Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.
Gledajući performanse bolida u 2017. i 2018. godini – jasno je vidljivo kako je Sauber ostvario najveći napredak. No, šef ekipe Frederic Vasseur kaže da njegova momčad najviše gleda koliki je zaostatak za vodećima.
Podsjetimo, Sauber je 2017. imao loš bolid s godinu dana starim Ferrarijevim motorom, a nakon odlaska Monishe Kaltenborn i dolaska Frederica Vasseura – sve je krenulo u pravom smjeru. Tako su prošlu godinu završili s bolidom koji je vjerojatno bio 4. najbrži na gridu.
Vasseur tvrdi da je pokušao ne stavljati pritisak na ekipu uoči prošle sezone, obzirom koliko su daleko bili iza konkurencije:
“Bili smo uglavnom nigdje i morali smo se poboljšati na svim područjima. No, razlog zašto smo bili toliko dobri na stazi bio je također i zbog neočekivano loše forme Williamsa i McLarena. Moje mjerilo su top ekipe, postotak zaostatka prema njima.”
“To je najbolji pokazatelj radimo li dobar posao jer oni imaju velike resurse i ako možemo zadržati isti zaostatak znači da se poboljšavamo. Međutim, mi taj zaostatak smanjujemo u odnosu na 2017., i to strašnim tempom.”
– Frederic Vasseur
Britanski Autosport je analizirao vremena bolida u postotcima kako bi usporedili 10 ekipa u prošle dvije godine. Analiza uključuje najbrži krug svake momčadi iz svakog GP vikenda – te se uspoređuje s ukupno najboljim vremenom. Takva analiza pokazala je da je Sauberov napredak daleko najveći. Skoro duplo veći od prve iduće ekipe – Haasa.
Ekipa | 2017. | 2018. | Napredak |
---|---|---|---|
Sauber | 104.129 | 102.603 | -1.526s |
Haas | 102.858 | 101.970 | -0.888s |
Red Bull | 100.958 | 100.797 | -0.161s |
Renault | 102.186 | 102.137 | -0.049s |
Ferrari | 100.263 | 100.237 | -0.026s |
Force India | 102.199 | 102.207 | +0.008s |
Mercedes | 100.085 | 100.119 | +0.034s |
Toro Rosso | 102.730 | 102.805 | +0.075s |
McLaren | 102.510 | 102.923 | +0.413s |
Williams | 102.524 | 103.606 | +1.082s |
Ranije smo pisali kako vozači konkurentskih ekipa upozoravaju na Sauber za ovu sezonu, a bit će zanimljivo vidjeti kako će se snaći njihova nova vozačka postava – Kimi Raikkonen i Antonio Giovinazzi.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bravo momci, samo tako naprijed!
3
0
Nadam se da su oni ti koji ce biti 4 ekipa ove godine,nemaju pressing koji ima Renault da isporuci rezultate,tako da mislim da ce u sezonu uci s najboljim rezultatima jos od vremena Kobayashia i Pereza …??
3
0
Ajmo Kimi pokazi im sta znas :D
3
0
Koliko se sjećam Sauber je zaustavio razvoj bolida za 2018 jos u Njemačkoj i posvetio se 2019 i kad se tome doda Kimijevo iskustvo 2019 mora biti odlična.
3
0
dobili su FIAT injection i poletjeli. ;)
usput…
1,526 – 0,888 = 0,638
fale cca 2 desetinke da bi bio duplo veći. računao sam i postotke i opet nije duplo. nije bolest sve što boli :D
Stavite “Gotovo” umjesto “Čak”. :)
1
4
Bolest je napraviti matematičku pogrešku? :facepalm:
2
2
to se odnosilo na mene i to što me takve stvari smetaju.
definitivno ne bih nekome tu, a pogotovo ne urednicima koji sve ovo rade volonterski, govorio da su bolesni.
1
0
Ispravljeno, hvala! :thumbs:
@LH44: To “bolest sve što boli” vjerujem da se odnosilo na to da je išao računati i postotke. :)
2
0
tako je :)
0
0
Izvinjavam se onda, pogrešno sam shvatio. Ne bih ni to nazvao bolešću, iako se može svrstati u OCD :P
1
0