Izdvojeno

Grosjean: Renault bi nas se trebao bojati iduće sezone

Piše: Ante Vetma

Prije 4 godina, 15 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Romain Grosjean smatra da bi se Renault trebao pribojavati Haasa iduće sezone, iako su ove godine zaostali 29 bodova u borbi za 4. mjesto u poretku konstruktora. Bitku su vodili i izvan staze nakon što je Renault protestirao na rezultate VN Italije. Naime, Grosjeanova podnica nije bila u skladu s pravilnikom, te je diskvalificiran. Francuz smatra da je to pokazatelj kako su se u Renaultu prepali Haasa.

“Mislim da to nije bio sjajan sportski potez. Ali da, boje se Haasa, što je dobro. Trebaju nas se bojati u budućnosti.”

Grosjean smatra da je američka ekipa prošle sezone dobro napredovala jer su u svoje prve dvije sezone završili na 8. mjestu, da bi se onda 2018. pokazali kao jedna od najboljih ekipa u sredini poretka, pogotovo na početku sezone. Ipak, oprezan je oko najava:

“Moramo popraviti par stvari. Najprije, mi ne proizvodimo dijelove, što znači da proizvodnja ponekad uzima previše vremena. Mogu vam dati još par primjera, ali eto to je jedan. Ono što nekome uzme tri dana, nama uzima tri tjedna.”

“Konkretno, u Monzi jednostavno nismo imali vremena promijeniti podnicu. Nismo dobili apsolutno ništa performansi, nula, ali nismo imali vremena napraviti novu i Renault je to iskoristio.”

Šef momčadi svjestan je tih problema i već se radi na rješenjima:

“Gunther je svega svjestan. Znate, on razumije puno stvari i sjajno ga je imati u momčadi. Često pričamo i svjestan je stvari koje moramo popraviti. Definitivno radimo na tome.”

“Sve je to dio procesa.”

— Romain Grosjean

Tko će 2019. završiti ispred u konstruktorskom poretku?

Rezultati

Loading ... Loading ...

Komentiraj

15 komentara

  1. Kimi Raikkonen
    zoka Prikaži

    Ako budeš magmet za druga auta, svi treba da te se boje ?



    2

    0
  2. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    Ako bolidi slucajno budu jednaki opet mislim da ce renault biti ispred zbog odlicne vozacke postave



    3

    0
  3. Mick Schumacher
    tifosoante novinar Prikaži

    Cak i da imaju podjednak bolid, makar i bolji, renaultova vrhunska vozacka postava to ponistava i na kraju ce ipak renault bit ispred haasa na tablici.



    4

    0
  4. Mika Hakkinen
    mikaH Prikaži

    ove godine svi se nesto prijete,samo ferrari i merc mudro šute ;-)



    5

    0
  5. Formula1
    f1zd Prikaži

    Drugi vozači bi se tebe trebali bojati :rofl:



    3

    1
  6. Svaki dan sve jače i jače najave, Renault ima bolje vozače, mislim da će biti ispred.



    2

    0
  7. Ma Renault ce vas pomest,Sauber ce ove godine bit bolji od vas 10x, a Hass ce zavrsit od 8.pozicije pa prema dolje!!



    2

    0
    • Mick Schumacher
      tifosoante novinar Prikaži

      Mislim da će ove sezone biti napetije i neizvjesnije nego prije u sredini poretka jer renault napreduje, haas svake godine sve bolji, racing point bi mogao biti strašan ove sezone, a ne treba zanemariti ni preporođeni sauber. Sve u svemu, čeka nas zanimljiva sezona


      0

      0
      • RP I’ma promjenu korporativne kulture. Tko zna kako će to proći. Hoće li junior biti uzrok problema prema drugima u momčadi koji možda misle da je Ocon trebao ostati ili bude sve ok.


        0

        0
      • Mick Schumacher
        tifosoante novinar Prikaži

        Mislim da ce rp biti veca konkurencija renaultu nego haas zbog cinjenice da vise nisu financijski nestabilni te mogu konstantno razvijati bolid. A strolla jr ne treba tek tako otpisati, nije on jos pokazao koliko je on zapravo dobar vozac



        2

        0
  8. Grosjean i Magnussen ni da voze neki ekstra bolid ne bi bili bolji od Riccarda i Hulkenberga.



    2

    1
  9. Romain bi otkinuo lijevo jaje da ga Renault pozove natrag. I usprkos ovome članku, i dalje mi je drag.



    1

    1
  10. Dvojac iz Hassa je imao bolid koji je po meni bio al pari ovima best of the rest ali vozaci i mocad su prosuli stvarbo previse bodova ove godine. Stoga ako budu na lanjskom nivou po pitanju voznje i gresaka jako tesko ce parirati Renaultu. Mislim da ce i ove godine Ferrari vise paznje posvetiti Sauber- Alfi nego Hassu.Ja ocekujem Hass ipak nesto losiji nego ove godine osim ako Ferrari ponovno napravi odlican pomak u pitanju snage motora. Ocekujem svakako Renault i FI ispred njih a lako moguce i McLaren. Te je i tu Sauber koji je lani prema kraju sezone bio sve bolji. Nekako tesko vjerujem da ce Hass biti u igri za 4 mjesto u ukupnom poretku posebice jer vozacka postava meni niie nista posebno. Mozda grijesim no ipak od Renaulta i njihove vozacke postave ocekujem najvise od ostalih ekipa pa su tu iza vjerovatno podjednaki FI Mclaren i Sauber.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni