Izdvojeno

Chandhok: Renault nije spreman za vozača iz A-kategorije

Piše: Ante Vetma

Prije 4 godina, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Bivši F1 vozač i stručni sukomentator Channel 4 televizije Karun Chandhok vjeruje da Renault još nije spreman da u svojim redovima ima vozača iz A-kategorije kao što je Daniel Ricciardo.

Renault je prošle godine završio na 4. mjestu, i to 29 bodova ispred Haasa, ali skoro 300 bodova iza Red Bulla koji je s istom pogonskom jedinicom osvojio četiri utrke.

Renault je odlučan u namjeri da se vrate na vrh poretka i borbe za pobjede, ali Chandhok, koji iduće godine seli na Sky televiziju, smatra da je dovođenje Ricciarda došlo ipak prerano.

“Mislim da ih je malo iznenadilo to što je vozač A-kategorije poput Ricciarda pristao doći u njihove redove. Vjerojatno je to jedna godina prerano za njih da budu spremni za top vozača. Mislim da će bi za njih bila dobra godina ako budu četvrti i ako ponekad osvoje pobjedničko postolje.”

“Prošle godine nisu bili uvjerljivi ispred Force Indije i Haasa što se tiče čiste brzine, te ove godine trebaju to ostvariti. Oni su tvornička ekipa na putu da postane top ekipa i moraju se jasno etablirati kao četvrta najbolja ekipa.”

Gledajući iza Renaulta – samo 45 bodova dijeli petoplasirani Haas i Sauber na osmom mjestu. Chandhok očekuje da će ta bitka i dalje biti neizvjesna, ali ne vjeruje da će se bilo tko uspjeti približiti Mercedesu, Ferrariju i Red Bullu.

“Imate Force Indiju s novim investicijama, Haas je imao sjajnu godinu i htjet će graditi dalje na temelju odnosa s Ferrarijem… McLaren i Williams će imati bolje godine, a Toro Rosso će još prisnije surađivati s Red Bullom. Zatim, imate Sauber s Kimijem Raikkonenom… Sredina poretka je bila jako neizvjesna prošle godine i mislim da će tako i ostati, ali nitko od njih neće premostiti veliki zaostatak do top trojke iduće sezone.”

— Karun Chandhok

Komentiraj

5 komentara

  1. Renault jest spreman za Ricciarda.
    Ricciardo zna da ako su prošle godine zaostajali u kvalifikacijama cca + – 1.5 s za vodećima da se ove godine neće boriti za prvenstvo, no isto tako zna da je Renault kroz 2016, 17, i 18 ne samo uložio u tehniku nego i zaposlio par stotina ljudi te da jednostavno treba vremena da se stvari poslože, što znači da je ovogodišnji bolid razvijala bitno veća ekipa. Ove godine će ostvariti veći napredak nego prošlih sezona, to je sigurno. Kad se tome pribroje:
    1. Ricciardo koji će donijeti brzinu,
    2. nova aerodinamička pravila koja su pojednostavljena te bi ipak na kraju u teoriji trebala ići više na ruku ekipama iz sredine poretka nego ekipama koje su imale perfektnu aerodinamiku, što ne znači na kraju priče da bi tu možda Renault trebao nešto ekstra dobiti, nego više znači da bi npr. Red Bull tu trebao nešto sitno izgubiti, bar na početku sezone
    3. taj Renaultov motor koji “ne valja” je na kraju prošle sezone što god neki mislili o tome ipak pokazao da nije baš tako, bar na određenim stazama, ove godine bit će još bolji
    I na kraju, kada bi ove sezone smanjili zaostatak za trećinu, sa cca + -1.5 s na cca + -1.0 s u kvalifikacijama, bili bi zadovoljni i oni, a bio bi zadovoljan i Ricciardo.
    A kao pravi navijač, navijam za 0.9 s zaostatka u kvalifikacijama, bolje izgleda na papiru !!!



    12

    0
    • Stefan Bellof
      pigmalion Prikaži

      Do sada su, navodim kao primjer Hondu i Renault, dolazili i odlazili iz F1, kao dobavljači motora ili kao vlasnici ekipa.
      Naravno da se japanski koncept i pristup radu razlikuju od francuskog – ali imaju bar jednu zajedničku stvar; ne odustaju i znaju napraviti pravu stvar, pogotovo sa motorom. Imaju pravi pristup prema F1 i nisu tu samo u prolazu. Da je bar tako sa BMWom, Toyotom, Porsceom, pa i Peugeotom, i sličnima. F1 bi bila; još bolja.

      I ovaj Karun Chandok baš trkelja….. Daniel je ispravno postupio.



      8

      0
  2. Nigel Mansell
    pero Prikaži

    Ne kužim.
    Pa Ricciardo im može puno više pomoći u razvijanju bolida prije i tijekom sezone nego neki mladi ili prosječni vozač.
    Sjetite se kako je Mercedes počeo.
    Doveo je (ajme odmah se rastužim) Michaela Schumachera da im pomogne u razvoju, pozicioniranju i ocjenu momčadske spremnosti za borbu za naslov prvaka, a ne da sam osvaja titule.
    Kada su sve sredili s novom ekipom vrhunskih vozača preoteli su nebeski status Red Bullu


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni