Izdvojeno

Verstappen odslužio ostatak kazne za incident s Oconom

Piše: Lovro Andraka

Prije 4 godina, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Red Bullov vozač Max Verstappen odslužio je ostatak svoje kazne koju je zaradio nakon incidenta s Estebanom Oconom nakon prošlogodišnje VN Brazila.

Podsjetimo, Ocon se u utrci pokušao vratiti u vodeći krug, no došlo je do kontakta s tad vodećim Verstappenom koji se izvrtio i ostao bez izgledne pobjede. Nizozemac je bio frustriran te je nakon utrke odlučio potražiti Ocona i s njim se fizički obračunati.

Verstappen je nekoliko puta samo odgurnuo Francuza, no FIA je odlučila reagirati i dodijeliti mu kaznu od 2 dana rada za javno dobro..

Jedan dan Verstappen je odradio prošlog mjeseca na utrci Formule E u Marakešu, gdje je surađivao sa sucima utrke od kojih je jedan bio bivši F1 vozač, Vitantonio Liuzzi. Preostali dan kazne odradio je jučer na FIA-inom International Stewards Programmeu u Ženevi.

Riječ je o godišnjem skupu sudaca iz raznih kategorija motorsporta koji se održava od 2017. s ciljem razmjene iskustava. Verstappen je tamo sudjelovao u proučavanju brojnih slučajeva, što uključuje procjene, rasprave i odluke o prikladnim akcijama.

“Mi radimo naš posao na stazi pokušavajući izvući maksimum iz utrke, dok suci jasno rade svoj posao kako bi pronašli najbolji način za donošenje pravedne odluke.”

“Bila je ovo dobra lekcija za mene iz koje sam puno naučio, i dan u Marakešu, u kojem sam stvarno uživao i koji mi je omogućio bolje razumijevanje sudaca, i ovo ovdje – mislim da je dobro sudjelovati u ovom događaju.”

– Max Verstappen

Skup je trajao 3 dana, a u njemu je sudjelovalo preko 200 predstavnika.

Komentiraj

6 komentara

  1. Horner:’Max je prosle godine pokazao koliko je sada zreliji’



    8

    1
  2. Nije uopće loše biti Max Verstappen :chill:



    6

    0
  3. I ja bi takvu kaznu besplatno gradnje E formule i full paddock pass.
    Kazna nema šta za takvu kaznu mi smrtnici bi morali izvaditi 500 tinjak €.
    Nisu ni kazne što su nekad bile.



    4

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni