Vijesti

Ocon spreman tražiti opcije izvan F1 ne dobije li mjesto 2020.

Piše: Lovro Andraka

Prije 4 godina, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Bivši vozač Force Indije/Racing Pointa te trenutni rezervni vozač Mercedesa, Francuz Esteban Ocon priznao je kako će 2020. možda biti prisiljen tražiti opcije izvan Formule 1.

22-godišnjak je u Formuli 1 debitirao 2016. za momčad Manora. Na polovici sezone zamijenio je Rija Haryanta te iduće sezone dobio mjesto u Force Indiji gdje je proveo dvije pune sezone pored Sergija Pereza. Ricciardov iznenadni prelazak u Renault zatvorio mu je tu opciju, a promjenom vlasništva u Force Indiji ostao je i bez tog mjesta. Ugovor s Mercedesom ograničio mu je alternativne opcije te je Francuz za ovu sezonu ostao pored grida.

[vozac broj=”31″ ime=”Esteban Ocon” momcad=”Force India” sezona=”2018″]

Iako ga mnogi već sad vide u Mercedesu iduće sezone, te iako je naglašavao da ga ne zanima ništa osim Formule 1, priznaje da neće moći zauvijek čekati svoju šansu.

“Jednog dana želim postati svjetski prvak. To je moj cilj i moj san. Naravno da nije sjajno što se ne natječem ove sezone, ali i dalje sam fokusiran na F1 i mislim da je to pravi izbor.”

“Kasnije, ne nađem li mjesto za 2020., okrenut ću se nečem drugom jer moram nastaviti raditi i naći stazu za utrkivanje.”

Ocon ipak vjeruje da još uvijek ima dobre šanse za ostvarenje svoga sna te želi ostati u vrhunskoj formi bude li ove sezone potrebna zamjena Hamiltona ili Bottasa.

“Bit ću prisutan na svakoj utrci. Moram ostati informiran o svemu što se događa za slučaj da se moram vratiti u nekom trenutku. Nikad ne znate što vam budućnost nosi u F1.”

– Esteban Ocon

Komentiraj

4 komentara

  1. Ipak se malo zbrojio. Ovo je puno realniji stav od onog prije.


    0

    0
  2. Ayrton Senna
    FerrariF1 Prikaži

    Malac je odličan vozač.. Šteta što je ove godine ostao bez trkačkog mjesta.. Mislim da ćemo ga ipak sljedeće godine gledati u Mercu.. Pored Hamiltona.. Svaka čast Botasu ali nekako mi izgleda da će ga Ocon zamjeniti.. Onda bi mogli gledati više onakvih situacija kao u Brazilu sa Maxom.. Samo što onda neće biti kruga zaostatka..



    3

    1
    • sve stoji sto si rekao no u drugu ruku mi ga nije zao sto zbog nekih izjava sto zbog propustanja mercedesa na stazi u monacu sto za izbacivanje Maxa sa prvog mjesta u brazilu sa krugom zaoststka. Znaci takvu stvar da je to bio Hamilton ne bi napravio nikad. Izjavljuje , ja sam mercedesov vozac i ok. Pogotovo ako ima istine u onome da nije bio zainteresiran za williams. Nije mi ga nedto previse zao….jer s ovim sto je do sad pokazao mi slici na Bottasa verison 2.0



      6

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni