen Haas 1m19.234s (56) C3
3 Giovinazzi Alfa Romeo 1m19.312s (62) C4
4 Norris McLaren 1m19.489s (94) C2
5 Gasly Red Bull 1m19.814s (90) C3
6 Ricciardo Renault 1m19.886s (28) C3
7 Hamilton Mercedes 1m19.928s (74) C3
8 Bottas Mercedes 1m19.947s (42) C3
9 Albon Toro Rosso 1m20.046s (101) C3
10 Stroll Racing Point1m20.433s (57) C3
11 Hulkenberg Renault 1m22.601s (45) C2

16:03 Magnussen je malo poboljšao svoje vrijeme na C3 gumama, no ostaje na drugom mjestu. Giovinazzi izlazi na stazu po prvi put ovog poslijepodneva.

16:18 Broj krugova: Ferrari 116, Mercedes 116. Hoće li i nova sezona biti ovako izjednačena?

16:25 Pietro Fittipaldi će voziti do kraja dana za Haas zbog problema s Magnussenovim sjedalom.

16:40 Iz Williamsa javljaju da će na stazu sutra poslijepodne – u najboljem slučaju.

16:41 Hulkenberg je odradio zacrtani cilj Renaulta. Odveo je više od 70 krugova i francuska momčad je sljedeća na brojci 100.

16:44 Gasly je izletio sa staze i oštetio bolid!

16:45 Francuz je izgubio kontrolu nad bolidom u 12. zavoju i udario u zaštitnu ogradu sa zadnjim krajem bolida. Definitivni kraj dana za Red Bull.

16:49 Gasly je izašao iz bolida i čini se da je u redu. Na stazi su redari koji će maknuti RB15.

Pierre Gasly, Red Bull
Poredak u 17:00:
1 Leclerc Ferrari 1m18.247s (136) C3
2 Magnussen Haas 1m19.206s (59) C3
3 Giovinazzi Alfa Romeo 1m19.312s (78) C2
4 Norris McLaren 1m19.489s (94) C2
5 Gasly Red Bull 1m19.814s (92) C3
6 Ricciardo Renault 1m19.886s (28) C3
7 Hamilton Mercedes 1m19.928s (74) C3
8 Bottas Mercedes 1m19.947s (58) C3
9 Albon Toro Rosso 1m20.046s (117) C3
10 Stroll Racing Point1m20.433s (67) C2
11 Hulkenberg Renault 1m22.601s (72) C3
- Fittipaldi Haas -

17:01 Vraćamo se akciji! Leclerc je prvi na stazi.

17:13 Najbolje vrijeme za Mercedes dosad! 1:19.616 na C3 gumama dovoljno je za peto mjesto.

17:16 Ni traga ni glasa McLarenu! Norris je već neko vrijeme u garaži.

17:20 Gil de Ferran kaže da bi Alonso mogao posjetiti McLaren tijekom sljedećeg tjedna.

17:25 Peto mjesto za Albona. Toro Rossov vozač je preskočio Bottasa.

17:35 Prve krugove odrađuje Haasov Fittipaldi.

17:42 Ferrari i Mercedes upravo su prešli brojku od 150 krugova.

17:48 Na stazu se vratio Norris. McLarenov vozač bi prije kraja sesije mogao stići do 100. kruga. Izašao je na C4 gumama i zauzeo treće mjesto (1:19.249). Nakon nekoliko minuta se jedini uz Leclerca spustio ispod 1:19 (1:18.930) i svoj prvi dan testiranja završio na drugom mjestu.

17:56 Svoja su vremena popravili i Albon te Fittipaldi.

17:59 Još jedan dobar krug za Norrisa! Britanac se približio Leclercu na tri desetinke (1:18.553).

18:00 Stigli smo do kraja drugog dana testiranja u Barceloni! Čitamo se ponovno sutra od 9!

Rezultati drugog dana testiranja:
1 Leclerc Ferrari 1m18.247s (157) C3
2 Norris McLaren 1m18.553s (104) C4
3 Magnussen Haas 1m19.206s (59) C3
4 Albon Toro Rosso 1m19.301s (132) C4
5 Giovinazzi Alfa Romeo 1m19.312s (101) C2
6 Bottas Mercedes 1m19.535s (89) C3
7 Gasly Red Bull 1m19.814s (92) C3
8 Hulkenberg Renault 1m19.837s (95) C3
9 Ricciardo Renault 1m19.886s (28) C3
10 Hamilton Mercedes 1m19.928s (74) C3
11 Stroll Racing Point1m20.433s (79) C2
12 Fittipaldi Haas 1m21.849s (13) C3

Komentiraj

93 komentara

  1. Jutro Lovro.. Dje chat ? Dns ce mi bit zanimljivo zbog novih lica u F1.. Da vidimo kako ce to izgledat..



    2

    0
  2. Mclaren
    KERS Prikaži

    Mclaren je napravio korak naprijed konacno..ali Williams mi nije lako shvatiti..imali su vremena kao i svi ostali (dio prošle sezone i cijelu zimu) da bi na kraju zakasnili dva puna dana…



    4

    0
  3. Marlboro
    gogo77 Prikaži

    Da slažem se di je chat i zakaj nije još uključen!?



    2

    0
  4. Idemo Lando , idemo Chat , idemo Barca idemo F1 :D



    8

    1
  5. Charles Leclerc 16
    Hazard Donator Prikaži

    Ima li negdje live timing?


    0

    0
  6. Well, that was fast xD Rano je poceo ..
    Sta ga pokrivaju tako.. Skrivaju noge :)


    0

    1
  7. I crvena zastava vec :)



    1

    0
  8. Opa imamo izelena svitla :) . Predobro izgleda :)-


    0

    0
  9. Stvarno se trude da sakriju detalje TRa


    0

    0
  10. Leclerc gadno plese. Kroz cijeli krug hvata bolid. Ali za krug 2 ce to sve sjest na mjesto


    0

    1
  11. Koji Sky prenosi testiranja kad god poteram Sky F1 samo neke snimke utrka reportaže ništa uživo sa staze.


    0

    0
  12. e danas će biti nadam se zanimljivije. puno rookija :)


    0

    0
  13. @Lovro
    Na trenutak ono wtf.. Tko je ovaj Alfin Giovinazzi :)



    3

    0
  14. Gasly za sad dobro kruzi stazom. Ja gledam preko twitcha i koliko se razumijem u glasove komentatora mislim da su sa skysporta. Tako da neznam kako nema na drugim streamovima skysport. Stavio bi link ali neznam dal se smije u komentarima :). Odite na reddit pa tamo nadite


    0

    0
  15. šefovi, jel se moze stavit link?


    0

    1
  16. Charles Leclerc 16
    Hazard Donator Prikaži

    KMag na intermediate?


    0

    0
  17. Sta ceka taj Mclaren. Nemoj da vam ja dodem tamo. Trebao sam prije pocet galamit :)



    2

    0
  18. Fernando Alonso
    Lovro Andraka urednik Prikaži

    Moj dio posla je odrađen, štafeta je predana Nikoli :)



    5

    0
  19. Jel BiH ima pristup F1TV pro, pošto mi konstantno odbija uplatu.


    0

    0
  20. jesu ova zelena svjetla novost? jučer ih nisam vidio, sad vidim da ih Torro Rosso ima. ista koja su crvena za kočenje


    0

    0
  21. Daniel Ricciardo
    GP2 engine Prikaži

    Hvala što ste stavili sliku sa nazivima guma :)


    0

    0
  22. Ovaj Pssst it is I, Leclerc ne posustaje.



    2

    0
  23. Mclaren
    BeBrave Prikaži

    Vjv je jos uvijek rano za govoriti bilo sta, no ako su za mclaren uvijek testiranja govorila realnu sliku stvari, ove godine bi zaista mogli bit blizu vrha uz 1.9 jtd



    2

    1
  24. Dere Ferrari Mećku ko beba zvečku! Biti će ovo godina Ferraria.



    6

    8
  25. pozz svima…jel to kod Mclaren su neke senzori ili opet se vracaju rogove kao 2006



    1

    0
  26. Haha..Kako otpade krilo, ko da je od papira.. Jucer su to komentirali navecer da je strasna sila kad zatvore DRS :)



    1

    0
  27. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    Su ovi bolidi brzi ili sporiji od proslogodisnjih?


    0

    0
    • pa trebali bi biti sporiji po nekim procjenama zbog jednostavnije aerodinamike koja bi trebala omoguciti lakse pracenje b9lida ispred sebe. E sad koliko to nitko ne zna pa vjerovatno ni same ekipe. Moje misljenje je da nece biti puno sporiji, mozda nesto sitno jer promjene na bolidu nisu drasticne a sigurno su i napredovali po pitanju nekih drugih djeliva bolida,snage itd .



      1

      0
      • Sebastian Vettel 5
        dzalac Prikaži

        Ma ako sad ferrari odvozi 1:18.1 ,a to je 2 sekunde sporije od prošlogodišnjeg pole vremena,sad dok motori nisu odvrnuti, setup nie odrađen i što je najvažnije 2 mjeseca ranije-ogrmona temperaturna razlika….tako da sam skiguran da ce biti jednkao brzi i brzi nego proslogodisnji….sve zaviis od staze



        3

        0
      • Nigel Mansell
        dusko Prikaži

        E sad… jedno je pitanje brzine, a drugo vrijeme kruga…
        To što su ograničenja uvedena po pitanju aerodinamike… može više utjecati na količinu, pa i kvalitetu downforca… što bi u teoriji trebalo uzrokovati sporije krugove, ali… motori su sigurno uznapredovali, pa i hednostavnija aerodinamika ne znači nužno manju brzinu… tako da bi mogli na pravcima biti i brži… ali opet to je sve do postavki bolida/aerodinamičnih postavki… najveća brzina na pravcu znači da su krila postavljena na manji downforce pa bolid ide brže… to se naravno plaća manjom brzinom u zavoju… i tu dolazi do važnosti kompletnog paketa, od šasije, ovjesa, rasporeda masa, … pa bolje složen bolid može s manje downforcea biti brži kroz zavoje…

        Sama brzina na pravcu malo toga govori… pa koliko puta zadnjih godina su Williamsi i Haasovi bili brži na pravcu od tvorničkih ekipa ? A kako su završavali?
        Uglavnom brzina na pravcu najviše govori o aero set-upu… ne mnogo više…



        2

        2
      • Sebastian Vettel 5
        dzalac Prikaži

        @dusko tako je, ali timovi kao ferrari npr nisu prihvatili nove koncepte nego su i dalje zadržali taj outwash konecpt…ako im je uspjelo sa prednjim krilom dobiti slican ucinak kao i sa proslogodinjim…onda prakticki ostaju na slicnoj razini kao prosle godine plus neke nove inovacije i naravno motor….jer nema nekih radikalnih proimjena na bolidu …to me najviše zanima jesu li uspjeli u tome i hoće li mercedes uspjeti sa inwash filozofijom


        0

        0
      • @dzalac
        Ovo ti je rana faza testova, sva vremena koja vidiš sad će dramatično napredovati prema kraju testova. Tako da će ti tek vremena zadnji i predzadnji dan testiranja biti indikativna za usporedbu s pole positionom.

        Također sad je ipak hladnije nego u svibnju pa i to ima utjecaja na brzinu….



        1

        0
      • Sebastian Vettel 5
        dzalac Prikaži

        @wapi znam kolega, nisu mi prva testiranja…. zato sam napisao da vjerujem da ce biti jednako ili brzi od proslogodisnjih, samo sto sam kasnije malo odlutao od teme :D


        0

        0
      • pa u f1 je svima bitni vrijeme p9 krugu pa sam mislio na to dok sam pisao gore komentar. Brzina na pravcu je jedan dio kruga no upravo zbog te jednostavnije aerodinamike bi trebali izgubiti nesto downforcea a samim time i brzine u zavojima sto bi znacio sporiji krug. No po testiranjima koja obicno imaju znacajno sporija vremena nego na sam gp vikend ostaje nam zakljuciti da lako moguce da nece biti puno sporiji ako ce uopce i biti sporiji , no treba uzeti u obzir i gume. Lani je Ferrari totalno kiksao sa ss gumama koje su se ispostavile sporijim od softa na kojim je mercedes odvezao 1.16. Dali imaju jos toliko brzine u bolidima to cemo vidjet. Po vremenima ostalih ekipa izuzev ferrarija rekao bih da su relativno daleko od 1.16. No ne bi me na kraju cudilo i da skinu lanjski rekord jer oni svi vole pricati nest9 pa ispadne drugacije. Ako je Mclaren na 18. i nesto sitno vjerovatno merc ferrari pa i RB mogu sekundu i vise dolje kao i ostali. A i po max brzinama se vidi da mnogi neidu do samog kraja naspram brzina lani u kvalifikacijama. Tesko je to procjeniti no brzine imaju jos svakako i razlike ce biti male naspram prosle godine to je sigurno.


        0

        0
  28. Hoce Rachel u Lewisov motorhome :D


    0

    0
  29. Mclaren
    KERS Prikaži

    Jel se moze na f1tv mijenjati kamere-TVPro verzija?



    1

    0
  30. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    Ode gasly


    0

    0
  31. Chequered flag !!! Opet dobar dan za sve ekipe. Za nekoga vise nekoga manje ali generalno dobro za sve.

    Moji u samom finishu presli brojku od 100 krugova , sjeli na drugo mjesto po brzini , najbrzi prvi sektor ako se ne varam. Sve u svemu jako lijepo to sve izgleda ( iako nista ne znaci hehe ).

    Hvala Lovri i Nikoli sta su nam tekstualno prenosili kroz cijeli dan.

    I naravno , sutra nastavak. Nadajmo se da se pridruzuje i Williams



    6

    0
  32. Gotov je i drugi dan! Malo mi je falio chat. Sutra nastavak ?



    3

    0
  33. Mclaren
    BeBrave Prikaži

    Neopisiv je to osjećaj, kad su ferrari i mclaren na prva dva mjesta, ko u stara dobra vremena……



    4

    0
  34. o no…sledeci tjedna u fabrici Mclarena na poseti dolazi Alonso
    nemoj brate daj jos malo da uzivamo



    3

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni