Izdvojeno

Andreas Seidl novi je šef McLarenove F1 momčadi

Piše: Lovro Andraka

Prije 4 godina, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Bivši šef Porscheove LMP1 momčadi Andreas Seidl priključit će se McLarenu kao novi šef F1 momčadi. Momčad je objavila da će Seidl mjesto zauzeti tijekom 2019.

Dio je to velikih strukturnih promjena unutar McLarena pod vodstvom izvršnog direktora Zaka Browna koje su započele još prošle godine.

“Ovo je ogromna privilegija i izazov za koji sam spreman i kojem sam predan. Imati priliku doprinijeti McLarenovom nasljedstvu vrlo je posebno i nadahnjujuće.”

“McLaren ima viziju, vodstvo i iskustvo, ali ono najvažnije, ima ljude za povratak na vrh, a to će biti moj glavni fokus i misija. Jedva čekam da se pridružim momčadi i krenem raditi s mojim kolegama u McLarenu, našim partnerima u Renaultu, te naravno, s Carlosom i Landom.”

– Andreas Seidl

43-godišnji Nijemac će tako olakšati posao Zaku Brownu koji smatra kako ne može upravljati F1 timom i uz to nadgledati sve McLarenove trkaće pothvate. Seidl će odgovarati Brownu, dok će on biti odgovoran za trojicu ključnih ljudi – tehničkog direktora Jamesa Keya koji također stiže tijekom godine, Simona Robertsa koji je zadužen za proizvodnju bolida te Paula Jamesa koji će voditi operacije na stazi.

Gil de Ferran, nedavno angažirani sportski direktor, također će imati više vremena za neke druge McLarenove programe, kao npr. sudjelovanje na 500 milja Indianapolisa ovog svibnja.

Seidlu ovo neće biti prvi posao u Formuli 1, od 2000. do 2006. je bio zaposlen u BMW-u, a do 2009. je bio šef trkaćih operacija BMW Saubera. Nakon toga je vodio BMW-ov povratnički program u DTM-u, a posljednje radno mjesto bilo mu je u Porscheu gdje je do 2017. bio šef LMP1 momčadi u WEC-u.

Komentiraj

6 komentara

  1. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Stvara se zavidna ekipa u McL. Dobro im je dosao rastanak sa Hondom i ovogodisnja katastrofa. Nisu se mogli vise skrivati iza Honde i morali su prihvatiti kritike i svoj neuspjeh. Sad lijepo posloziti ekipu, ne davati nerealna obecanja i samo raditi. Vratiti ce se oni u vrh.



    16

    0
  2. Mclaren
    wilson Prikaži

    Svako zlo za neko dobro. Mogli bi za godinu, dvije postati dobro posložena ekipa. Sviđaju mi se promjene.



    4

    0
  3. ponavljam svoj komentar od prije mjesec dana:

    uskoro im stiže key i jučer je motorsport javio kako bivši šef porsche motorsporta seidl vjerojatno ide u istom smjeru.
    mislim će im i 2019. biti za zaborav, a onda ćemo vidit. mislim da se mogu posložit organizacijski, ali da će im nedostatak novca biti najveće ograničenje.
    nova renaultova pu je nepoznanica, ne usudim se prognozirat.



    2

    0
    • ma samo neko nastave ovim putem i bit ce dobro….istina da nemaju sponzora,ali ipak,to je Mclaren,imaju proizvdnju iza sebe,novca za F1 uvijek ima dovoljno to im je dnk…..ali nije sve u novcima(kao sto se vidilio vec masu puta(bmw,toyota…..ili druga strana force indija,jordan)
      Tako da ja mislim ako se dobro posloze i organiziraju vratit ce se tamo gdje im je mijesto,a onda ce i sponzori doc


      0

      0
  4. Za tri godine Norris postaje svjetski prvak


    0

    1
  5. Ekipa je sve više OK. Zak Brown mi je malo mutan, ali….

    Samo moraju naći “svojeg” motoristu. Bez toga nema naslova.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni