F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Wehrlein najbrži prvog dana testiranja u Austriji

David Vidović

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Williams

Rezervni vozač MercedesaPascal Wehrlein, postavio je najbrže vrijeme prvog dana sezonskog testa u Austriji. Kiša je spriječila momčadi da rano počnu s programom testiranja, te prijepodneva gotovo nitko nije niti pokušavao izaći na stazu. Jaka kiša je stvorila potoke na stazi, pa je crvena zastava bila “online” gotovo dva sata. Momčadi su se međusobno dogovorile da produže testiranja za dva sata, što i nije urodilo nekim plodom, s obzirom da je zadnjih sat i pol padala kiša. Do tog trenutka, Wehrlein je postavio najbrže vrijeme na super mekanima gumama. Esteban Ocon, koji se trenutno natječe u GP3 seriji, za volanom nove B-specifikacije bolida Force Indije, postavio je drugo vrijeme, a treći je bio Max Verstappen, koji je proveo dugo vremena s najbržim vremenom na kišnim gumama, ali to je vrijeme lako popravljeno na gumama za suho.
Verstappen je ujedno odvozio i najveći broj krugova, ukupno 97, a najbliži mu je bio Pierre Gasly u Red Bullu, s odveženih 80 krugova.

Još jedan GP3 vozač, Antonio Fuoco, imao je jako produktivan test do trenutka kada je izletio sa staze. Talijan je netom prije izlijetanja u prvom zavoju postavio najbrže vrijeme dana. Zbog udarca u ogradu, nije mogao nastaviti nastup jer je prednja desna osovina bila vidno oštećena.

Maštu svih fanova Formule 1 na kratko je zagolicao Williams, dodatnim krilcima ispred stražnjih kotača. Iako se činilo kao da je Williams pronašao rupu u pravilima, ubrzo je potvrđeno da aerodinamički dodatak koji bi mogao stvoriti veliku prednost ne podlaže pravilniku FIA-e, te je Williams ostatak dana proveo testirajući bez njega.

1 Pascal Wehrlein Mercedes 1m11.005s 67
2 Esteban Ocon Force India/Mercedes 1m11.192s 76
3 Max Verstappen Toro Rosso/Renault 1m11.328s 97
4 Antonio Fuoco Ferrari 1m11.331s 71
5 Romain Grosjean Lotus/Mercedes 1m11.509s 45
6 Pierre Gasly Red Bull/Renault 1m11.757s 80
7 Raffaele Marciello Sauber/Ferrari 1m11.826s 53
8 Stoffel Vandoorne McLaren/Honda 1m12.530s 76
9 Susie Wolff Williams/Mercedes 1m13.248s 39

 

 

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

David Vidović
Pulsmedia autor
320 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

3 komentara

  1. O švašta lijepo i zanimljivo .D
    Baš sam mislio ovih dana kako je FI nemarna, jer je novi bolid trebao voziti već na ovoj trci, tj i ranije pa je pomaknut za Austriju, pa onda za Englesku – i to mi je bilo totalno glupo, što nisu požurili malo da ga imaju na testu – ali evo nisu baš toliko blesavi, i vjerojatno se radilo punom parom, ali je novi auto tu, i moći će ga istestirati solidno, pa na Silverstone doći spremni i pridružiti se u punoj snazi ekipi u sredini – odlično! :thumbs:
    A ovo što je Williams složio je predobro – i predobro da im prođe, jer netreba biti previše pametan i školovan da se zaključi da je ovo nekakav difuzorčić – usmjernik, lijepo oblikovan da usmjerava struju zraka koja inače ide kroz stražnji ovjes i kovitla se u njemu te stvara otpor, taman toliko prema gore da zaobiđe te komponente, odnosno premosti ih sa većinom zraka koji prođe i koji biva pod većim tlakom usmjeren u prostor između sidepoda i gornjed dijela kotača, ostavljajući između komponenti ovjesa područje pod nižim tlakom, i to prilično u odnosu na spomenuti dio, čime se otklanjaju i turbulencije i drag od ovjesa, dodatni pritisak na podnicu i time na stražnju osovinu je samo bonus – jako mudro i jako jednostavno, mislim da je to bilo više u svrhu pokazivanja da i oni imaju pametnih glavica, nego realan smjer razvoja, jer se tog vjerojatno netko već davno dosjetio, ali ima razloga zašto nitko nije tako nešto i postavio, jer ima formula gdje je aerodinamika ispred i oko kotača dosta obrađena – pa pretpostavljam da bi i ovdje to uradili da je dopušteno, svejedno je lijepo vidjeti da se razmišlja na taj način i pokušava sve moguće i nemoguće, uostalom vrijedilo je probati, pa ako prođe..
    (ove opservacije sam donio na temelju ove slike tu, kasno je da sada tražim po netu razne projekcije, dali je taj dodatak možda ispred same gume, a ne ispred ovjesa nemogu biti siguran iz ovog kuta, ovo što sam napisao mi je puno puno logičnije, ali stavljam ogradu)
    Msm da bi u tom slučaju 4 “tvornička” tima to imala do Silverstona sigurno, jer nije velik dio za napraviti simulacije (bar osnovne, za prvu verziju, jer tu se otvara puno prostora), a još manje bi trebalo da se ispeče u autoklavu. – zapravo kada razmislim, prilično mi logično izgleda da je ideja iz Mercedesa proslijeđena u Williams, jer je veća šansa da to kod njih prođe nego kod vodeće ekipe, ali to je teorija – nikako netreba podcijeniti niti Williams u tom dijelu, mnogo su puta pametnim rješenjima nadoknađivali manji budžet – u svakom slučaju – sjajno! :thumbs:
    Ostaje još vidjeti sutrašnje novosti – što nam McLaren sprema, sudar ih je natjerao u 3. smjenu ovih dana, ali ne sumnjam da rade punom parom da na bilo koji način podignu performanse, i vjerujem da je osim nosa i od njih za očekivati različite nadogradnje za testove, a prije domaće utrke, ako uzmemo u obzir najave da su otkrili točne smjerove daljnjeg razvoja, nebi iznenadilo vidjeti i neki nov i originalan dizajn iz njihove radionice. :D


    0

    0
    • Kolega, lijepo i široko si sve opisao. Ali ajmo se kladit, da će na sljedečoj utrci slika opet biti približno ista. “Hammy” i “Britney” ispred svih pa “New German in Cavallino Rampante” ili “Old Brasil Boy” i “New Flying Finn” u legendi Williamsu pa “Red Null Boys” i “Grozni” te “Viva Venezuela”, sa primjesima “Old Flying Finn-a”, “Mad Max Teenager-a” “Matador jr-a” i “Indijske snage”. Što se tiće Force Indie. Oni su mi super iako mi je ova “kolor kombinacija” poprilično bez veze. Livreje iz prošlih godina su mi bile puno ljepše. Force India ide uvijek na neku sigurnu kartu. Zato i nema vrhunskih rezultata. Tek dva postolja u svim tim godinama. Ako bi upotrjebili malo agresivniju taktiku onda bi i toga bilo. No problem je u tome što Mallya uprkos bogatstvu kojeg ima ne baca baš neku silnu lovu u momčad. Pa onda dolazi do rezultata kakvi obično jesu. Mislim čak da može biti zahvalan i samom Krišni što ima dečke poput Pereza i “Hulka” te grupu tehničara u svojoj ekipi. koji mu rade čuda. Sa pristupom kakvog ima u stvari ponavlja priču koju več skoro 20 godina prića Sauber. “Malo, da osvojimo po koji rezultat, pa onda mirna Bosna”. A što se McLarena tiče tu sam ja mišljenja “Piši kući 2015. propalo je.” Več sam prije početka sezone govorio, da nema šanse da se odmah ponovi 88′-91′ no da će biti toliko loši…to Boga mi nisam ni u snu mislio. Ipak…ako malo razmislim. Honda-Button-Barrichello 2007-2008… Uopče sam mišljenja da u ovo novo doba ograničavanja testiranja niti ne možemo očekivati neke promjene kroz godinu. Tko je pogodio u “sridu” prije početka godine taj je glavni cijele sezone, tko je “fulao” taj može samo još da kruži ko satelit.


      0

      0
      • A sve si rekao kako je, i svidio mi se poetski uvod o stanje u poretku i formi vozača i timova – svaka čast :D
        Što se tiče FI, slažem se, koliko para toliko muzike, ali prelazak na novi tunel je nada za bolji dizajn, i duži period, razlog toga je ipak malo besparice na računu, pa to poziva na ručnu u predviđanjima – ali treba se nadati najboljem, da bi utrkivanje bilo bolje i napetije, a nama sve to malo zanimljivije – vidjet ćemo, nada uvijek umire posljednja.
        Naravno ne očekujem ni ja nikakva čuda, samo sam se malo poveselio nečemu zanimljivom u ovoj formuli koju si opisao, nije to ni blijeda slika razvoja u doba kad je testiranje bilo slobodno, kao i pravila – čvrsti okvir i kontrola i unutrašnja sloboda.
        Pogledaj WEC, koje razlike u pogonima, a sve štima – sve se preračuna, a voze žešće od formule trenutno, opet zbog boljih pravila, jer protok nije ograničen po satu, već po krugu, pa su skroz na projektiranom maxu i padaju rekordi.
        O aeru da se ne govori, ili treba dati slobodu, da se “konstruktorski” natječu, ili treba standardizirati pa tako izjednačiti ekipe (to je lošija šema), ali ovo – ni lijevo, ni desno, već pravo u grabu!
        a nagodinu – ponovi radnju! :bonk:


        0

        0