Izdvojeno

Renault: Novi pravilnik za 2019. će približiti top 3 ekipe sredini poretka

Piše: Ante Vetma

Prije 4 godina, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Renault vjeruje da će top 3 ekipe biti bliže sredini poretka zbog novih aerodinamičkih pravila koji stupaju na snagu ove sezone.

Podsjetimo, FIA je izdala novi set pravila kako bi se olakšalo pretjecanje, a kao drastična promjena izdvaja se ona o prednjem krilu koje će biti puno jednostavnije. Renaultov izvršni direktor Marcin Budkowski tvrdi da će te promjene naštetiti Mercedesu, Ferrariju i Red Bullu više nego njima jer su s prošlom specifikacijom bolida oni imali značajnu prednost.

“Neću vam reći gdje smo mi konkretno, ali gubitak je na početku bio značajan, da. Teško je reći hoće li to utjecati više na nas ili na konkurenciju, ali moje osobno mišljenje je da su više performansi izgubile top ekipe.”

“Oni su imali brže bolide, što znači da su ih bolje optimizirali. Sve je bilo bolje uštimano. Prema tome, oni su više i izgubili. No, oni su također bolje opremljeni kako bi se oporavili jer imaju veće strukture s više resursa.”

“Osim toga, imali su određeno razumijevanje pomoću kojeg su došli do tog nivoa. Još uvijek ga imaju, što znači da ponovo mogu pronaći brzinu. Dakle, teško je reći tko je više nazadovao, a tko napredovao.”

“Moj osjećaj je da se malo smanjio zaostatak sredine poretka za top ekipama jer je pravilnik sada više ograničavajuć, dakle, postoji manje performansi za pronalazak.”

– Marcin Budkowski

Renault je prošlu sezonu završio na 4. mjestu, a ove godine žele od početka sezone zauzeti to isto mjesto, ali uz tempo koji bi bio bliži trima ekipama na vrhu. Ipak, potpuno hvatanje priključka još uvijek je nerealno.

“Ako gledamo realno, prošle godine je zaostatak bio oko sekundu i pol, a to se ne pronalazi tijekom jedne zime. Sad imamo promjenu pravilnika što bi moglo utjecati na poredak. Imamo također neke promjene koje bi mogle utjecati na pouzdanost ili performanse određenih bolida, što znači da postoje vanjski faktori, ali mi ne upravljamo njima.”

“Naš stav je da trebamo napraviti najbolji mogući bolid unutar zadanog seta pravila, odraditi domaću zadaću i ostvariti ciljeve. Konačan poredak je pitanje relativnih performansi. Ako mi ostvarimo naše ciljeve – trebali bismo napredovati u odnosu na prošlu godinu, a ako ostali ne naprave tako dobar posao onda će to za nas biti dobra pozicija.”

– Marcin Budkowski

Komentiraj

3 komentara

  1. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Ne očekujem taj pomak sredine, ali očekujem bolje utrkivanje.


    0

    0
  2. a mozda opet izdvoji neku ekipu na vrhu koja ce dominirati. To nitko ne moze znati gdje je tko dok show nepocne.



    3

    0
  3. Po prošlogodinjoj analizi nekih ‘eksperata’ nakon testiranja u Barceloni Haas je trebao biti brži od Ferrarija. Nadam se da je tim ljudima uručen otkaz i naravno plaćena prekvalifikacija u neko drugo zanimanje.



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni