Izdvojeno

Rosberg postavio najbrže vrijeme na posljednjem danu sezonskih testiranja

Piše: Marko Rakić

Prije 7 godina, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Rosberg

Sezonska testiranja su današnjim danom završila, a najbolje vrijeme je zabilježio Nico Rosberg u Mercedesu. Ovaj dvodnevni test je zadnji unutar sezonski te će prvi poslije njega biti onaj u Abu Dhabiju nakon kraja sezone. Na drugom mjestu je završio Esteban Gutierrez u Ferrariju, dok je treće mjesto zauzeo Valtteri Bottas, jedini vozač koji danas nije odvozio više od 100 krugova.

Danas se na stazi našlo 5 aktivnih vozača, dok su preostala četvorica bila test/rezervni/razvojni vozači. Problema gotovo da i nije bilo, a jedinu crvenu zastavu je uzrokovao Daniel Ricciardo pri kraju testa. Naime, njegov RB11 se zaustavio na ulasku u boks zbog problema s kočnicama, koje su Red Bullovi mehaničari brzo otklonili. Pascal Wehrlein je ponovno testirao dva bolida kroz dva dana. Danas je, nakon Mercedesa W06, na red došao novi Force Indijin bolid, VJM08, ali b specifikacija s dosta preinaka.

Vozač s najviše krugova je danas bio Marco Wittmann u Toro Rossu, koji je aktualni prvak u DTM prvenstvu. Nijemac je danas odvozio čak 158 krugova, preračunato u kilometre to iznosi 685. McLaren i Fernando Alonso odradili su vrlo dobar posao danas. Nakon sudara u utrci, mnogo je novih dijelova bilo oštećeno, no u Wokingu su sve uspjeli pripremiti i poslati za jutarnji test. Iz McLarena su rekli kako su prilično zadovoljni sa današnja 103 kruga i mnogo podataka koje su skupili.

1. Nico Rosberg Mercedes 1m09.113s 117
2. Esteban Gutierrez Ferrari 0.818s 110
3. Valtteri Bottas Williams/Mercedes 0.916s 79
4. Marco Wittmann Toro Rosso/Renault 0.990s 158
5. Pascal Wehrlein Force India/Mercedes 1.140s 132
6. Jolyon Palmer Lotus/Mercedes 1.260s 110
7. Fernando Alonso McLaren/Honda 1.605s 104
8. Daniel Ricciardo Red Bull/Renault 1.644s 116
9. Felipe Nasr Sauber/Ferrari 1.809s 138

Komentiraj

3 komentara

  1. Dobro – ista meta, isto rastojanje..
    Ferrari malo slabiji u odnosu na prateći i vodeći tim, ali sa rezervnim vozačem..
    McLaren, Alonso preko 100 krugova i ispred Riccia, mogu biti zadovoljni, iako vremena nisu reprezentativna, sama kilometraža ohrabruje – ako nisu prigušili motor malo, valjda nisu, vidjet će se u Silverstoneu..
    FI sa mladim, ali talentiranim, i sad već pomalo i uigranim mladim vozačem ne puno iza Williamsa, i ispred Lotusa sa sličnim “kalibrom” za volanom..
    Mladi BMW-ov prvak u TR jako ugodno iznenađenje, sigurno nije loš, ali očito i auto leži bolje od “big brothera”..
    Podvuć crtu i reć ništa spektakularno, ali većina stvari prema očekivanom i umjereno optimistično, sa naglaskom da je samo test, svako veće veselje ubija ogromna prednost mercedesa koji nema namjeru opustiti se ni za momenat! možda i bolje nego lažna nada, prije će se pravila mijenjati, i eto našli smo opet nešto pozitivno :D


    0

    0
  2. Mclaren
    raca Prikaži

    što se McLarena tiče, izgleda puno bolje. Međutim, mene pere ona stara: “koga zmija upikne, i od guštera bježi”


    0

    0
  3. ma u pravu sam tu nije bilo 70 posto pravih vozačkih praentcejja nego sve na ravnini gdje je kers, bolidi skližu, pokretna krila i eto lakše se pretjeće to je dobro a kad je prelagano onda je to ko u playstationu, elektronika je u f1 od 1993 ,zato se u americi srugaju f1 to nikad u americi neće bit popularno , nascar , i ostale utrke njih zanima, f1 mora vratiti bar 60 posto onog što je automobilizam,a ne elektrizam zato mogu onda staviti bolide na struju , ne znam zato sam ipak sumnjičav bilo je u kini dobra utrka ali bilo je i smješnjih prejecanja koji se nisu mogli branit nikako.. i to je kers dodatno ubrzanje bolida to treba ukinuti,


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni