Izdvojeno

Arrivabene: Dosta je lažnog optimizma

Piše: David Vidović

Prije 7 godina, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Maurizio Arrivabene, Toto Wolff

Šef Ferrarija, Maurizio Arrivabene, poručio je svojoj momčadi i javnosti da više neće biti lažnog optimizma na trkaćim vikendima prije utrke. Nakon što je Ferrari još jednom u utrci ‘izgubio’ tempo kakav je pokazivao petkom u simulaciji utrke, čini se da Arrivabene lagano gubi živce, te je inzistirao da se Ferrarijev program tijekom GP vikenda mora promijeniti.
Maurizio misli da bi Ferrari trebao prijeći na Mercedesovu taktiku i petkom voziti s punim rezervoarom goriva, iako će tako izgubiti uvid u pravu brzinu i mogućnosti u utrci. Analizirajući vikend u Austriji, Arrivabene je izjavio da će se dosadašnja taktika petkom mijenjati, jer želi da vidi pravi omjer snage između Ferrarija i Mercedesa.

“Mislim da cijeli naš vikend ovisi od toga koliko Mercedes ima goriva u bolidu, a koliko mi. Nakon Austrije sam rekao inženjerima da od sada želim da naši vozači petkom voze s punim rezervoarima, tako da možemo vidjeti pravi omjer brzine između nas i Mercedesa, a ne onaj lažni.”

Ferrari ove sezone ima jednu pobjedu, onu iz Malezije, i do utrke u Kanadi je konstantno imao jednog vozača na postolju. Zadnje dvije utrke Williams im je ukrao to mjesto, te Ferrari nije imao vozača na postolju još od Monaka. U zadnje dvije utrke vozači Williamsa su osvojili 14 bodova više od Ferrarijevog dvojca, i tako smanjili razliku u konstruktorskom poretku na 63 boda. Iako je prednost još uvijek velika, opreza nikad dosta. Arrivabene je uvjeren da Ferrari može pobijediti Mercedes i ponoviti Vettelov uspjeh iz Sepanga, te da fokus momčadi u potpunosti ostaje na ovoj sezoni.

“Ne želim se ponašati kao moji prethodnici i početi pričati da se naš fokus prebacuje na narednu godinu. Imamo određeni tim koji se bavi bolidom za sljedeću sezonu, ali većina momčadi je još uvijek koncentrirana na ovosezonski bolid. Mi ne putujemo oko svijeta da se samo utrkujemo i odmaramo. Cijelo vrijeme moramo vrijedno raditi i trebamo prije ili kasnije uhvatiti Mercedes. Ne 2020., već ove sezone. Želimo pobijediti na tri utrke, naš cilj ostaje isti, tri pobjede!”

Komentiraj

2 komentara

  1. Pomalo šefe, prvo uvježbajte bokseve ponovo, promjenite proceduru ili matice, nije vam prvi put isti problem uništio trku.
    A to s punim rezervarom, zašto ne, ali zašto ne na jednom autu tako, a na drugom sa polovinom, pa imati više informacija i rezervni plan i rezervu rezerve, neću pametovati, ali nekad je to bilo normalno, kada se točilo gorivo, znali su vremena skoro za svaku litru više ili manje, možda nekoga od stare ekipe pitati za neke stare bilješke, pa vidjeti kako su oni radili i što se tu može izvući, otkrivati karte pred mercom je najmanje pametno.
    valjda je još jedan dan sa skršenim autom malo podigao tlak šefu, ali pomalo, prvo osnove, pa onda finese, fučkaš svu strategiju, ako je u boksu proliješ – neznam, malo mi je pogubljeno izgledao ovaj vikend i on, a onda i cjeli tim, problemi od petka ne prestaju, hm!?


    0

    0
    • Ma Arrivabene govori i ponaša se kao da vodi momćad 25 godina. Najprije je bilo govora o novom pristupu, svježini, super-Vettelu, motiviranom Raikkonenu, o bivšoj garnituri koja je sve uništila itd. Sada kada je očigledno da je Malezija bila jedan dan sunca u sivoj godini, sada on želi kopiju Mercedesa. Ok može. No dragi moj Maurizio kasniš več pola sezone. I još nešto. Nova struktura u Ferrariju mi je poprilično talijanska. To je dobro za nostalgiju. No to može dovesti i do onih “dobrih starih Enzovih dana”, danas je ponedeljak a sutra petak situacija. Imam osječaj da će se prije ili kasnije opet po talijanski “porca madonirat” i da će opet doći do tipičnog Ferrarijevog kaosa.


      0

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni