F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Horner: Brawn može spasiti Formulu 1

David Vidović

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Ross-Brawn

Dugogodišnji šef Red Bulla, Christian Horner, smatra da samo nezavisna osoba može spasiti Formulu 1 te predlaže da Ross Brawn piše nova pravila u F1.
Vikend u Austriji je prošao jako burno za Red Bull. Nakon loše utrke pred domaćim navijačima, u kojoj je Daniel Ricciardo uspio osvojiti samo jedan bod, po paddocku se širila priča o mogućoj suradnji između Red Bulla i Ferrarija. Šef momčadi Christian Horner dodatno je uzburkao javnost izjaviom da bi pravila u F1 trebala pisati potpuno nezavisna osoba, i predložio Rossa Brawna za tu ulogu. Horner je također nazvao trenutnu stratešku grupu prilično nesposobnom, i pozvao na njeno ukidanje.

“Trenutna strateška grupa je poprilično nesposobna. Ja cijelo vrijeme govorim da Formula 1 treba nosioca marketinških prava i upravljačko tijelo koji će pisati pravila, i jasno predstaviti momčadima što žele da F1 postigne i kakva su pravila. Možda trebamo nekoga nezavisnog, nekoga tko trenutno nije upleten u sport, nekoga poput Rossa Brawna. On razumije sport, razumije se u biznis, i zna kako trebaju izgledati specifikacije i pravila za bolide.”

Formula 1 se u Austriji susrela s novim kritikama zbog čudno kaznenog sustava, nakon što su oba McLarena dobila kaznu od 25 pozicija na startu, iako se na gridu nalazi 20 bolida. Horner kaže kako je strateška grupa kriva za novonastalu situaciju.

“Rezultati sastanaka strateške grupe su ove komplicirane kazne, a rezultati tehničke grupe su trenutna pravila za motore. Mislim da sve te grupe treba ukinuti, doći do zaključka kakav završni proizvod želimo i prezentirati ga momčadima.”

Hornera je podržao i zamjenik šefa Force Indije, Bob Fernley, koji je za Sky Sports izjavio da se određene akcije moraju poduzeti.

“Takvo mišljenje treba biti podržano. Mislim da se nešto definitivno mora poduzeti, ali uz svo dužno poštovanje, imamo FIA-u da to uradi. Oni bi trebali snositi odgovornost.”

Šefica Saubera, Monisha Kaltenborn, podržala je Hornerovo mišljenje, ali i rekla da njihovo kukanje nije fer.

“Samostalni timovi govore slične stvari već dugo vremena. Kada god imate dominantan tim, oni će napraviti sve da ojačaju svoju poziciju. Oni (Red Bull) su također dio problema i snose određenu odgovornost za neka pravila, jer su prije nekoliko godina ta ista pravila mogla biti ukinuta ili prihvaćena jer su oni bili protiv njih. Nije fer sada govoriti da trebamo dovesti nekoga novog samo zato što im trenutna situacija ne odgovara.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

David Vidović
Pulsmedia autor
320 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

4 komentara

  1. Charles Leclerc reso20 Donator Prikaži

    A kada ste vi imali 4 godine monopol onda se šutilo…


    0

    0
    • OMG! Haha! :D
      Ne nikada ni jednu sezonu im nisu mijenjali aero pravila da ih skinu, ne čak ni jadni renault nisu uštrojili nakon prve ili druge titule, nebitno, nisu to radili ni ferrariu u šumijevoj eri, na sve moguće načine! :zubo:
      Ali reći da su RB-i imali monopol -HAHA! – uvijek je bilo auta bržih u jednom krugu i s večom max. brzinom zbog jačeg motora, prvo McL, pa AMG, ni SF nije bio daleko nekih sezona., i u samoj trci..
      Imao je RB ekstra tim, vozača i hrpu para, i hrpu klipova pod kotače svake godine, kao i ferrari u svojoj eri kako rekoh, i Vettel se dvije od četiri sezone u zadnjoj utrci izborio za titulu, ne protiv timskog kolege, već protiv suparnika potpunih, a znalo je biti i po 4 vozača u igri do pred kraj prvenstva.
      Ovo što ima merc je dominacija koju je imao Williams sa aktivnim ovjesom, ili sa TC-om, ili Brown sa duplim difuzorom – samo se tada poštivalo pravilo da tim koji donese tehnologiju koja je premočna nad drugima ima pravo na nju te godine, ali se slijedeće banira, dok merc ima to u motoru koji je kao po specu od FIE, a svi znaju za igru sa natječajem, no bez obzira na to ne sporim da je Hamilton jedan od tri najbolja vozača na gridu, jedan od tri koja će ako imaju sa čime uvijek isporučiti, tri dokazana prvaka, ima i mlađih momaka, ali se trebaju potvrditi, ima i starijih prvaka, ali su već u godinama, i svi oni zaslužuju poštovanje i svi bi vjerojatno napravili isto da su u mercu, jer to je monopol i po definiciji iz ekonomije i po premoći na stazi.
      Uglavnom – fulao si spiku ili nisi baš pratio formulu, ili si samo neobjektivan – više od nas drugih..


      0

      0
  2. Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

    Horner je licemjer.


    0

    0