Izdvojeno

Marko: Verstappen se jasno odmaknuo ispred Ricciarda

Piše: Ante Vetma

Prije 4 godina, 18 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Helmut Marko tvrdi da je Max Verstappen toliko napredovao da se jasno odmaknuo ispred Daniela Ricciarda, kako u kvalifikacijama tako i u utrkama.

Verstappen i Ricciardo su imali uglavnom sličan tempo tijekom vremena u kojem su bili momčadski kolege, ali je Verstappen očigledno napravio bolji posao u drugoj polovici 2018. godine. Marko tvrdi da se Nizozemac etablirao kao “očigledno bolji vozač”.

“Postoje konkretne informacije. U kvalifikacijama je Ricciardov zaostatak za Verstappenom postao veći, a u utrci je također malo brži. Neobično je kako Max ponekad više proklizava stazom, ali svejedno zadržava performanse guma. To je razvio. Kad nam je tek došao – to nije bilo tako.”

“U drugoj godini [2017.] Ricciardo je malo pao, ali je to prepoznao i radio intenzivno sa svojim fizioterapeutom i na drugim stvarima, tako da se opet vratio blizu Verstappena. Ali, u drugom dijelu 2018. – Verstappen je očigledno opet odmaknuo.”

Marko kaže da će Red Bull žaliti za Ricciardom jer je pritiskao Maxa na stazi, čime su obojica profitirali. Ipak, vjeruje da se Max dokazao prošle godine, te se razvio u jačeg vozača sa zastrašujućom reputacijom.

Sezonu je završio na 4. mjestu, ispred Valtterija Bottasa, a iza Lewisa Hamiltona i dva Ferrarija. To je najbolje što je bilo moguće nakon katastrofalnog otvaranja sezone gdje se sudarao s Hamiltonom, Vettelom, Ricciardom i sa samim sobom.

“Osnovni problem bio je nedostatak kontrole i nestrpljivost. Poanta leži u tome da je Verstappen dovoljno brz. Ne mora to konstantno dokazivati. Ne treba mu to. Već ima imidž da se s njim bolje ne zezati u duelu.”

— Helmut Marko

Komentiraj

18 komentara

  1. Zastrašujuća reputacija – samo iz krivih razloga.



    22

    5
  2. Alain Prost
    aleneoprosti Prikaži

    Ajme Marko…zašuti, bolje ti je



    15

    6
  3. Max Verstappen 33
    Mario Prikaži

    Čovik je reka sve kako i je.



    10

    18
    • osim sto nije spomenuo jos neke bitnije faktore u drugoj polovini 2018 koji su okrenuli stvari u korist Maxa. A ne bih se cudio da je nakon objave da odlazi vozio i drugaciji bolid. Jer do Monaca 2 godine je Max bio metla s kojom je Rici brisao pod. Najednom Rici nezna i auto malo malo crkava a Max leti bez kvarova. Brz je Max ali ovo je gore besmisleno tvrditi s obzirom kakvu je drugu polovicu sezone imao Riciardo.



      14

      3
      • Max Verstappen
        DaveGilmour Prikaži

        Jer do Monaca 2 godine je Max bio metla s kojom je Rici brisao pod.

        Vidim pozorno se pratila 2017.

        Mario nije u krivu kada kaže da Marko nije ništa krivo rekao. Max je ove godine bio evidentno brži od Riccija u kvalifikacijama, a i u utrkama je bio nešto bolji. Marko nigdje ne spominje bodovnu razliku koja je umjetno nabijena Riccijevom nesrećom, nego se samo osvrće na čistu brzinu njih dvojice.

        I uvijek se lijepo nasmijem kada netko krene implicirati da neki tim sabotira svog vozača.



        4

        4
      • Max Verstappen 33
        Mario Prikaži

        Da,teorije urote,koje boleštine. Naravno misao nije bila na bodove nego na brzinu. Praktički Rikardo ga je dobio samo u Mexiku u Q a u utrkama di mu je bolid zakazao ionako je Ver bio debelo ispred njega.(možda sam koju utrku falio ali u globalu je tako)



        2

        3
      • Vozac u RB u osvoji 4 naslova i odlazi u Ferrari odjednom je los i nize lose rezultate uz pehove i probleme. Pricam o vettelu. Ricciardo pobjedi Maxa 2 godine i u pol 3 sezone najavi odlazak u Renault i nize lose rezultate i hrpu odustajanja. Jedno je sigurno bilo to vama dvojici jasno ili ne, rb sigurno nije nove stvari koristio kod Ricciarda niti mu prenio iste da te stvari ne bi bile sutra na Renaultu. A onoliki broj odustajanja naspram Verstapenovih nula kvarova u drugom djelu sezone je u najmanju ruku cudan. Je bio max brzi no ocito ni vas dvojica niste pomno pratili sezonu i citali izjave Riciarda koji je vec postao frustriran zbog svih problema i nije u takvom okruzenju mogao dati najbolje od sebe. Btw nezz jel ste slucajno zaborsvili ali nakon tih odustajanja u 6 utrka je bilo i nekoliko izmjena komponenti koje su kompromitirale iduce utrke zbog kazni tako da Maxu i nije neki problem bio biti brzi od Ricciarda u drugom djelu sezone. Mac brzinu ima i u jednom krugu je svakako brzi u to sumnje nema no u utrci je ipak druga pjesma kad Riciardo nema problema . Da je Max imao toliku kolicinu problema a Rici ne situacija bi bila obrnuta a po meni je licemjerno pricati o brzini maxa na ricciardom u takvim uvjetima gsje covjek doslovno u zadnjih 10 utrka je na 8 imao odustajanja ili kazne. No eto to je bolestina i slatko se nasmijete. Riciardo je do kanade bio uz bik vettelu i lewisu a nakon toga je izgleda zabirsvio vozit…. kako da ne



        15

        2
      • Aaa dobro, 2017e je Max bio bolji, pogotovo kvale, trke manje više su bili izjednačeni, ali kvale su često znale odlučiti ko će završiti ispred. Onda i 2 – 1 u pobjedama, s tim da je Danielova bila pod spletom ludih okolnosti, a Maxove na čisti tempo u normalnim uvjetima.
        Već 2018e je bilo izjednačenije i u kvalama, a i tempom u utrkama, s tim da je Ricciardo bio na utrkama nemilosrdan i bez greške, dok je Max pravio sranja konstantno. Poslije Monaka realno Daniel nije mogao da uhvati tempo dobrih utrka i rezultata i jednostavno je isfrustriranost uticala na performanse. 8 puta odustati zbog kvara je previše, još svemu dodajte pritisak zbog dileme gdje da nastavi karijeru. Bez toga svega bi mi vidjeli dosta izjednačenije nastupe 2 bika i bodovno ne bi bila tolika razlika.



        2

        1
  4. Već ima imidž da se s njim bolje ne zezati u duelu

    Ono kad se dicimo necim iz krivih razloga..



    25

    2
    • jedva čekam kad će mu se to obiti o glavu…
      zbog takvih izjava je postao takav. da su ga odmah pecnuli po prstima (RB) nakon prvog incidenta bi se primirio. ali su uvijek izmišljali opravdanja i “oprali” krivnju…


      0

      0
  5. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    To nisu bili dueli, nego Maxovi nepromišljeni potezi,takav je i nece se mijenjati, ali…dolaze mladi momci želji dokazivanja pa će vidjeti kako je to gubiti bodove.
    A i Riki će biti dobar pa ćemo vidjeti što će biti.



    7

    2
  6. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Fasciniram samog sebe kad se cudim ovakvim Markovim izjavama, a zapravo ni sam ne znam kad je ovaj covjek izjavio nesto pametno.



    11

    1
  7. Vidili smo koliko mladi ko i on drže do tog njegova “imidža”
    Virujem da Lecelrc i ostali nadolazeći nisu impresionirani njegovoim imidžom.



    6

    0
  8. Najbolji dio članka je:

    “To je najbolje što je bilo moguće nakon katastrofalnog otvaranja sezone gdje se sudarao s Hamiltonom, Vettelom, Ricciardom i sa samim sobom”.

    Helmutove provale bolje ne komentarisati.



    6

    1
  9. Mclaren
    wilson Prikaži

    Da, bio je sitnicu brži. Koji god razlog bio. Ali nema mi gore nego kad netko poput Marka krene po bivšem vozaču. Još nisam nigdje pročitao ijednu lošu riječ Riccija prema bilo kome iz RB-a. Markove izjave su….ma sve govore o njemu. Šutnja je ponekad zlato. Primijeni tu izreku ponekad Herr Marko.



    7

    1
  10. Lewis Hamilton
    F1 Racer Prikaži

    Ocon je uradio Maxu, ono sto je on Luisu i Sebu. Jedno je kada si ti onaj koji nema sta izgubiti, dok se pomenuti dvojac bori za titulu i imaju mnogo toga za izgubiti. Ides na sve ili nista.
    Medjutim, “bilmez” (citaj: Max) je u Brazilu trebao nauciti lekciju za buducnost kada ga je duel sa Okonom kostao pobede – zasluzene, reci cu. Takav gubitak bodova ce ga u buducnosti, kada se dva vozaca ravnopravno bore za svaki bod, zasigurno kostati naslova.
    Neosporan je njegov veliki talenat i vozacki kvaliteti, ali postovanje drugih vozaca ne stice se bahatoscu na stazi.
    Lekcija koju ce, definitivno, nauciti u sezonama koje dolaze…



    4

    2
  11. Koliko god nisam fan RBR-a a pogotovo Helmuta, moram se složiti sa njim da je Max trenutno brži vozač od Riccia. Ne u svakom trenutku, ne na svakoj stazi, ne u svakim kvalifikacijama ali ukupno gledano je brži.



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni