Izdvojeno

Gotov 1. dan testiranja: Vettel najbrži, četiri vozača s preko 100 krugova

Piše: Ante Vetma

Prije 4 godina, 26 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Započelo je novo predsezonsko testiranje Formule 1 i tijekom prvog dana smo gledali puno akcije na stazi u Barceloni. Najbrži je bio Sebastian Vettel na C3* gumama i to s vremenom 1:18.161. Za usporedbu, pole position od prošle godine je iznosio 1:16.173. Vettel i Ferrari su odradili dan bez većih problema, te je Nijemac zabilježio čak 169 krugova. Preko 100 išli su Max Verstappen (128), Carlos Sainz (119) i Kimi Raikkonen (113).

*Pirelli na testiranjima ima gume s oznakama compound 1 do 5, s tim da je 1 najtvrđa, a 5 najmekša.

Vettel je tijekom prijepodneva imao značajnu prednost, a poslijepodne mu se približio najprije Romain Grosjean unutar sekunde, a onda i Carlos Sainz na 4 desetinke.

Prvu crvenu zastavu jutros je izazvao Kimi Raikkonen nakon samo par zavoja nakon što je izgubio stražnji kraj svog bolida i parkirao se u pješčanu klopku. Nedugo nakon toga Romain Grosjean se izvrtio u posljednjoj šikani, a Carlos Sainz je poslijepodne bio treći vozač koji je izazvao crvenu zastavu jer se zaustavio na izlasku iz boksa. McLaren je problem riješio za 45 minuta i nakon toga su nastavili s programom.

Dugo smo čekali prvi krug Red Bulla, ali kad je Max Verstappen napokon krenuo nizati krugove – zabilježio ih je čak 128, te je bio 4. najbrži na kraju dana.

Kimi Raikkonen je zadržao Alfu Romeo unutar top 5, ali vrijedi spomenuti da je samo minutu prije kraja izazvao novu crvenu zastavu. Međutim, za očekivati je da su momčadi cijedile posljednje kapi goriva u trenucima kad dan ionako završava.

Renault je imao razočaravajuć dan i njegovi vozači su završili na začelju, a nije briljirao ni Mercedes. Međutim, ne očekuje se da u ovako ranom stadiju itko hvata brza vremena, tako da i jedne i druge može tješiti što su u kompletu njihovi vozači odradili preko 100 krugova.

Testiranje se nastavlja sutra u 9 sati.

Konačan poredak

#VozačMomčadŠasijaVrijemeKrugoviGume
1VettelFerrariSF901:18.161169C3
2Sainz jrMcLarenMCL341:18.558119C4
3GrosjeanHaas F1VF-191:19.15965C3
4VerstappenRed Bull RacingRB151:19.426128C3
5RäikkönenAlfa Romeo RacingAR11:19.462114C3
6KvyatToro RossoSTR141:19.63576C4
7PerezRacing PointRP191:19.94430C3
8BottasMercedesW101:20.12769C3
9HamiltonMercedesW101:20.13581C2
10HulkenbergRenaultRS191:20.98065C2
11RicciardoRenaultRS191:20.98344C2

Komentiraj

26 komentara

  1. Formula1
    f1zd Prikaži

    Odličan dan za Ferrari, najviše krugova..lijepo. Pouzdanost je najbitnija na ovim testiranjima.



    11

    0
  2. Koliko ja vidim vise manje svi su dobro prosli danas.



    10

    0
  3. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Pozdrav svima. Postoji li tema za predstavljanje ili takvo nesto. Svi rade puno krugova a djeluje da ce i bit brzi i na razini prosle godine. Steta za williams, nekad najveci trn u oku, a danas nazalost samo ekipa za popunjavanje grida.



    3

    0
  4. Ferrari 169. Merc 150 impresivno



    4

    0
  5. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Gary Anderson: “U Mercedesu mogu biti sretni ako budu brži od Haasa.” :D



    12

    1
  6. Williams
    skodaf1 Prikaži

    Hoće li ovaj nesretan Williams barem jedan krug sutra odvozit…


    0

    0
  7. Kriju ovdje momcadi dosta snage


    0

    1
  8. falin te Bože, nek imaju crveni više krugova od Mečke.
    bilo me straj da se ne bi pregrijava radi novog manjeg usisnika, ali da kucnen u drvo, so far so good!



    3

    0
  9. Red Bull me najviše iznenadio, nisam očekivao toliko krugova s Hodom. izgleda da su Japanci napravili dobar posao.
    a nisu ni Alfa ni Renault loši, i jedni i drugi preko 100 krugova. bit će zanimljivo ako će takav odnos snaga ostati.
    Force India je sumnjiva, nadam se da će sutra biti bolji.
    a Williams…tuga i žalost kako je nisko pala nekad slavna momčad…



    1

    1
  10. Mislim da ćemo imati troboj ove godine za naslov, RB će biti brz sa Hondinim motorom.


    0

    0
  11. Zanima me koja je najviša rezolucija koju nudi F1 TV? Danas sam pogledao par minuta trening i učinilo mi se da rezolucija nije ništa bolja od one kakve susrećemo na kvalitetnijim streamovima. Da li će biti bolje kada počne prvenstvo? Full HD? Ima li neko informacije o rezoluciji F1 TV?


    0

    0
  12. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Raduje me mclaren ovako visoko.


    0

    0
  13. Nigel Mansell
    dusko Prikaži

    Ova vremena nisu nikakvo mjerilo naravno… jer će prava vremena biti još 1-2 sekunde brže. To je lijepo jer će bolidi biti minimalno na prošlogodišnjim brzinama.
    Dodatno, većina ekipa sada ima dobre motore, što mnogih godina nije bio slučaj. Sada nominalno imamaju svi zadnje specifikacije motora (ajmo bit realni, pa možda nisu baš svi isti, jer se kod originalnih proizvođača još neke stvari u razvoju mogu malo pomjeriti dalje), ali … dodatno i Honda više nije na početku razvoja i sad oni imaju motor bar tu negdje oko Renaulta. U svakom slučaju, bar što se tiče motora nije bilo nekih promjena u pravilima pa bi pouzdanost svima trebala biti bolja (bar što se tiče motora).
    Zanimljivo će biti vidjeti RB i Hondu koliko su napredovali. Dodatno, isto će biti zanimljivo vidjeti McLaren jer bi sada po svojim resursima i znanju trebali napraviti korak naprijed. Isto vrijedi i za Renault pa i Alfu.

    Nekako ne sumnjam da će Ferrari i Mercedes ostati malo iznad, a ne bi me iznenadilo da i RB zadrži prednost pred ostalima te na stazama koje im odgovaraju budu i ispred F i M…

    Ono što očekujem je jako zanimljiva borba (čak bih rekao i nikad zabilježena iza vodećih momčadi. Jedino me strah da Williams zbog ograničenih sredstava ne bude truba… ali imat će bar konkurentni motor…

    Ja nisam klasični F1 navijač… jer nemam neke zabetonirane ljubavi prema određenoj ekipi (više prema vozačima koji su mi draži od drugih), tako da očekujem dobru sezonu.
    Moji ljubimci kroz povijest su bili Reutemann, Giles V, Mansell, Senna, Hakkinen i Kimi… bilo je tu još ljubimaca… a nekako me nikad nisu privlačili oni koji su možda bili i bolji vozači… jbg… ali to što sam volio ove, ne znači da ne mislim da su Lauda, Prost, Piquet, Schumaher, Alonso ili Hamilton i Vettel strašno dobri, možda i bolji vozači…
    Ni u nogometu nikad ne mogu navijati za Barcelonu, Real ili Bayern… šta da radim… samo Rijeka :)
    I ove godine… ajmo kimi, ajmo alfa… ali želim i svim ostalim dobru sezonu pa da borba bude bolja. Radije bi da svi budu dobri pa mi kimi završi deseti, nego da svi odustanu pa on završi peti…

    Hoću reći, uživajmo, ne svađajmo se (iako ponekad malo podbadanja dobro dođe)…



    3

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni