F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Ocon: Mercedes će zapamtiti rezultate

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Esteban Ocon vjeruje da ga Mercedes neće zaboraviti zbog godine koju će provesti izvan bolida, ali je i sam svjestan da u takvim uvjetima “ništa ne dobiva”.

Kako je već dobro poznato, Mercedesov junior je izgubio svoje mjesto nakon što je Lawrence Stroll kupio poziciju za svog sina Lancea, a zbog veza s Mercedesom u McLarenu i Toro Rossu su mu vrata bila zatvorena. Tako će Ocon 2019. provesti kao rezervni vozač Mercedesa.

“Ne znam ništa o povratku na grid 2020… Kad se ne utrkujete – onda ništa ne dobivate time. Nadam se da će ove dvije godine biti dovoljne kao dokaz da sam zaslužio mjesto iduće sezone.”

Ocon je u Mercedesovoj ekipi od 2016. godine nakon propasti Gravity-Lotus suradnje čiji je prije bio član. Nakon osvajanja GP3 titule utrkivao se u DTM-u, a šansu u Formuli 1 je dobio u Manoru i u Force Indiji.

“Sretan sam što imam tako ogromnu podršku iz Mercedesa. Čak i u teškim vremenima su se sjetili mog potencijala i onog što sam radio. To je drukčije od ostalih juniorskih programa u F1.”

“Mercedes pamti, oni vas ne ostavljaju na cjedilu. Nastavljaju s podrškom i vjeruju u vaš potencijal. Kad vas uzmu onda je to na duži period. To je pozitivna strana trenutne situacije.”

Ocon je bio u opasnosti od gubitka sjedala još na VN Belgije prošle godine kad se pričalo da bi Stroll mogao ući u ekipu i prije kraja godine. No, na kišnim kvalifikacijama tog vikenda Ocon je oduševio 3. mjestom i tako vjerojatno sačuvao mjesto.

“Jedino što mogu jest pričati na stazi. Vjerujem da su svi sretni onime što sam dosad napravio i to je jedino što je u mojoj moći. Ostale stvari su van mog utjecaja.”

– Esteban Ocon

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3318 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

18 komentara

  1. Narain Karthikeyan Narain Karthikeyan Prikaži

    Mercedes ce zapamtit propuštanja i zabijanja ?



    5

    0
  2. Mclaren luke flywalker Donator Prikaži

    Svaki šef momčadi koji ima iole ljudskosti će pamtiti rezultate (također bi trebao i propuštanja u Monaku..), međutim, isto tako treba svatiti da uvijek važi ona “its strictly business” odnosno nema ljutnje ako budeš izostavljen u budućnosti. A godina pauze je dugo (Vandorn, Palmer) i itekako utiče na formu. Također, vrloo vjerovatno da će još neki dečki iz nižih serija zapasti za oči šefovima tj biti konkurencija. Što se tiče okona, ja mislim da ima razloga za brigu, itekako.



    7

    0
  3. Vjerujem u njegov potencijal, za mene odličan vozač, ali čini mi se da ga zasad više košta ovaj ugovor sa Mercedesom nego što dobiva.



    10

    0
  4. Esteban Ocon 31 Krstas Donator Prikaži

    Svaki je konj dobar dok se jase, rece jedan Japanski kosmonaut. Cim nadju boljeg “konja”, budi siguran da ce te poslati da cuvas ovce i koze na planini u Njemacku…



    8

    0
  5. Meni je Ocon bio jako dobar vozac 2017 stvarno sam tada mislio da je talent i jako opasan i brz u dobrom smislu,i Max je jako brz i opasan al bojim se da je Ocon usro s onim da je Mercedesov vozac,pa to znaju svi nisi to trebo rec,bojim se da Vuk bas ne voli i takve,a jos gore je sto Max i Ocon nemaju pojma sto je Leclerc jer mislim da on ne prica puno,vise mediji pokusavaju protumacit sto je htio rec,e takvih se treba bojat,jer tiha voda brege dere!!!!



    8

    0
  6. Honda zekohonda Donator Prikaži

    baš sam nešto razmišljao…zašto ocon ne vozi f2 ove sezone? i tako i tako mora bit na svakom gp vikendu sa timom.
    ovako bi dio tog vremena korisno koristio. utrkivao bi se, a bio bi uvijek na raspolaganju.



    2

    0
    • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

      To ti je kao da Obama pristane biti ambasador u Bangladešu.



      4

      1
    • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

      Ne vjerujem da je Ocon u nekim ozbiljnijim planovima kod Mercedesa.
      Meni liči da nije zadovoljio Mercedesove kriterije tj. da ga ne gledaju kao zamjenu za Hamiltona
      Možda eventualno da bude neko prelazno rješenje dok gledaju kako će se Russel pokazati.



      2

      0
      • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

        Toto he uvijek imao jasne prioritete, prvo Mercedes, a onda eventualno njegovi vozači. Pa je tako ocrnio Ocona radi dva pretinca ja. Na Bottasa radi pritisak jer ima viška vozača i manjak sjedala, a čovjek savršeno radi svoj posao


        0

        0
      • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

        Nemam toliko visoko mišljenje o Totu, kao i o njegovoj moći.
        Toto ne može zaposliti nekoga u Mercedes ako Mercedes-AMG to ne želi, kao što ne može platiti mjesto za nekog vozača.
        Mislim da je eventualno crnjenje Ocona nema smisla. Ne znam odakle si to izvukao. Zašto bi crnio svog vozača?
        Ocon je sam izjavio šta je izjavio. Nije Toto nikako mogao narediti u Monacu Oconu da se skloni. Ne znam koje drugo preticanje misliš. Možda Brazil? Još veća glupost.
        Ne bi Mercedes sebi dozvolio eventualnu aferu namještanja utrke.
        Ocon jednostavno nije vozač koji oni traže. Oni traže zamjenu za Hamiltona. Tu se sva priča završava.
        Ocon lako može raskinuti ugovor sa Mercedesom da ima neke bolje opcije na stolu.
        Pretpostavljaju da LH neće voziti F1 nakon 2020. Bar ne Mercedes.
        Na Bottasa se opravdano vrši pritisak, jer je podbacio ovu sezonu totalno. Imao je dobar start, ali mu je finiš bio grozan. Bez obzira što su mu oteli pobjedu u Rusiji.


        0

        0
      • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

        toto je izvršni direktor Mercedes F1 momčadi i 30% suvlasnik. Dakle ima jako veliku moć. Zastupa Mercedes F1 “pojedinačno i samostalno”.
        Odabir vozača je u konačnici njegova odluka. Možda se s nekim savjetuje, ali odluka je njegova.

        Prethodni post sam kucao na mobitelu pa je uz šugavi autocorrect loše ispalo….
        Uglavnom htio sam reći da je Ocon uništio svoju reputaciju jer se u Force Indiji sklanjao Mercedesima u nekoliko prilika i poslije kad bi ga o tome pitali odgovor je bio “Ja sam Mercedesov vozač”.
        Stavi se sad u poziciju team bossa neke momčadi: Oconu se pojavi Hamilton u retrovizoru i ovaj ga pusti, da li bi to tebi kao team bossu momčadi koja nema upravljačko/vlasničke veze s Mercedesom bilo simpatično? Siguran sam da ne bi. A otkud Oconu ideja za takvo ponašanje? Sigurno mu nije samom palo na pamet. Toto mu je to lijepo objasnio unaprijed (naravno da ne može komunicirati za vrijeme utrke). Dakle, Toto ga je svojim uputama doveo do nezapošljivosti bilo gdje osim u Mercedesu .

        Za Brazil ne mislim da ga je namjerno izbacio.



        2

        0
      • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

        Tačno je za 30%. Međutim Daimler je vlasnik 60%. koji je slučajno i glavni dobavljač ekipe.
        Ne možeš poredititi udio dioničara u ovoj ekipi sa udjelom dioničara u npr Haas-u.
        + jedno vrijeme odnosi između Daimler grupe i Tota su bili jako loši zbog njegovih loših procjena u 2016.
        Sad je to sve super i mi odošmo u špekulaciju šta je bilo iza zatvorenih vrata :)
        Što se tiče EO
        Jeste mu blesava ta izjava bila. Tu je on sam sebe (a ne Toto) ocrnio.
        Opet se ne slažem. sa drugim dijelom posta, jer tako onda i KM i RG ne bi se nigdje mogli zaposliti zbog propuštanja Ferrarija. Ili vozači TR zbog propuštanja RB.
        Kad je rekao pitajte šefa, ja ne znam da li je mislio na Szafnauer (što mi je logičnije) ili na Tota.
        Opet taj dio šta mu je Toto lijepo objasnio spada u špekulacije koje nigdje se ne mogu pročitati.

        Sem toga druge ekipe su mu nudile mjesto, ali da raskine ugovor sa Mercedesom.
        Znači nikako ne može biti priča Toto je kriv što on nema mjesta u F1.
        Toto bi mu mogao dati mjesto u Mercedesu, ali za to treba imati dobre argumente.
        Da je bolji od LH, nije. Bottas vidjet ćemo šta će biti ove sezone.
        Javno mu je rekao šta očekuje od njega, tako da je samo do njega da li će ostati ili neće.


        0

        0
      • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

        za KM i RG nemaš niti jedan tako očit primjer propuštanja kao EO.
        Vozači TRa su pod ugovorom s RBom. RB je vlasnik TRa. Tu nema ništa sporno

        Ako ti kao vozač stavljaš na prvo mjesto interes momčadi koja nema veze s tvojom momčadi onda mi uopće nije čudno da nećeš naći posao sve dok takva situacija traje. Recimo Sainz je vozio za Renaulr iako je bio pod ugovorom s RBom, jer je svima bilo jasno da mu neće pasti na pamet puštati RBu je bi time radio protiv interesa momčadi u kojoj vozi. Taj jednostavni koncept lojalnosti Ocon ne kuži ili mu je Toto takvo ponašanje preporučio. Kako god.



        3

        0
      • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

        Kako nemaš? Pogledaj preticanje SV nad KM u Brazilu. SV nije mogao ni TR Hondu preteći, a KM se sklonio u zavoju.
        Ima toga ma skoro svakoj utrci.
        Možda mi drugačije gledamo na neke stvari. Ja tačno znam koji se vozači sklanjaju kome.
        Obrazac mi govori da nema tu individualnog dogovora, već se cijele ekipe sklanjaju kako Mercedesu, tako i Ferrariju.
        Nema to veze sa lojalnošću, već sa ucjenama velikih ekipa prema malim ekipama.



        1

        4
      • Kamui Kobayashi Multi 21 Prikaži

        Ja ću samo ubacit kako je KM izbacio Kimija iz borbe za pobjedu u Njemačkoj.
        Jest da se male ekipe bacaju s puta jačima, ali i to ima svoje granice. Jedino ih je Ocon pošteno pogazio tad u Monaku.



        1

        0