Izdvojeno

Rosberg pobijedio na Vn Austrije

Piše: Marko Rakić

Prije 7 godina, 15 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Nico Rosberg, Mercedes

Nico Rosberg, Mercedes

Nico Rosberg ponovio je prošlogodišnji uspjeh te je i dalje ostao jedini pobjednik Vn Austrije od njezina povratka 2014. Nijemac je odmah na startu prestigao Hamiltona, te svoje mjesto nije ispuštao do kraja utrke, dok je Lewis završio na drugom mjestu. Treći je završio Felipe Massa, koji je na kraju utrke uspio obraniti poziciju od Sebastiana Vettela.

Već smo u prvom krugu utrke imali izlazak sigurnosnog automobila, a uzrokovali su ga Kimi Raikkonen i Fernando Alonso sudarom na pravcu između drugog i trećeg zavoja. Nakon 7 krugova, sigurnosni automobil se povukao te je utrka nastavljena. Rosberg se odvojio odmah na početku te je počeo graditi prednost, a njegov timski kolega nije imao odgovor na vremena koja je postavljao. Iza njih se događala velika borba između vozača Force Indije, Williamsa, Lotusa i Toro Rossa Maxa Verstappena. Sebastian Vettel i Felipe Massa zadržali su svoje startne pozicije te su se odvajali od Hulkenberga na 5. mjestu, koji je danas odvozio najbolju utrku sezone. Bottas nije imao najbolji start, te je izgubio jedno mjesto od Maxa Verstappena i pao na 7.

Nakon obavljenih zaustavljanja u boksu, najveći gubitnici su bili Lewis Hamilton i Sebastian Vettel. Britanac je prešao preko bijele crte na izlasku iz boksa, zbog čega je dobio +5 sekundi na kraju utrke. Vettel je imao problema pri promjeni guma (zaglavljeni pištolj za odvijanje matice), te je zbog toga izgubio mjesto od Felipea Masse. Nijemac se približavao Massi ostalih 30 krugova, no na kraju nije uspio. Ferrarijev motor se nije mogao mjeriti s Mercedesovim na najbitnijim dijelovima staze. U zadnjim krugovima utrke Max Verstappen nije uspio obraniti 7. poziciju od Pastora Maldonada, kojemu je ovo druga uzastopna utrka u bodovima. Na 9. mjestu je završio Sergio Perez, koji je imao prilično turbulentnu utrku s mnogo pretjecanja i branjenja pozicije. Zadnji bod je uspio osvojiti Daniel Ricciardo.

Sljedeća utrka je na rasporedu za dva tjedna, a vozit će se na Silverstoneu u Velikoj Britaniji.

1    Nico Rosberg      Mercedes            1:30:16.930   71
2    Lewis Hamilton    Mercedes                 +8.800   71
3    Felipe Massa      Williams/Mercedes       +17.573   71
4    Sebastian Vettel  Ferrari                 +18.181   71
5    Valtteri Bottas   Williams/Mercedes       +53.604   71
6    Nico Hulkenberg   Force India/Mercedes  +1:04.075   71
7    Pastor Maldonado  Lotus/Mercedes          +1 krug   70
8    Max Verstappen    Toro Rosso/Renault      +1 krug   70
9    Sergio Perez      Force India/Mercedes    +1 krug   70
10    Daniel Ricciardo Red Bull/Renault        +1 krug   70
11    Felipe Nasr      Sauber/Ferrari          +1 krug   70
12    Daniil Kvyat     Red Bull/Renault        +1 krug   70
13    Marcus Ericsson  Sauber/Ferrari          +2 kruga   69
14    Roberto Merhi    Marussia/Ferrari        +3 kruga   68
-    Carlos Sainz      Toro Rosso/Renault                 35
-    Romain Grosjean   Lotus/Mercedes                     35
-    Jenson Button     McLaren/Honda                       8
-    Will Stevens      Marussia/Ferrari                    1
-    Kimi Raikkonen    Ferrari                             0
-    Fernando Alonso   McLaren/Honda                       0

Komentiraj

15 komentara

  1. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    Bravo Rosberg, odličan start! Ferrarijeva greška u boxu koštala je Vettela 3. mjesta, no što je tu je. Čestitke Massi koji je uspjevao ostati ispred Sebastiana. Pohvale i Pastoru na osvajanju bodova na čak 2. utrci za redom. Kimi i Alonso su imali sreće danas s obzirom na sudar. Utrka sasvim solidna, bilo je zanimljivih situacija no ništa spektakularno. Forza Ferrari!


    0

    0
  2. Clay Regazzoni
    HeatBlast44 Prikaži

    potez(i) utrke : Maldonadovo spašavanje izgubljenog, prvo ono kad je Bananu dodirnuo na izlazu iz prve krivine, a onda i ono kad ga je Max zatvorio na pravcu pred prvu krivinu :D svaka čast :)
    dns Lewis kao da je preozbiljno shvatio radio na početku da ne forsira i da ne pravi lock up, previše je Rosbergu pustio u prvom stintu, prevelik razmak, a onda bi šta bi… nije bio taj dns, ali nema veze idemo dalje :)
    ostalo samo da čestitam Massi na odličnoj vožnji bez grešaka te Hulku koji je po ko zna koji put podučio Mid-field kako se vozi i utrkuje, više sreće drugi put za Seba, a Kimi, hajde ti u penziju i prepusti mjesto pobedniku le mana :)
    utrka je dosadna bila, no pred kraj je bilo baš uzbudljivo, Massa vs Vettel, Pastor vs Max, probijanje RBR, te Nico kojem je vibrirala prednja desna…Mc’Laren Honda… sa lošeg na gore :(


    0

    0
  3. Emerson Fittipaldi
    diesel Prikaži

    Bilo je par dobrih dvoboja, ali malo naporna utrka. Ferrari opet griješi, i mislim da Vettelu lagano kipi jer je računao na borbu za naslov, s obzirom da se nenadano našao u dobroj poziciji.
    Čestitke Rosbergu na odličnoj vožnji, a posebno drugom Nici, koji je opet pokazao da bi trebao zamjeniti Raikkonena za sljedeću godinu.


    0

    0
  4. Pirelli Hard
    Monty Prikaži

    Čestitam sam sebi,kaj sam još jedanpud odgledao trku bastarda između WEC-a i WCC-a,što se u nekim krugovima spominje kao F1.Jednako tako čestitam Mercedesu na dobroj trgovini s FIA-om.Stvarno su majstori za obmanu,svaka im čast.Toliko od mene i bilo vam sretno pračenje ove sljeparije. :chill:


    0

    0
    • Clay Regazzoni
      HeatBlast44 Prikaži

      niko te ne tjera da pratiš i gledaš… moj ne pobjeđuje, odmah ne valja… i još ih nazivaš Bastarde :facepalm:


      0

      0
      • Pa kada bi otvorio Klaića i pogledao što znači ta riječ, shvatio bi da je potpuno normalna tj upotrijebljena u točnu svrhu u njegovoj rečenici, to što je mnogi upotrebljavaju u pogrdnom smislu je druga stvar, ali to je kada se koristi kao atribut nekoj osobi, u ornitologiji npr – kod uzgajivača, ima cijela porodica Bastarda između kanarinaca i drugih srodnih vrsta..
        Što se tiče samog komentara, to je njegova (i tvoja) stvar i ljudi to tako i gledaju, želim samo reći da ti glavna zamjerka ne stoji :)
        pis!


        0

        0
  5. 5 vozača u jednom krugu?… :(


    0

    0
    • Pa dobro, kratak je krug, a i staza spada u relativno brže.


      0

      0
    • Sebastian Vettel 5
      Ronin Donator Prikaži

      Da to nije čudo za tu stazu koja ima vrlo kratak krug.


      0

      0
      • @David
        Pa nisam rekao da je to OK, već samo konstatovao šta je najviše doprinjelo tome da ih bude 6 u jednom krugu. ;-)
        A kao što reče @Kush, takve stvari su nekada bile sasvim normalne. A i meni je VN Austrije bila jedna od boljih trka ove sezone.


        0

        0
    • I upravo zbog toga je F1 u banani.
      Pet vozača unutar jednog kruga za pobjednikom, i vaša prva i jedina rekacija jeste da je to ok jer je staza kratka. Ajooj…


      0

      0
      • Eh Davide, kada to što tebe smeta spomeneš ekipi koja priziva “zlatna vremena” tipa prošle turbo ere, kada je to bilo normalno za skoro svaku trku, uzbude se.
        No ruku na srce i u obranu ovih ljudi, ja isto smatram da je ova karakteristika brze staze i skraćene znatno – doista najviše zaslužna, i da bi i ’12. ili ’13. bilo slično, kao i prije u po mnogima najboljem dobu prošlog desetljeća.
        A u MC-u bi bilo isto, da nije tako usko i sporo, te samim tim i teško za pretjecanje, a ove razlike u snazi i ukupnom tempu to samo naglašavaju, to je rezultat kompromisa da se staza vrati u kalendar i nije samo po sebi loše..
        No da je F1 u kiti i tako imaš i više nego dovoljno dokaza i činjenica koje idu toj tvrdnji u prilog, ova staza i trka, kakva god je, još je uvijek jedna od zanimljivijih u novoj eri – koliko sam uspio zapaziti u dvije sezone.. :chill:


        0

        0
  6. “Mad Max” i Maldonado imaju “cojones” o tome nema sumnje. Alonso i Raikkonen ipak su ljudi i svaka im čast na ponašanju poslje sudara. Dobri bodovi za Force Indiu. Massa-bravo. Rosberg hvala što držiš prvensvo u igri. Berger-zadnji predstavnik jednostavnosti u F1? McLaren-Honda-duboki uzdah.


    0

    0
  7. Pokazuje se da “stare “staze donose puno uzbudljivije utrke, no nemojmo smetnuti s uma da ta staza nema puno toga zajedničkog sa nekadašnjom – mislim na ozletne zone u svim oštrijim zavojima, da nije krug skraćen i one napravljene, do kvalifikacija bi 90% grida potrošilo sve noseve i prednja krila, kao i komponente ovjesa, jer to i nije baš engleski travnjak, neravno je i ima “kamenčića” koji proviruju iz livade, tako da je ovo neki optimum – želim reći da povratak na isključivo trad. staze nebi bio moguć i da svaka na kojoj je bila duža pauza, poput sada aktualne Imole traži velika ulaganja u samu pistu, bez bokseva, tribina i ostalog što je potrebno za najvišu kategoriju staze.
    O trci je sve rečeno, pa nemam što pametovati, osim eto – u Austriji nikad dosadno!. :thumbs:
    (vidjelo se to i prošli tjedan u ADAC F4 – mali Schumi nastradao, lik ga spuco odostraga na ciljnoj ravnini, još je i dobro prošao sa slomljenim zapeščem mislim – valjda će do slijedeće runde biti spreman, nadam se iskreno! a i onaj mali Kinez je gadno okretanje imao u zadnjoj trci, nadam se da je ok, to je izgledalo i više nego strašno. Tako da ove stvari kao sa Kimijem i Alonsom ne treba olako shvaćati, sigurni su auti, ali sile su pri tim brzinama ogromne, to je čista matematika!) ;)


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni