Jedan je od razloga što Honda ima problema s hvatanjem koraka s Ferrarijem i Mercedesom to što je neodlučna pri iskorištavanju nedefiniranih dijelova, odnosno rupa u pravilniku, kao što je sagorijevanje ulja za dobivanje više snage.
Šef Honde Masashi Yamamoto je za britanski Autosport izjavio kako su svi na početku nove ere pogonskih jedinica bili izuzetno željni iskoristiti sve rupe u pravilniku, pogotovo Ferrari i Mercedes.
„Mi smo došli kasnije, tako da smo bili u zaostatku što se tiče znanja i razumijevanja.“
„Honda razmišlja o tome kako se želi riješiti svih rupa. Želimo da takva praksa prestane i nadamo se da više neće biti nedefiniranih dijelova u pravilima.“
– Masashi Yamamoto
FIA je radila na ograničenju količine goriva koju momčadi smiju upotrijebiti, a daljnja ograničenja su uvedena za 2019., uključujući i pravilo koje propisuje da ekipe moraju imati prazne pomoćne spremnike ulja tijekom kvalifikacija.
Yamamoto razumije da će uvijek biti takvih rupa jer, iako su „ljudi koji pišu pravila stručnjaci“, ne znaju sve detalje i ne raspolažu znanjem koje imaju dizajneri.
„Tako da ne možemo pomoći da nedefiniranih područja više ne bude. Međutim, što se tiče F1, znamo da ima mnogo stručnjaka u FIA-i i smatramo da mogu napisati bolja pravila koja nemaju rupe.“
„Mogli bi to napraviti bolje nego sada. Proces sagorijevanja ulja ili neka druga područja na kojima proizvođači motora testiraju granice, obično pomažu da se dosegnu vrhunske performanse.“
– Masashi Yamamoto
Budući da je Honda napravila temeljne pogreške u razvoju kada se vratila u F1, takve rupe nisu uzroci tih početnih problema, nego ih stvaraju sada.
Jedan je od razloga što je Honda napredovala u 2018. i to što je zaposlila Toyoharua Tanabea kao tehničkog direktora i Yasuakija Asakija kao voditelja istraživačkog i razvojnog centra.
„Odabrali smo odlične ljude iz područja trkačkog razvoja te ih doveli u F1 ekipu, a i naša tvornica je sazrela i postala kvalitetnija, to je razlog našeg napretka.“
„Najvažnije od svega je bilo, dakako, učiti na proteklim godinama. Imali smo toliko pokušaja i toliko smo puta pogriješili, ali smo iz toga i učili. U svemu tome možemo naći neke napretke te ih povezati s 2019.“
– Masashi Yamamoto
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako žele biti dobri, moraju se skompati sa nekim od starijih sudionika, sigurno se zbog njih ne će mijenjati pravila, ako žele sve servirano na tanjuru promašili su sport. F1 je mjesto gdje se stječu znanja, a ne gdje se dolazi sa znanjem, za 10 godina će biti jednaki kao i ostali, ako ne mogu biti strpljivi, ne će uspjeti…naslovi se ne osvajaju preko noći
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes je prvi u turbo eri iskoristio ulje kao gorivo i dobio dodatnu prednost u kvalifikacijama, kad im je Ferrari istim trikom doskočio onda su u FIA-i postrožili količinu sagorenog ulja pa zakočili obje ekipe u toj raboti. Mislim da su predugo Mercedesu dopuštali ples po rubu pravila, ali opet na kraju ništa novo jer od kad postoji F1 postoji dobivanje prednosti na račun rupa u pravilniku, tko je vještiji muljator bolje prođe nažalost :-\
20
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odličan komentar!
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Danas je Toro Roso upalio motor !
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sumnjiv mi je prijevod sagorijevanje goriva. Bit će da se radi o mazivu. .
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ulje bi trebalo biti na nekim mjestima, ispravit ću!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da su i pomoćni spremnici ulja a ne goriva
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Već kreću izgovori.
1
4