Izdvojeno

Ocon vjeruje da će Racing Point zatvoriti ogroman razmak do vodećih

Piše: Lovro Andraka

Prije 4 godina, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Mercedesov rezervni vozač Esteban Ocon vjeruje da njegova bivša momčad može zatvoriti ogroman razmak između vodećih momčadi i sredine poretka.

Ocon je prošle dvije sezone proveo u Force Indiji, a za 2019. je ostao bez mjesta zbog dolaska sina novog vlasnika, Lancea Strolla. Ugovor s Mercedesom ograničio mu je opcije s drugim momčadima te će Francuz ove sezone raditi izvan staze, no šanse za povratak na grid čine se dobrima.

Ocon je s Perezom 2017. Force Indiji omogućio ponavljanje povijesnog uspjeha osvajanjem četvrtog mjesta u konstruktorskom prvenstvu, dok je 2018. zbog brisanja bodova ostvarenih do VN Belgije momčad pod novim imenom i vlasništvom ostvarila sedmo mjesto. Međutim, kad bi im se zbrojili svi bodovi, bili bi samo 11 bodova iza četvrtoplasiranog Renaulta.

Ocon na temelju njihovog uspjeha s ograničenim budžetom očekuje još bolje rezultate sa stabilnijom financijskom situacijom pod vlasništvom Strollovog konzorcija:

“Ogroman je razmak koji treba popuniti, ali oni će napredovati, to je sigurno.”

“Resursi su uvijek bili problem, a tog problema iduće sezone neće biti toliko. Vjerujem da će biti snažni konkurenti.”

Mercedes, Ferrari i Red Bull jasno su se izdvojili na vrhu nakon velikih promjena bolida 2017. Iako drastičnih promjena za 2018. nije bilo, jaz između navedene trojke i ostatka grida dodatno se povećao.

Ocon smatra da ih Racing Point može sustići svojom radnom etikom i razvojnim sposobnostima. Pohvalio je njihov prošlogodišnji rad kojim su od teško upravljivog bolida na predsezonskim testiranjima napravili često najbrži bolid u sredini poretka.

“Bio sam vrlo impresioniran profesionalizmom momčadi i motivacijom koju imaju za ostvarenje rezultata.”

“Oni su gladni. To je ono što čini razliku. Ne broje sate. Na primjer, kad smo se vraćali iz Meksika i stigli oko 2 sata ujutro u Ujedinjeno Kraljevstvo, iduće jutro sam uz jet lag došao u 8 sati i radili smo na simulatoru.”

“Svi su bili uništeni, ja također, ali već smo radili. Zato smo toliko konkurentni na stazi čak i kad nemamo resurse.”

“S resursima će im vjerojatno biti puno lakše.”

– Esteban Ocon

Komentiraj

2 komentara

  1. S obzirom na financije ostvarivali su vrhunske rezultate. Sad kad lova nije problem mogli bi biti best of the rest. A i Stroll junior je sigurno bolji vozač nego je mogao pokazati u Williamsu.



    1

    0
    • A neznam sta rec za Strolla….mislim toliko se buke diglo i toliki pritisak mu se stvara….a realno nema on toliko lose rezultate,sasvim solidan vozac…s obzirom na sve jel….donosi pare u momcad i jos ponekad i odvozi dobro….od placenika jedan od boljih vozaca u F1 u zadnjih 10ak godina



      1

      1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni