Izdvojeno

Toro Rosso prošao crash testove

Piše: Lovro Andraka

Prije 4 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Momčad Toro Rossa potvrdila je putem službenog Twitter računa da je njihov bolid za 2019. prošao sve obvezne FIA-ine crash testove.

“Korak bliže povratku na stazu 2019., prošli smo FIA-ine crash testove!

– službeni tweet Toro Rossa

STR14 će biti drugi bolid Toro Rossa pogonjen Hondinim pogonskim jedinicama. Prvu su sezonu s japanskim proizvođačem završili tek pretposljednji, deveti, ali Red Bull je očito bio zadovoljan viđenim jer će od ove sezone i oni voziti s Hondinim motorima.

FIA-ini crash testovi sastoje se od 21 testa u 3 područja – dinamičnih testova, testova statičnog opterećenja te testova prevrtanja. Najviše je testova statičnog opterećenja, njih 13.

Toro Rosso je zasad jedina momčad koja se pohvalila prolaskom ovih testova, no zasad nije poznat datum predstavljanja njihovog bolida. Zasad potvrđene datume predstavljanja možete provjeriti ovdje.

Talijanska momčad ove će se sezone natjecati s potpuno novom vozačkom postavom – Pierrea Gaslyja koji je otišao u Red Bull zamijenit će povratnik Daniil Kvjat, dok je na mjesto Brendona Hartleyja postavljen debitant, trećeplasirani iz Formule 2, Alexander Albon.

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni