Haasov glavni sponzor: Pobjeđivat ćemo Red Bull u puno utrka

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 5 godina 2 min 22 komentara

Direktor Rich Energyja, William Storey, koji je od ove sezone glavni sponzor ekipe Haas smatra da će pobjeđivati Red Bull “na puno utrka ove sezone”.

Rich Energy je na društvenim mrežama već neko vrijeme aktivan oko uspoređivanja s Red Bullom, obzirom da i jedni i drugi imaju piće kao primarni proizvod, a sad će snage moći omjeriti i na stazi.

“Vjerujemo da ćemo puno puta ove sezone pobijediti Red Bull. Red Bull je potrošio 250 milijuna funti na Formulu 1 prošle godine, a zajedno s Toro Rossom iznos raste do oko 400 milijuna. Na kraju – mi ćemo imati ljepši bolid.”

“Mislim da smo mi više kul i ako ih pobijedimo na stazi, za što imamo velike šanse, to će za nas biti briljantno ostvarenje.”

Storey je ispričao nešto više o svojoj firmi koja je dugo bila predmet izrugivanja na društvenim mrežama, obzirom da su rijetki oni koji su ikad naišli na njihov proizvod. Štoviše, u Amazon online trgovini je pronađena informacija da je njihov proizvod prodan nekoliko puta i pritom je zaradio nekoliko desetaka dolara.

“Ja sam osoba koja se bavi poduzetnicima, a ne papirologijom. Imamo kapital tri ili četiri vrlo velika poduzetnika, a oni su privatnici koji su uložili novac u ovaj posao.”

“David Sullivan [suvlasnik West Ham nogometnog kluba] je jedan od njih. On je netko tko ne dobiva dovoljno hvale jer se morate sjetiti da je krenuo od nule!”

– William Storey

Odgovor

22 komentara

  1. Brazil
    Anonimus4138 Prikaži

    Ne bi tebi palo napamet radit energetsko pice da nije bilo Red Bulla!!!



    2
    -3

    5
  2. Mclaren
    LH44 Donator Prikaži

    hahah nije ni počelo, a već bi da obilaze Red Bullove :D
    sukob limenki :rofl:



    27
    26

    1
  3. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Zasto davate tolke milione da budete sponzor ako nemate veze kako F1 funkcionira i sto je to uvatit sekundu brze od sebe preko noci



    6
    6

    0
  4. Kimi Raikkonen
    Bwoah Prikaži

    Očito da William i nije neki F1 znalac, ali zato ima bujnu maštu.



    7
    7

    0
  5. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Prvi put čuo za F1 kad su ga uputili na sponzorstvo. Ili to, ili je komedijaš.



    1
    1

    0
  6. Felipe Massa
    Braziliscanec Masa Prikaži

    Ja bih rado kušao taj Rich Energy. Ne znam kakav je okus, ali miris ima po pranju novca.



    6
    6

    0
  7. Dietrich Mateschitz
    Ante Vetma glavni urednik Prikaži

    Ovaj Storey zvuči kao hrvatski poduzetnik :) Ambiciozan, perspektivan – a prije godinu/dvije sam naišao na podatak da njegova firma na računu ima 500 funti. Ne tisuća ni milijuna nego baš 500. Postavlja se pitanje – na koju foru je skupio lovu i što će se dogoditi kad se investitori razbježe, odnosno, kad metaforički balon pukne?



    9
    9

    0
  8. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Treba ga shvatiti, čovjek samo skreće pažnju na sebe. Haas nije loša ekipa, naravno ni RBR nije ekipa za usporedjivati se, ali trenutačno su na Hondi, koja je još tabu tema!? Sad ukoliko Haas bude preticao RB na stazi, ovaj će da svrsava :), a i prodaja će da bude lovely jubbly…



    10
    10

    0
  9. Mick Schumacher
    tifosoante novinar Prikaži

    Bome, bome, cini se da stavljaju jos nesto uz kofein u Rich Energy pica jer ne mozes svjestan pricat ove price.



    4
    4

    0
  10. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Hahahaha….. kako je lik proziran.
    Mi ovdje znamo više o F1 od njega….. tj. tko god prati F1 svega nekoliko godina je upućeniji u naš sport.

    On će preko noći tući Red Bull!?
    Svakako da želimo bitke Haas-a i RB,….. ali priča mu je,…. puna mašte, želje za mlaćenjem novca i slično…..

    Gdje nalaze ovakve likove?

    :facepalm:



    1
    1

    0
  11. Ferrari
    VettelFerrari Prikaži

    Svake godine ista priča…


    0
    0

    0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.