Izdvojeno

Rosberg: Sretan sam, ali vibracija je predstavljala problem

Piše: David Vidović

Prije 7 godina, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nico Rosberg, Mercedes

Nico Rosberg, Mercedes

Nico Rosberg je drugu godinu za redom ostvario pobjedu u Austriji i s novih 25 bodova smanjio prednost Hamiltona u ukupnom poretku na samo deset bodova. Rosberg je od samog starta kontrolirao utrku i cijelo vrijeme se činilo da ima veliku prednost na Hamiltonom. Iako se na kraju doimalo da je pobjeda ostvarena s lakoćom, Rosberg je istakao ozbiljnost problema s vibracijom na kraju utrke. Nijemac je preko radija zvučao ozbiljno u zadnjoj fazi utrke govoreći timu o problemima s vibracijom bolida, koju je prouzrokovala prednja desna guma.

“Imao sam jaku vibraciju koja je dolazila od prednje desne gume, pa sam rekao momčadi da pripaze, ali na kraju sve je bilo dobro. Sve se stabilizirao, tako da više nije predstavljalo problem. Vibracija se javila zbog potrošnje guma, bilo je jako neugodno u kacigi, ali sve se dobro završilo.”

Rosberg je trenutno u nizu od tri pobjede na zadnje četiri utrke, i u završnu fazu prvog dijela sezone ulazi jako motiviran. Naredna utrka je na domaćem tlu Hamiltona i Nico zna da neće biti lako.

“Sjajan je osjećaj ponovo pobijediti u Austriji. Jako sam sretan, start je odlučio utrku. Nakon toga sam se uspio obraniti u prvih nekoliko zavoja, a zatim sam počeo stiskati i voziti što je bolje moguće. Sretan sam kako se bolid ponašao i što sam za kratko vrijeme uspio napraviti prednost nad Lewisom.”

Komentiraj

2 komentara

  1. I Nico dobra ti je ona “Bez laži. U redu?” Nema zezanja.


    0

    0
  2. Pirelli Hard
    Monty Prikaži

    Je,bilo je prestrašno,od silnih vibracija mi je puko monitor. :bonk:


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni