Izdvojeno

Horner: Brawn može spasiti Formulu 1

Piše: David Vidović

Prije 7 godina, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Ross-Brawn

Dugogodišnji šef Red Bulla, Christian Horner, smatra da samo nezavisna osoba može spasiti Formulu 1 te predlaže da Ross Brawn piše nova pravila u F1.
Vikend u Austriji je prošao jako burno za Red Bull. Nakon loše utrke pred domaćim navijačima, u kojoj je Daniel Ricciardo uspio osvojiti samo jedan bod, po paddocku se širila priča o mogućoj suradnji između Red Bulla i Ferrarija. Šef momčadi Christian Horner dodatno je uzburkao javnost izjaviom da bi pravila u F1 trebala pisati potpuno nezavisna osoba, i predložio Rossa Brawna za tu ulogu. Horner je također nazvao trenutnu stratešku grupu prilično nesposobnom, i pozvao na njeno ukidanje.

“Trenutna strateška grupa je poprilično nesposobna. Ja cijelo vrijeme govorim da Formula 1 treba nosioca marketinških prava i upravljačko tijelo koji će pisati pravila, i jasno predstaviti momčadima što žele da F1 postigne i kakva su pravila. Možda trebamo nekoga nezavisnog, nekoga tko trenutno nije upleten u sport, nekoga poput Rossa Brawna. On razumije sport, razumije se u biznis, i zna kako trebaju izgledati specifikacije i pravila za bolide.”

Formula 1 se u Austriji susrela s novim kritikama zbog čudno kaznenog sustava, nakon što su oba McLarena dobila kaznu od 25 pozicija na startu, iako se na gridu nalazi 20 bolida. Horner kaže kako je strateška grupa kriva za novonastalu situaciju.

“Rezultati sastanaka strateške grupe su ove komplicirane kazne, a rezultati tehničke grupe su trenutna pravila za motore. Mislim da sve te grupe treba ukinuti, doći do zaključka kakav završni proizvod želimo i prezentirati ga momčadima.”

Hornera je podržao i zamjenik šefa Force Indije, Bob Fernley, koji je za Sky Sports izjavio da se određene akcije moraju poduzeti.

“Takvo mišljenje treba biti podržano. Mislim da se nešto definitivno mora poduzeti, ali uz svo dužno poštovanje, imamo FIA-u da to uradi. Oni bi trebali snositi odgovornost.”

Šefica Saubera, Monisha Kaltenborn, podržala je Hornerovo mišljenje, ali i rekla da njihovo kukanje nije fer.

“Samostalni timovi govore slične stvari već dugo vremena. Kada god imate dominantan tim, oni će napraviti sve da ojačaju svoju poziciju. Oni (Red Bull) su također dio problema i snose određenu odgovornost za neka pravila, jer su prije nekoliko godina ta ista pravila mogla biti ukinuta ili prihvaćena jer su oni bili protiv njih. Nije fer sada govoriti da trebamo dovesti nekoga novog samo zato što im trenutna situacija ne odgovara.”

Komentiraj

4 komentara

  1. Charles Leclerc
    reso20 Donator Prikaži

    A kada ste vi imali 4 godine monopol onda se šutilo…


    0

    0
    • OMG! Haha! :D
      Ne nikada ni jednu sezonu im nisu mijenjali aero pravila da ih skinu, ne čak ni jadni renault nisu uštrojili nakon prve ili druge titule, nebitno, nisu to radili ni ferrariu u šumijevoj eri, na sve moguće načine! :zubo:
      Ali reći da su RB-i imali monopol -HAHA! – uvijek je bilo auta bržih u jednom krugu i s večom max. brzinom zbog jačeg motora, prvo McL, pa AMG, ni SF nije bio daleko nekih sezona., i u samoj trci..
      Imao je RB ekstra tim, vozača i hrpu para, i hrpu klipova pod kotače svake godine, kao i ferrari u svojoj eri kako rekoh, i Vettel se dvije od četiri sezone u zadnjoj utrci izborio za titulu, ne protiv timskog kolege, već protiv suparnika potpunih, a znalo je biti i po 4 vozača u igri do pred kraj prvenstva.
      Ovo što ima merc je dominacija koju je imao Williams sa aktivnim ovjesom, ili sa TC-om, ili Brown sa duplim difuzorom – samo se tada poštivalo pravilo da tim koji donese tehnologiju koja je premočna nad drugima ima pravo na nju te godine, ali se slijedeće banira, dok merc ima to u motoru koji je kao po specu od FIE, a svi znaju za igru sa natječajem, no bez obzira na to ne sporim da je Hamilton jedan od tri najbolja vozača na gridu, jedan od tri koja će ako imaju sa čime uvijek isporučiti, tri dokazana prvaka, ima i mlađih momaka, ali se trebaju potvrditi, ima i starijih prvaka, ali su već u godinama, i svi oni zaslužuju poštovanje i svi bi vjerojatno napravili isto da su u mercu, jer to je monopol i po definiciji iz ekonomije i po premoći na stazi.
      Uglavnom – fulao si spiku ili nisi baš pratio formulu, ili si samo neobjektivan – više od nas drugih..


      0

      0
      • poanta je da su monopol nekog tima i dominacija nekog tima potpuno različite stvari, različita ostvarenja, iako se oba broje titulama, ne dolazi se do njih baš istim putem, jedan je malo direktniji.. :zubo:


        0

        0
  2. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Horner je licemjer.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni