Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.
Prema pisanju britanskog portala RaceFans, momčad Racing Pointa bi u svoju prvu punu sezonu mogla krenuti s novim naslovnim sponzorom.
Riječ je o kenijskoj online kladionici SportPesa. Suradnja bi trebala biti potvrđena 13. veljače na Toronto Motor Showu gdje je momčad zakazala svoje službeno predstavljanje.
Ugovor je navodno potpisan na dvije godine uz mogućnost produljenja na još jednu godinu. Izvori tvrde kako će SportPesa biti naslovni sponzor momčadi, ali da će za to plaćati znatno nižu cijenu od uobičajene. Prva godina trebala bi ih koštati 8 milijuna dolara, druga 10, a produže li suradnju i 2021., tad bi trebali platiti 12 milijuna dolara.
Momčad je od 2017. prepoznatljiva po ružičastim bolidima zahvaljujući sponzorskom ugovoru s BWT-om. Taj je ugovor potpisan sa starim vlasnicima momčadi, stoga se još uvijek ne zna hoće li se ta suradnja nastaviti. Iz momčadi se zasad nisu oglasili o ovoj temi.
SportPesa je online kladionica osnovana 2014. sa sjedištem u Keniji. Osim u Keniji, djeluju u Tanzaniji, Južnoafričkoj Republici, Otoku Manu te Ujedinjenom Kraljevstvu. Promoviraju se sponzoriranjem raznih sportskih događaja i momčadi, a trenutno najznačajnije suradnje su im one s momčadima iz prve i druge engleske nogometne lige – njihov logo nalazi se na dresovima Evertona i Hull Cityja, a surađuju i s Arsenalom te Southamptonom.
Formula 1 je tijekom vladavine Bernieja Ecclestonea izbjegavala suradnje s kladionicama, no Liberty Media očito nema ništa protiv takvih sponzora. Prošle su godine potpisali ugovor s Interregional Sports Groupom kao službenim partnerom. ISG će u suradnji s kladionicama nuditi mogućnost klađenja uživo na F1 utrke, a njihove će reklame biti vidljive pored staze. Neki očekuju da će upravo kladionice uskoro postati ono što su do prije desetak godina bili proizvođači cigareta.
Morate biti logirani za komentiranje.
A Scuderia SuperSport Ferrari?
neloše… :D :D
9
1
Sorry na minusu. Trebao je biti plus. Do vraga, zar se plus i minus nedaju nekako razdvojiti??
3
0
Nekako su mi se zgadili sa time da su oćerali Okona da bi doveli sina. Ne sto je u pitanju Okon, no generalno da je u pitanji bilo koji drugi vozac, bas bezobrazan i odvratan potez, gest. I samim time ne simpatisem ih puno. To jeste nimalo. No si mi odvratni i stvarno im zelim da se sto prije raspadnu. Jedno je Force Indija, drugo Stroll racing team. Perezu zelim da ono bas odere maloga, i u kvalifikacije i u trci. A sto se tice spozora, nek su samo zdravo.
2
7
Pa cijela poanta kupnje tima je bila da Stroll ima di voziti, onako malo bolji bolid. Da je stari mogao kupiti RB kupio bi.
Ocon je sam sebe stvorio nebitnim na gridu.
2
4
Zadnja rečenica je suvišna.
2
3
@aleneoprosti Zašto je suvišna??
1
0
@Ciki-F1 nije suvišna ako si mislio kao i ja kad sam pisao komentar dolje o Oconu i njegovim postupcima.
0
0
@tifosoante upravo to sam mislio. Sta ce ti vozac koji vozi za drugi tim. A Mercedeu bitan ko semafor na GTA.
0
0
Bez obzira na kupnju FI od strane Strolla seniora, Ocon bi vrlo lako nasao mjesto na gridu za ovu sezonu da nije naglasavao i svojim potezima(Monaco 2018.) dokazivao da je Mercedesov vozac, a nijedna momcad ne zeli vozaca koji ce zrtvovat bitne bodove za momcad da bi Hamilton ili Bottas prosli i ostvarili sto bolji rezultat. Jos ako su tocni navodi da je odbio visegodisnji ugovor sa Williamsom jer smatra da ce 2020. vozit za Mercedes, onda mi ga nije uopce zao. Bez daljnjeg, Ocon je jako dobar vozac, ali dijelom je i sam kriv sto je izgubio mjesto u F1 za 2019.
5
0
Mogli su se onda i nazvati “Bet Point”, “Racing bet”, Kladuša F1″ ili tak nekaj
1
0