F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Novi Ferrarijev bolid sadrži „ekstremna“ rješenja

Luka Jurić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Čelna osoba Ferrarijeve F1 momčadi Mattia Binotto je rekao kako je momčad pokušala biti što „ekstremnija“ s novim SF90 Formula 1 bolidom.

Iako je bolid momčadi iz Maranella za 2019. godinu evolucija prošlogodišnjeg SF71H, Binotto tvrdi kako se puno radilo na agresivnim dizajnerskim konceptima. Tako Binotto navodi ekstremno uzak usisnik te čvrst paket oko stražnjeg dijela bolida, čemu je uvelike pomogao Ferrarijev plan s jedinstvenim dvostrukim ispušnim sustavom.

„Imali smo dobre uspjehe u 2018. te je ovaj bolid razvoj prošlogodišnjeg. Ne radi se o revoluciji. Jednostavno smo pokušali pogurati granicu što je više moguće i biti ekstremni koliko smo mogli biti.

Nekoliko promjena su poprilično jednostavne poput prednjeg krila koje je promijenjeno radi tehničkih regulacija koje su se promijenile u odnosu na prošlu sezonu. Ali ako pogledate sve detalje, definitivno smo pokušali biti što inovativniji. Usisnik je jako uzak. A ako pogledate na stražnji dio bolida, također je jako tanak, što je moguće zahvaljujući cjelokupnom poslu obavljenom na dijelu bolida koji ne vidite, u smislu instalacija motora i paketa energetske instalacije. Puno je truda uloženo u ovaj bolid i smatram da je krajnji oblik rezultat svog tog truda te se nama sviđa.“

– Mattia Binotto

Binotto je preuzeo momčad od Maurizija Arrivabenea tijekom zime te Ferrarijevi šefovi vjeruju kako je on pravi čovjek da dovede momčad do prve titule od 2008. godine kad je Ferrari osvojio naslov konstruktora.

„Započinjemo novo uzbudljivo poglavlje u našoj povijesti, s Mattiom Binottom na čelu F1 momčadi. Mattia je u momčadi otprilike četvrtinu stoljeća. Njegova odlična karijera u tom periodu je očiti pokazatelj njegovih mogućnosti i vještina vođenja. Zna svaki dio momčadi te zna kako Scuderia funkcionira. On je uvelike timski igrač, talentiran te odlučan da napravi razliku na svim razinama u momčadi. Uvjeren sam da će on voditi Scuderiju u još veće visine.“

– Louis Camilleri, Ferrari CEO

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Luka Jurić
Pulsmedia autor
150 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

8 komentara

  1. Kako sam i u proslom clanku napisao taj detalj oko ispusnog sustava mi je upao u oko odmah….vjerovatno su dobili nesto prostora da se to jos uze zapakira ispod poklopca ali mislim da to nije sve (bar se nadam)



    5

    1
  2. Meni izgleda nekako siromasno i nedovrseno, nadam se da sam u krivu i da ce u Australiji biti konkurent za pol i pobjedu.



    1

    1
  3. gledan ga cili dan…mislin na bolid.
    uvjerenja san da su ga “golog” prezentirali.
    očekujen puno više po pitanju vizualnih nadogradnji.



    1

    1
  4. Nigel Mansell dusko Prikaži

    Stvarno je pitanje jesu li svi baš pokazali sve…

    Meni je i dalje sumnjiva Alfa… da li ja krivo gledam, ali kod njih osim spornog prednjeg krila koje nije sigurno prava verzija upada u oko da praktički nemaju shark fin… i izgleda mi pokrov motora čudno širok u gornjem dijelu…
    a možda je do mojeg oka… (nisam baš sokol po pitanju vida) :)


    0

    0
  5. Nadam se da ta extremna rijesenja nece narusiti pouzdanost koja je lani bila bolja nego Mercedesova. I nadam se da ce ovaj put borba biti do kraja za oba naslova. Meni od svih bolida je najlijepsa Alfa no taj izgled ce biti promjenjen kao i kod Red Bulla no to ionako nije najbitnija stvar u F1. Samo neka budu brzi i da nema nikoga to ce pobjedivat ko na traci. Moje zelje su da Bottas zapapri Lewisu koliko to on moze, isto tako Leclerc Vettelu. A volio bi vidjeti i Hondin motor da napokon ulovi barem poneku pobjedu ove godine.


    0

    0