Vijesti

Stroll nije bio u mogućnosti pokazati kako je „kompletniji vozač“ u 2018.

Piše: Luka Jurić

Prije 4 godina, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Lance Stroll se nada kako će napokon moći pokazati svoju sposobnost u Racing Pointu u 2019., nakon teške sezone s Williamsom.    

Stroll tvrdi kako je odlučan pokazati koliko se poboljšao kao vozač u rebrendiranom Racing Point Formula 1 timu tijekom nadolazeće sezone.

Kanađanin je ostvario podij u svojoj debitantskoj F1 sezoni, ali je iduće sezone propatio užasnu sezonu u Williamsu, u kojoj je ostvario samo šest bodova u 2018. kad je britanska momčad pala na dno poretka konstruktora s razočaravajućim FW41.

Za 2019., Stroll prelazi u nekadašnju Force Indiju koju je njegov otac spasio od stečaja prošle godine. Partner će mu biti Sergio Perez, a dvadesetogodišnjak se nada kako će napokon biti u poziciji da demonstrira svoju sposobnost u Racing Pointu.

„Ja vjerujem kako sam kompletniji vozač nego što sam bio prije godinu dana“, rekao je Stroll.

„Samo nisam bio u mogućnosti to pokazati s obzirom na naš paket, što zna biti slučaj u ovom sportu. Određene godine je jednostavno takav slučaj što kao vozač treba prihvatiti.“

„Mislim da nije pošteno uspoređivati prethodne dvije sezone. Ocijenite ovu sezonu općenito jer smo ju proveli spašavajući ono što se moglo spasiti.“

„Skupili smo jako malo bodova ove sezone, ali tih nekoliko puta kad smo uspjeli treba istaknuti jer smo pobijedili momčadi s bržim bolidima.”

„U Monzi sam se progurao u Q2 i Q3 što je bio ogroman uspjeh za nas s obzirom na slab performans bolida.“

Stroll je opisao 2018. kao sezonu u kojoj je samo „sudjelovao“ te u kojoj je bilo „više niskih nego visokih točaka“. Međutim, inzistirao je kako je spreman „okrenuti novu stranicu“ ove godine u novoj momčadi.

„Mislim da se ne radi o jednoj određenoj stvari, već o kombinaciji različitih stvari“, je odgovorio Stroll kad su ga upitali koja je najvrjednija lekcija koju je naučio u Williamsu.

„Rekao bih da je glavna stvar jednostavno iskustvo. Naučio sam mnogo toga kroz još jednu sezonu provedenu u Formuli 1.“

„Proširio sam svoje znanje o gumama, kvalifikacijama i samom utrkivanju. Samo vrijeme koje provedem u sjedalu bolida omogućuje da učim puno toga te tome nije kraj.“

„I dalje vjerujem da sam daleko od svog punog potencijala tako da ću se svake godine pokušavati približiti tome. Radit ću na svojim manama te nadograđivati svoje prednosti.“

— Lance Stroll

Komentiraj

1 komentar

  1. Nigel Mansell
    pero Prikaži

    Zašto imam sliku u glavi kako drhti dok to priča?
    Imam osjećaj kao da panično traži “zonu”
    Jel se on to boji ili je samo prisutna mala predsezonska trema?


    0

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni